Zo even terug gelezen.. Joycey jij dus ook al lekker beroerd en chaggie? Hier ook aardig chaggie hahaha. Bah! Heb ook nergens zin in.. Ga zo maar spullen bij mekaar zoeken ofzo. Wil nu wel naar huis.. Hihi eli ja die mannen van ons vinden t ook spannend.. Mijn kerel word ook wat nerveuzer Merk ik. Voor hem is t ook wat eng. Zn een na laatste dochter is dood geboren, gelukkig wel weer tot leven gebracht maar was van alles mis en zoals begrijpelijk doodeng. Was dus best een traumatische ervaring ook al had t een goede afloop. Dus Kan me voorstellen dat hij t wat eng vind.. Ook al zegt ie T niet. Afgelopen zaterdag toen ik naar T zh moest reed hij ook 3 keer zo hard hihi zei al ik ben nog niet aam T bevallen hoor hahaha
hihi Mannen zijn soms lief he Mijne vind het ook wel spannend hoor Toen we afgelopen weekend dachten dat het al begonnen was ging hij opeens midden in de nacht het huishouden doen, en dan vooral alles van de baby klaar maken, ging hij het ledikantje afhalen en opnieuw opmaken kleertjes die nog niet gewassen waren klaarleggen, afwassen, strijken, schoon boxkleed in de box leggen, nog een keertje de babykamer opruimen! Zo schattig.. En hij zegt elke keer tegen me dat hij het wel heel spannend vind, maar dat hij de volle vertrouwen heeft in mij, en dat hij me zo'n sterke vrouw vind
Ik bib nog even gezellig met jullie mee. Leuk Marieke dat je mee bibt ! Joycey, vandaag even lekker iets voor jezelf doen en vooral toegeven aan die bui. Nathalja: herkenbaar die nesteldrang, gister was ik echt te erg! Maar voelt zo lekker als je alles aan de kant hebt.. Fief: wat is er met UWV? Dames die ik vergeten ben ook hallo! Hier net uit ziekenhuis. Kindje doet het goed, mama's bloeddruk is eindelijk weer normaal, 120-70, heerlijk! Hoofd nog boven bekkeningang aan het dansen, en baarmoedermond staat iets open, voor 2 cm, maar ze kunnen de vliezen niet bereiken nog. Dus volgende week dinsdag mag ik weer terugkeren. Dan weer inwendig onderzoek en wordt uiterlijk volgende week ingeleid. Afhankelijk van inwendig onderzoek ook eventueel eerst primen. Dus nog een week bibben
Goedemorgen, @ Joycey, balen zeg dat je je zo voelt, al herken ik wel hoor had hem gisteren helemaal gehad. Baalde van alles. Gewoon lekker rustig aan doen. @ Fief balen van dat uwv, schiet toch niet op zo. Klinkt echt als indalingspijn/bandenpijn. @ Natalja jij bent ook al lekker actief zeg! Doe je wel rustig aan. @ Eli, wel schattig van je vriend. Die van mij is ook al zenuwachtig, laat het niet merken, maar pas zei hij dat hij het al een tijdje had. Hij is ook een beetje klaar met de zwangerschap, vindt het vervelend dat ik me zo rot voel en bijna niets meer kan. @ ego, hier heeft het net geregend, was even heerlijk, maar zon probeert al weer door te komen, ben bang dat het benauwd gaat worden. De meiden zijn opgehaald door oma, zijn naar de camping, kunnen ze ook lekker zwemmen. Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd wat mijn bloedsuiker is. Ga proberen iets in huis te doen, hoop dat het lukt, want het is hard nodig. Alleen moet mijn lijf wel meewerken.
6 aug zouden we nog naar "hij gelooft in mij gaan" maar heb dat net geannuleerd, dat ga ik niet meer redden, kan niet lang meer zitten en drukke ruimtes moet ik ook vermijden. Helaas! Hebben nog een leuk uitje tegoed als de kleine er is
Wij gaan zaterdag nog naar soldaat van oranje.. Vind het wel erg spannend omdat ik het gevoel heb dat die kleine niet erg lang meer op zich laat wachten
ga jij dat nog redden Nathalja met al je klachten? De musical is wel geweldig! Werd daar alleen wel in eerst in instantie een beetje claustrofobisch, omdat je op zo'n draaischijf zit en het me benauwde er niet zomaar uit te kunnen. toen het eenmaal begon was het over
Ik hoop het.. Ik ga vrijdag sowieso naast m'n controle bij de Vk niks doen.. Zaterdag even naar de babydump voor de doos nog, die had ik nog niet want daar rijden we langs. Verder helemaal niks
ik hoop voor je dat je er van kan genieten, zou anders zonde zijn. Hij is gewoon zo super! die doos moet ik ook nog ophalen. Volgende week zaterdag maar even doen, dan zijn we in de buurt.
Nee moeten er 2.15 uur voor in de auto.. We nemen sowieso m'n vluchttas en de maxi-cosi mee. Hebben het telefoonnummer van een ziekenhuis in de buurt van het hotel in de telefoon staan dus mocht het toch beginnen dan kan het.. Als het na de voorstelling niet gaat kunnen we alsnog direct naar huis gaan ipv naar t hotel
Ik Had dat nooit gedaan met de klachten die jij hebt. Zeker niet zo lang in de auto zitten.. Zo kan je niks en heb je overal last en pijn en dan wel zo ver weg naar een musical gaan?? O nee had ik nooit gedaan.... Hier ga ik zelfs al niet eens naar verjaardagen verder dan een half Uur rijden. Puur omdat ik zon last van harde buiken krijg van T autorijden
Autorijden valt altijd wel mee, dat is niet zo rampzalig als we genoeg pauze nemen. Als ik me vrijdag of zaterdag niet goed voel kunnen we het nog afzeggen want we hebben expres een annuleringsverzekering genomen. Daarnaast zijn er zat mensen om ons heen die die kaarten maar al te graag over kopen
En ik wil absoluut niet dat die klachten en pijn alle leuke dingen des levens overnemen.. Ik kan al zo weinig en dit is iets waar we heel erg naar uit hebben gekeken en wil dat niet zomaar afzeggen.
Dat is bij mij ook zo hoor Marieke, daarom heb ik het ook geannuleerd! Weekend heb ik een high tea met een vriendin en zondag een bbq bij schoonouders, wil er heen maar zie er erg tegenop. Volgende week nog bbq bij vriendin, maar als het niet gaat ga ik echt tussendoor liggen. Heb ik zaterdag op verjaardag ook gedaan haha. ( lukt me natuurlijk niet bij high tea) volgende week misschien als ik me redelijk voel wel nog naar vrienden op camping, maar moet dan ook tussendoor echt liggen en anders gaat man alleen met kinderen. Gisteren ook echt een dip gehad, omdat ik zo baalde dat ik gewoon niets meer kan doen met de meiden, gewoon bioscoop redt ik niet ineens meer. Te ver rijden en te lang zitten.