Hihi hier regent t nog steeds. In omgeving zijn heel wat terrasjes en tuinen vernield.. Gaan zo eens richting mn ma dr huis.. Kijken hoe t daar is haha. Morgen of donderdag uiterlijk weer naar eigen huisjs
Hier ook niks, merkt wel dat het iets koeler is buiten. Maar van mij mag het de hele nacht regenen, heerlijk..... Trusten allemaal
Hier in limburg regent het ook. Maar een klein beetje. Het is hier ontzettend benauwd nu. Wil dat het eens even flink door regent!
He meiden daar was ik weer. O wat was het vanmiddag fijn om ff zo'n klein meiske op de arm te hebben doet me nog meer verlangen naar onze eigen kleine meid. Verder zitten we nog heerlijk achter het huis temp is nu helemaal heerlijk
Hier onze bank de deur uit getild. Hij was best zwaar voor een zwangere vrouw; ook al was ik dan de vrouw in kwestie (men noemt mij wel eens liefkozend 'the Hulk'). Maar zo'n bank red ik eigenlijk niet meer. Maar goed, hij staat bij het grof vuil, yeaaahhh!!! Verder Dexter gekeken en ik ga zo maar eens even lekker naar bed. Even VL instrueren dat hij mijn verjaardagscadeautje moet bestellen. Altijd fijn wanneer je simpelweg aan hoeft te geven dat je product A. wilt hebben. Hij zoekt heel het internet af, waar hij het goedkoopst te vinden is etc. En dan krijg ik hem voor mijn verjaardag. Ik hou niet van verrassingen Dus i love this!
Hier nog super warm, geen regen Ws morgen een flinke bui hopen dat 't dan afkoelt en niet juist nog warmer/ benauwder word
Joycey jij bent niet goed wijs dat je gaat sjouwen!!! En wat word t kadootje? Wanneer ben je jarig Ook es weer?
Hier ook nog snikheet! Morgen weer afspraak gyn. Krijg ik inwendig onderzoek om te kijken hoe het er voor staat voor de eventuele inleiding volgende week. Na alle voorweeen met dwarsliggend kind verwacht ik er niets van! Laatste twee dagen zweeft hoofd boven bekken en danst de kleine rustig en gezellig in mijn buik
Heehee, het was maar een meter of tien ofzo. En mijn vriend stond aan de andere kant van de bank mee te tillen. We hebben hem samen op straat gekregen. Alhoewel; technisch gesproken met zijn drieën Ik ben zaterdag jarig en ik krijg van VL een slowcooker. Althans, als het bestellen lukt, want hij heeft er een beetje moeite mee. Per ongeluk besteld op het verkeerde adres etc. Maar denk dat het wel goed komt.
Sterkte morgen dan Kortecol. Hoever ben je nu? (je hebt niet zo'n banner die handig is om te spieken ) Hier na het eten weer heel misselijk, maar dat is gelukkig weg. Heb wel een onrustig buik, met krampen en 2x best een pijnlijke wee. Opeens wist ik het weer en dacht ik 'oh ja, zo voelde dat....'. Hoop er stiekem op dat het doorzet, terwijl een kraambed als het wat minder warm is me toch fijner lijkt. Maar goed, we hebben het niet voor het zeggen. Weltrusten alvast!!
Hihi is nog 10 meter teveel.. foei! Hahahhaa Nou hopen dat je kadootje goed aankomt dan, Al vraag ik t me af met de Post daar haha Suc6 morgen kortecol! Hier de hele avond steekjes van ondere en een mega druk kind haha. Volgens mij ook blij dat t afgekoeld is Spannend mira! Hier ook steeds na t eten weer misselijk.. Maar denk dat t van de warmte komt Ofzo.. Al is t wel meer aan t rommelen. Maar ja.. Rommelen kan nog weken duren..