Ik begrijp t wel van Marieke en Nathalja beiden, aan de ene kant heb je veel klachten en doe je zo rustig mogelijk, maar aan de andere kant kun je je moeilijk opsluiten in huis. Voor hetzelfde geld (ik hoop t echt niet hoor Nathalja...) duurt t nog 3 of 4 weken voordat ze er is. Je kunt ook niet thuis gaan zitten wachten. Ik heb bij de eerste lang doorgelopen en toen ik de 41 weken voorbij was gingen we ook nog gewoon uit eten en leuke dingen doen. Maar ja, ik had dan niet zo'n last van harde buiken etc. Was wel grappig, we gingen na 41 weken bij vrienden eten en zijn vond het niet prettig dat ik op een stoel met stoffen bekleden ging zitten omdat mijn vliezen wel eens konden breken...
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor echt wel.. Maar ik zit nu al 15 weken aan huis gekluisterd, ik zit alleen thuis, en in de weekenden met manlief doen we ook bijna niks, ik heb eigenlijk 24/7 pijn, en bij de kleinste inspanning heb ik weer last (zoals dus even de badkamer schoonmaken en een was aanzetten) ik weet ook heel goed wat ik wel en niet kan, en dat is eigenlijk niks. Maar ik heb al zoveel dingen die ik graag wilde laten doen, en elke keer dan heb ik daar zoveel verdriet van, ik had graag een zorgeloze zwangerschap gehad en dat zit er helaas niet in. Als ik nu van het weekend niet weg ga word ik helemaal gek, de klachten nemen m'n leven al zo verschrikkelijk over, en ik wil nu voor 1 keertje even niet naar m'n lichaam luisteren en op de bank blijven liggen als een gehandicapte.. Voor het zelfde geld gaat het inderdaad niet, maar dan weet ik dat ook maar heb ik wel een mooie musical gezien
Heb je ook goed nathalja! Bianca erg he! Ik baal er ook enorm van, afgelopen tijd al veel dingen afgezegd omdat ik t gewoon niet zag zitten vanwege afstand.. Zaterdag hebben we ook een bbq van de dart vrienden van mn vriend. Maar ik zie dat niet zitten, maar wil het hem niet onthouden. Dus moet ie maar alleen gaan.. Ik baal nu echt dat ik zo weinig kan. Probeer hier t huis van mn ma aan kant te krijgen.. Maar na elke inspanning: stoffen ofzo, moet ik al doodmoe en last van mn buik en misselijk gaan zitten. Zal de warmte wel zijn.. Maar ga door want wil nu wel weer keer naar huis..
@fief; die klachten heb ik ook. Al zit het momenteel bij mij in mijn heup en schaambotten aan beide kanten. Zolang ik zit is het prima. Maar zodra ik ga lopen voel ik het. Zijn volgens mij indalingsklachten.
Ik kan je heel goed begrijpen Nathalja ik word hier ook af en toe gek in huis. De dagen duren me zo ontzettend lang pfff. geniet er van
@UWV dat zet ik ff in t prive gedeelte.. word er schijtziek van.. @Bandenpijn: Heb gebeld, kon van alles zijn, geen voorweeen idd, maar ze was gister best wel beweeglijk en ik had stress vanwege dat UWV gezeik.. dus dat kon ook een uitwerking zijn, kan indalen zijn, bandenpijn door haar gewicht dus als ik het eind van de dag nog heb, kan ik beter bellen naar het noodnummer, maar het valt nu mee gelukkig. Als ik zit nergens last van, zodra ik ga draaien in lig houding voelde ik het weer pff.. @Nathalja ik snap heel goed dat je er ff uit wilt, al snap ik Marieke's kant ook wel, maar aan huis gekluisterd zitten is op een gegeven moment ook niet leuk meer.. Wel verstandig dat je een annuleringsverzekering hebt genomen en je vluchttas meeneemt Geniet ervan! @Weer Ik vind het nog plakweer, verwachtte flinke onweersbuien vannacht..maar neeeeeeeee..geen spatje gevallen.. BAAL! Ook weer last van maagzuur bleghhh!! Sorry ben de rest kwijt... *schaam*
Bianca: ik heb naast de vele zwangerschapscomplicaties (elke week minimaal 1x controle in ziekenhuis vanaf 15 weken. Een chronische progressieve aandoening die ervoor zorgt dat ik erg zuinig met mijn energie om moet gaan. De afgelopen 2 maanden heb ik gemiddeld 3 uur per nacht geslapen. Ik ben vorige week met totale uitputting opgenomen. Ze willen me daarom zeker niet voorbij de 39 weken laten lopen, zodat ik de bevalling en kraamtijd ook door ga komen. Al die klachten zijn waardeloos he dames? Laatste loodjes!
