Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee daarom dus ga er nu ook vanuit dat ik nog een tijdje loop hoor. T beste voor de kleine. Als t de 29e komt naar mijn gevoel dan dus uit zichzelf.

Hier is t zwaar bewolkt aan t worden. En kats benauwd.. Dikke koppijn en misselijkheid tot gevolg.. Dus maar lekker beentjes omhoog op de bank voor de tv en ventilator

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb nu meer last van de warmte dan gisteren, ben er gewoon naar van. De meiden ook, hangen ook binnen voor de tv. Vanavond leven ze wel weer op.

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben ook naar binnen verhuisd voor de ventilator! Het is afschuwelijk benauwd hier.

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het is toch ook te warm om iets te doen? ML heeft voor mij een lekker matrasje in de huiskamer gelegd vanochtend en ik lig daarop met 2 ventilators naast me. Ben filmpjes aan t kijken. Lekker alleen thuis.
    Zl wilde gisteren gewoon niet eens naar buiten. Morgen zet ik denk ik t badje in de schaduw, ga ik daar de hele dag met hem inzitten.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
  6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mira serieus, doe rustig aan!! Ik heb vanmorgen de wc gedaan, dat was mijn klusje voor de dag. Oh ja en 1 laken gestreken zodat ik eindelijk baby's bed kon opmaken.

En net nog paar boodschapjes gehaald, dus ik loop de voordeur uit met boodschappentas en al, en toen bedacht ik me; kak, geen auto vandaag... Op het fietsje dan maar...

Nu ga ik in het opblaasbad bij m'n vriendin liggen!

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik doe vanaf nu ook helemaal niets meer vandaag. Behalve voor mijn ventilator liggen en ijsthee drinken.

geniet van t zwembadje!

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Marieke, vreemd dat ze van die vage antwoorden geven. Is idd wel het beste voor de kleine dat ie nog even blijft zitten en als jou bloedwaardes voor zover goed zijn is dat prima toch.

Oh lekker onweer, bewolking ed mag ook deze kant op.
    Hier nog strakblauwe lucht en bloedje verpestend heet.
    Net in de supermarkt een vrouwtje; oh wat is het hier koud met die airco aan...... :$:( Verrekte mongul jonguh.
    Uit welk bejaardenhuis was die ontsnapt......

Nu ook lekker op het bankie met een heerlijk wijven boek..... :)

9. Wij zitten te denkennaar welke supermarkt we onze tuinstoelen gaan verslepen... Ga ik daar wel de hele dag zitten hahahaha

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Kom ik erbij zitten :p

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh gezellig! Count me in :cool:

Alhoewel, ik zit nu achter de ventilator te gamen; dat is ook prima vol te houden :D

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Lekker! Je hebt ook supermarkten met zo'n koelcel waar je doorheen kunt lopen. Daar zou ik ook wel evne willen zitten.

Ik heb gisteren een seizoen van Revenge gedownload, een of andere serie. Ga nu aflevering 7 kijken :D

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Het was gisteren heerlijk bij de ah, daar ga je voor je plezier, alleen daarna kreeg je weer een klap in je gezicht.

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier echt een toogdag! Wel warm maar kan het vandaag hoed hebben. Vanmorgen naar markt geweest, was gedraaid en uitgehangen, zal ik zo vouwen, met hondje uit geweest, bij schoonouders op bezoek geweest en huis aan de kant. Wat voelt dat toch heerlijk!
    Net zelfgemaakte soep gegeten.
    Nu even met voetjes in de lucht op de bank. Vanmiddag om 15 uur komt er bezoek en komt zoon terug van spelen bij zijn vriendje. Dan even fruitsalade klaar hebben.
    En tussendoor even lekker rustig borduurwerk afmaken en even zwangerschapsdagboek bijschrijven. Waar een goede nacht rust voor kan zorgen!

Ik las dat iemand schreef dat je voor de bevalling beter sliep en diarree kreeg. Ontlasting gaat laatste twee dagen beter dan de weken ervoor, slapen gaat goed, bib in alle rust verder zo! Helemaal tevreden vandaag!

Dames succes vandaag

15. Hihihi zie ons al zitten met zn allen... Aan eten en ijsjes iig geen gebrek dan!

Ja bianc eenmaal binnen moetje er wel blijven.. Naar buiten gaan is geen optie meer

Omg kortecol word al moe als ikjou zo lees hahaha

Hier steeds krampen in mn rug.. Vl doet t steeds lief wegwrijven..
    Wil eigelijk even douchen maar zit nog op telefoon uit t zh te wachten over mn urine..

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was net ff bij de Bas die hebben idd zo'n koelcel heeeeeerlijk!!

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke, man vl telefoon niet opnemen voor je dan?
    Heb hier ook dagen gehad van klaagzang, weet niet wat ik heb vandaag, maar wat voelt het heerlijk! Sterkte met je rugpijn. Zijn geen weeën?

18. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    gisteren bij de jumbo was het heerlijk. Nu ben ik me aan het klaar maken voor het kraam bezoek en ik gloei er over. Zo lekker de auto in airco aan heerlijk.

19. Kortecol ja ik ga nu ook echt even douchen. Dan neemt hij idd maar op.

Suprise have fun

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik schrok mij net een hoedje! Ik ben allergisch voor bijen/wespensteken en dergelijke en ben dus altijd op mijn hoede wanneer er dingen door de kamer heen vliegen. Ook het feit dat katerlief regelmatig met vogels, libellen en ander vliegend gespuis binnen komt vind ik nogal zorgelijk.

Zit ik lekker te lezen, komt er ineens vanuit het niets iets groots en zwarts op mijn af. Ik bedenk me geen moment en duik naar onderen. Mijn adem stokt en ik voel de baby ook schrikken...

Er vloog een vlinder op mij af :p En nog voordat ik een foto kon maken sprong de kater erachteraan en bonjourde hem zo (helaas voor hem) het raam uit tijdens zijn vangkunsten.

Jemig, nou eh, mijn hartslag doet het nog, zullen we maar zeggen.

Deel Deze Pagina