Pfff... Hier nog 1 joycey... Wat een hitte! Is nu ook niet meer koel te krijgen met een ventilator. Werd zeiknat wakker... voor mijn gevoel max 3 uur geslapen. Hier ook straks naar de gyn
Goedemorgen!! Zo, kleine en grote man uitgezwaaid, nu lekker douchen, verplicht bakkie doen bij bejaarde buurvrouw en daarna ga ik de hele dag bij mijn vriendin in het opblaasbad liggen! Me like!
Copani en joycey: successtraks bij de gyn. Nog spannende dingen? Joycey wat een droom! Ik zou gillend wakker zijn geworden! Hier voor het eerst in 2 maanden op eigen kracht in 24 uur tijd 9 uur geslapen? Wat is er gebeurd?? Jippie, vandaag maar gebruik maken van de energie!
In mijn geval niet. Althans, vooraf gezien dan. Ik verwacht in ieder geval dat het weer net zo saai wordt als dat het altijd is. Gewoon een gesprekje van 5 à tien minuten (na een wachttijd van een half uur) en klaaaar. Ja die droom was wel apart. Fijn dat je goed geslapen hebt Zwaar leven, meid !!! Veel plezier
Goedemorgen. Wat een vieze plak nacht..... Vandaag nog zo'n dagje! Vanavond verjaardag schoonzusje......pffff zo geen puf voor. Ik doe buiten waar het nog enigzins uit te houden is mijn 36 wkn dansje.
Goodmorning ladies. Ik mag nu officieel ook mee BIBben. Vandaag mijn 37 weken dansje. Wel op de meest rustige manier, het is mij nu al te warm. Ook een verschrikkelijke plaknacht gehad blegh. Zo maar even de vk bellen om te vragen hoe laat ze mijn bloeddruk komt meten. Toch wel een beetje spannend, hopen dat ie gewoon weer normaal is
Hier net naar kruitvat geweest. Ooievaar gehaald, slingers en beschuitserveerschaal. En 3 pakken pampers. Die hebben we toch nodig dus als ze in de aanbieding zijn neem ik ze mee. Wel nu maatje 2 meegenomen.
Bloeddruk 135/70 (mede door het nuttigen van een McFlurry tijdens de afspraak). Verder alles prima, baby was al half ingedaald in het bekken, niks aan de hand, volgende week terugkomen.
Morgen! Hahaha wat een droom joycey!! Hoe was t bij de gyn? Hier net wakker. Ook wel Redelijk goed geslapen. Ze zeggen dat als je op t eind beter slaapt em diaree hebt dat je lichaam Zich dan klaarmaakt voor de bevalling.. Niet dat ik in bakerpraatjes feloof hoor . Maar zou wel leuk zijn hahah
O daar was je al! Hou eens op met Je mac flurry!!! Ik wil nu ook!!!! Ben net wakker haha Fijn dat alles goed is! Hier heb ik nog steeds de 29e in mn hoofd als mijn dag.. Dus ben benieuwd
Fijn dat alles goed was Joycey, En lekker zo'n mc flurry..... Marieke de 29e is idd ook al snel, hopelijk is idd je lichaam zich aan het klaarmaken en komt ze op de dag dat jij gedacht had.
Goede morgen meiden! Ook hier flink liggen zweten vannacht. Leuke droom Joyce! Was je door naar de volgende ronde? Hier ook de meest rare dromen de laatste tijd. Vannacht droomde ik dat ik samen met een oud collega ging elastieken zo'n 5 meter in de lucht. We waren zo fanatiek dat het elastiek knapte en we allebei de lucht in gelanceerd werden. Na een behoorlijke vlucht konden we allebei landen in een boomstam, waar we rustig naar beneden klommen. Toevallig bij de snackbar. Genoten van een milkshake. Dusssss..... Zometeen afspraak bij de vk. Ben benieuwd. Merk dat ik nu echt wel minder ruimte in mijn buik heb en het allemaal wat compacter aanvoelt. Jullie ook op het nieuws gelezen dat ze ws toch een vergunning gaan aanvragen voor de NIPT test in nederland. Zou een goede vervanging voor de vlokkentest of vruchtwaterpunctie zijn zeg!