we proberen ons er maar bij neer te leggen, nog een paar weekjes......Mijn man doet gelukkig wel veel met de kinderen dat scheelt. Mijn man zei gisteren nog als je straks die kleine op je buik hebt, ben je alles weer vergeten en dat is echt zo..... Succes nog met het huis aan kant maken. @ Kortecol, fijn dat ze je niet door laten lopen met je klachten. Dat slechte slapen snachts herken ik helaas maar al te goed. Slaap denk ik bij elkaar ook niet meer dan 3 uur. Ben elk uur wakker. Zou wel eens weer drie uur achter elkaar willen slapen. @ Fief, ik vind het ook nog erg benauwd hoor!
tis nog steeds benauwd hoor fief. Hier kan ik straks weer dingen van het lijstje schrappen. XXl is de koelkast en de vriezer aan het schoonmaken ik ben met de douche bezig voor een hele grote beurt en daar na nog ff 2 keukenkastjes dan is dat ook weer gebeurd. tis niet veel meer wat er op mijn lijstje staat maar door het benauwde weer gaat het nog langzamer Hier al een paar uur regen maar het wordt er niet echt koeler op
Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd me in te houden maar ik kan er niet meer tegen vechten, ik ga straks verder opruimen.. En misschien zelfs wel alles poetsen! Verstandig? Nee niet echt
Fief, achter een reactie. Bianca: ik heb vanaf week 15 met de angst van miskraam, later vroeggeboorte gezeten. 15-18de week bloedverlies gehad. Bleek een gedeelte van de placenta losgelaten te hebben. Waardoor veel prikkeling van de baarmoeder, veel harde buiken, opnames met weeën, later weer bloedverlies, etc kort samengevat. Hoog risicobevalling omdat door de weeën de placenta verder los kan laten en het een spoed keizersnede wordt. Maar ik wil heeeeeeel graag natuurlijk bevallen omdat het de vorige keer geweldig was. Dus zit aan universitair medisch centrum vast met inleiding. So be it. Ben allang blij day an de 24 weken, 28 Weken, 32 Weken, de 34 Weken werden gehaald. Maar dan steeds zo slecht slapen van de pijn en weeën ben je op den duur niets meer waard. Het is nu een voldragen zwangerschap. 38 weken maandag, dus ze zijn dan in het ziekenhuis helemaal tevreden. En de baby mag naar alle waarschijnlijkheid ook nog in een keer mee naar huis na de geboorte. Tussendoor heb ik in april na een lang en slopend ziekbed mijn moeder ook op 57 jarige leeftijd moeten verliezen. De rek is er bij mij even uit en het is tijd voor wat positiviteit!
Heey meiden! Wat een plakweer zeg :-s Lekker uitkijken naar soldaat hoor Nathalja. Afzeggen kan altijd nog. Gister bij de vk geweest. Kleintje lijkt zich nog heerlijk te vermaken in mijn volle buik. Baarmoeder is nog lekker soepel. Hij wordt op zo'n 7 pond geschat. Moest maar niet teveel maatje 50/56 kopen. Wel maf hoor. Mijn buik is nu echt een heel verschil met vorige week de controle. Kleintje vult nu echt de hele buik, waar ik vorige week nog een nagenoeg vrije rechter kant had. Misschien heeft het zwemmen en warme weer wel een groeispurt gegeven. 26 juli gaat het voor deze waarschijnlijk niet worden. (Gegokte bevaldatum) de rustige buik van nu doet overtijd vermoeden. We gaan het zien. Nu even naar de slager om bbq vlees voor vanavond op te halen. Lekker koel daar :-D
I'm blessed living in Zeeland! Hier waait het vrij hard dus ondanks dat ze zon af en toe schijnt is het prima te doen Ik kan nu voor het eerst in de afgelopen week gewoon kleren aan binnen ipv rondhobbelen in ondergoed
Ik had het daarstraks serieus voor twee tellen eventjes koud 25 graden is best een verschil met gisteren!!!
Lekker om wat naar uit te kijken Nathalja.. hopen dat je niet teveel last gaat krijgen en lekker kan gaan genieten. @ kortecol.. zo je hebt aardig wat meegemaakt de laatste tijd, heftig Word idd tijd voor positieve input voor jullie
De oudste van 9 komt vrijdag bij ons, die blijft dan 3 weken fulltime plakken. Onze zoon van 5 en een baby, leuke uitdaging. Ben ik straks blij met kraamzorg. Manlief met zoon en dochter naar pretpark sturen ik een keer een dagje volledige rust met baby na bevalling... Droomt nog even verder...
kortecol: dat zou een mooi vooruitzicht zijn.... Zou je ook wel verdiend hebben na zo'n heftige tijd...