Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kortecol

Kortecol Bekend lid

Sep 6, 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mira spannend! Is hier ook weer aan het rommelen sinds 3 uur vannacht. Ook niet meer geslapen, maar zet nog niet echt door. Vervolgens om kwart voor 5 zoonlief al wakker, met moeite hem om 5 uur weer in zijn bedje gekregen. Net voor de zon op kwam!
    En manlief even verwend in de hoop dat de donatie voor verweking zorgt en ik toch goed nieuws krijg in ziekenhuis om half 10!

Nu honger, maar durf niet op te staan uit angst dat mijn mannen wakker gaan worden... Ze kunnen Hun slaap wel gebruiken deze dagen!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier sinds gisteren buikklachten en diaree; het blijft maar aan de gang en het enige wat ik doe is veel drinken in de hoop dat ik niet uitdroog ofzo. Mijn maag is écht aan het rommelen. Ik werd klam en bezweet wakker en ik voel zo VL tegen mij aan liggen en zijn poging tot seks doen en ik dacht: AAAH NEEE WHAAAAAAAA ;) En mijn humeur is ook niet zo geweldig. Volgens mij heb ik een agressie-hitte-woede-golf gecombineerd met deze temperaturen. I hate hormones!

I could totally kill everybody :) Ik heb zin om te schreeuwen en keihard te roepen dat iedereen mij met rust moet laten en gewoon uit mijn buurt moet blijven. Zelfs de katten mogen niet aan mijn kop zeuren!

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Goedemorgen.

Zit al lekker buiten een uurtje. Lekker fris. Mijn mams komt hier zo poetsen.

Redelijk geslapen ondanks de warmte.

4. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Oei heb heeeeeeel slecht geslapen. Was zoooo heet... Bah...

Vanmiddag een loopfietsje uitzoeken voor de kleine man... Lekker naar een cool winkelcentrum...

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Jeej het is afgekoeld in huis!!!

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!
    BIB, nergens meer last van. Het is hier buiten afgekoeld, in huis wordt het ook steeds koeler.

@maggiepaggie; leuk een loopfietsje, heeft zl voor zijn verjaardag gekregen 2 weken geleden. Helaas is ie nog te groot voor hem. Dus kleine man mee om uit te proberen is handig.
    Wij hadden er 1 online gekocht. Die moet nog even wachten.

7. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ja heb er ook al 1, zon houten, maar daar kan ie ook nog niet op. Bij halfords hebben ze de bunzi voor 39 euro. Die is wat lager.

De kapper komt ons zo allemaal even knippen! Heerlijk!!

O ja, ik doe m'n 36 weken dansje vandaag!!!

8. Frida87

Frida87 Actief lid

Dec 6, 2011
    408
    2
    18
    Female
    Twente
    Joycey.. hoe herkenbaar.. Verschrikkelijk dit he, het weer slurpt gewoon alle energie op je terwijl alles rondom je gewoon door gaat. pffffffff

Hier nog 26.4C in huis, net alles ff losgegooid op de hoop dat het afkoelt maar buiten is t nog warm :S

Klaagbaak zijn we toch ook he dames, hihi

Maggie ik dans met jou de 36 weken dans mee :D Lalalalala

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Frida en maggie, 36 weken alweer!! Nog 1 week en dan mee BIBben!!!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    @maggie: loopfietsje krijgen we van m'n ouders, en ook zon 3-wieler met duwstang.

@weer: hier is het nu 23,5 in huis, gister voor t slapen nog 26 er waait een heerlijk briesje door huis.

@hier: heb last van nesteldrang, ben een uur wakker heb de badkamer helemaal schoon (incl muren afspoelen) en de eerste was zit al in de machine. Ga nu wel even lekker liggen zodat ik straks nog op kan ruimen het is echt een rommel in huis.. Die onrustige opruim drang is echt erger als ooit! Ik wil het voor vrijdag klaar hebben :p

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Oh ik mag zaterdag mee gaan bibben :D

12. Copani1984

Copani1984 Actief lid

Dec 1, 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm... Iedereen dus nog bib?!

Nesteldrang (nog) geen last van. Doe wat echt gedaan moet worden... Heb er verder de fut niet voor.... Als ik iedere dag iets doe, wordt t vanzelf ook wel schoon :)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning Ladies!

Gister wel veel meegelezen, maar beetje gestress hier vanwege dat ***UWV dus vandaar dat ik weinig tot niet gereageerd heb.. Ik had gisteravond al last van 'trekkende' banden aan de linkerkant.. s'nachts ook nog last van..en nu weer.. en ook nog rechts.. fijn..aan 2 kanten.. is dat voorweeen of iets anders? Ik ga zo wel de verloskundige ff bellen als vriendlief wakker is om het na te vragen.

Werd wakker van helikopters pfff..de Wednesdaynight skate gaat vanaf vanavond hier weer van start..blughh..

Ik moet ook nog een weekje wachten vanaf zaterdag voordat ik mee kan BIBBEN ! :D

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Ja irritant dat UWV.
    Wat jij beschrijft klinkt niet echt als voorweeen. Ik ervaar die meer als een soort kramp op de plek waar ik menstruatiepijn heb. Kan ook een combinatie zijn van stress en indalingspijn. Maar goed, pijn ervaart iedereen weer anders, dus bij twijfel even bellen.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    klinkt inderdaad als indalingspijn of bandenpijn.. Ik heb de laatste tijd ook weer vooral in bed meer last van mijn banden wrs doordat die kleine toch zwaarder is.. Indalingspijn is denk ik ook bij iedereen anders.. Ik had vaak steken in mijn heupen, en in mijn schaambot en schaamlippen.

Voorweeën zijn echt flinke krampen, vaak alsof je flink last van menstruatiepijn hebt.
    Bij twijfel even bellen natuurlijk ;)

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Ik heb achter een berichtje geplaatst.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    ik heb gereageerd :)

18. Morgen. Net wakker.. En voor t eerst: BIB

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeej, Marieke mag ook mee BIBben :D

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Morning.

Gefeliciteerd met de dansjes en Marieke met je BIB. Whiehoeee.....

Balen van sommige slechte nachten weer, aankomende nacht zal het minder warm/heet zijn.
    Hier werd ik om 10.30 pas wakker, zal het nodig hebben gehad denk ik. Wel 10x tussendoor wakker met 6 plaspauzes ofzo, maar ik voel me fitter dan afgelopen week :)

@fief. Kl*te man dat uwv, hopelijk komen jullie er snel uit. En klinkt idd als indalingspijn/bandenpijn, maar zoals iedereen als zegt, niet vertrouwen is bellen.

@joycey, jou ochtend begon ook lekker vrolijk whahahaha. Moet altijd wel lachen om hoe je dingen beschrijft:D. sterkte vandaag met je buikklachten ed.....

Hier had vl een hele slechte nacht. Niet kunnen slapen, onrustige benen, warmte.
    Stuurt hij net een app met, wat een kl*te nacht zeg, komt denk ik een beetje door de zenuwen van dat het allemaal zo dichtbij komt en het nu idd moment kan gaan gebeuren.....
    Ah vet lief, hij is nooit maar dan ook nooit zenuwachtig voor iets, altijd de stoere vent die nooit ergens bang voor is :p Toen smolt mijn hartje toch wel weer een beetje.......

Share This Page