Jaja, ik zal niks meer zeggen over de het-dat-niet-genoemd-mag-worden, whahahaha. Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht dan dat alles goed was. Ik vind het alleen jammer dat ik nu wekelijks hetzelfde saaie gesprek/onderzoek moet hebben in het ziekenhuis, want het is een uur en een kwartier met het openbaar vervoer vanaf hier. Ik ben blij dat VL mee is gereden met de auto, maar hij kan toch niet elke week een uur vrij nemen om mee te gaan? Toch? Ik hoop stiekem van wel, ook al vind ik het onzin dat hij 'mee moet', want er wordt eigenlijk niets nuttigs gezegd/gedaan. Maar 1 uur 15 heen en terug met de bus zie ik ook niet echt zitten. @Marieke, neem jij de 29ste, dan neem ik de 31ste!!! @Baboes; nee, ik deed de juryleden iets aan - ik kan nogal gevoelig zijn voor kritiek en laat ik dat nou net niet dulden tijdens de zwangerschap, hahahaha. Jouw milkshake klinkt best goed Succes bij de artsen, voor de mensen met een afspraak vandaag! En die NIPT-test is een goed iets, vind ik! (en nu ga ik even in de tuin werken, voordat de zon draait en ineens mijn achtertuin gaat staan verhitten - ik wil namelijk wat onkruid eruit hebben getrokken!)
Goeiemorgen! Oh marieke dan gaan we samen bevallen! Ik heb ook vanaf begin af aan al de 29e in m'n hoofd! @kortecol: ik zit vanaf week 20 al met voorweeen en regelmatige harde buiken, sinds week 22 in de ziektewet. Wat betreft mijn gewicht, ben heel tenger gebouwd, ook maar 158 cm ons kindje word met 40 weken zwangerschap iets onder de 6 pond geschat, manlief is ook maar 170 cm dus allebei lekker klein.. @iedereen met dansje: gefeliciteerd! @iedereen die naar Vk/gyn moet: succes! @ego: hier uiteindelijk om half 4 in slaap gevallen! Net wakker, kreeg een whatsapp van manlief; hoe voel je je schatje? Stuur ik terug: geen idee.. Hoezo niet? Omdat je me wakker maakt Oeps sorry
hier mijn eerste bib vandaag 37 weken weeendanjes heeft helaas niet geholpen. hier door het warme weer niet goed geslapen bah. vanmiddag op kraamvisite
Haha baboes leuke droom ook. Joycey zo lang met t opembaar vervoer ja? Je zou er spontaan in bevallen joh... Dat is ook niks... Hopen dat je vriend uit zichzelf nu steeds mee wil.. En anders je leuke buurman Nathalja hahaha fijn he als ze je wakker maken als je eindelijk slaapt lol Ja weet niet waarom maar heb al een tijdje de 29e n mn hoofd
Komt vanavond op de t.v. over de nipt test. Is een onderzoek door wij gedaan onder zwangeren. Hebben jullie geen uitnodiging voor het onderzoek gekregen? Ik ben ook voor de nipt test.
@jOyce; fijn dat t goed was bij de gyn. Bij de vk zit ik ook elke week 5 a 10 minuutjes, maar dat is 5 minuten fietsen. Jij moet er wel een heel eind voor reizen zeg! Hoe lang is het met de auto? @hier; weeendans heeft niet geholpen, BIB dus. Wel heerlijk geslapen en zelfs tot 10 uur!! Zl is uit logeren, dus een keertje geen 7 uur. Verder voel ik me weer een stuk beter. Voordeel van geen vocht binnen kunnen houden is dat je er niet uit moet om te plassen 's nachts... Ik heb ook 29 juli in mijn hoofd, niet omdat ik denk dat ze dan komt, maar omdat ik 39 weken dit keer wel genoeg vind. Ik wacht af...