Spannend dus..allemaal aan denesteldrang. Tis bij mij nog niet zo zeer poetsen.. Maar meer t dit moetnog dat moet nog En ik ben moe dus denk lekker vroeg t bedje in. Zal wel wennen zijn want mn ma heeft een veel groter bed haha
hier echt volop nestdrang. Wc en douche keuken van boven naar onder en net de schuur nog ff opgeruimd zit nu te denken of ik de slaapkamer nog ff zal stoffen alles nat afnemen stofzuigen en dweilen maar geloof dat ik dan echt ruzie krijg met xxl. Die was al niet al te happy dat ik de keuken nog wilde doen en laat staan de schuur nu alleen nog boven de boel stoffen zuigen en dweilen en de gang en de woonkamer. Dat laat ik maar als klusjes voor morgen. nu nog ff de kamer netjes opruimen en ik mik de wasmachine nog ff aan dan kan dat vannacht boven aan de lijn en de rest morgen ochten gelijk weer buiten hangen. Pff hoe zo last van schoonmaak woede
Oh Suprise zo herkenbaar! Ik zit nu eindelijk weer thuis, heb net even gedouched, maar heb gelijk de nijging om met de anti-vocht en schimmelplekken van HG de douche in te spuiten, de wc te poetsen, de keuken nog te doen, het balkon vegen, ramen lappen etcetc. Maar denk indd dat M er niet blij mee is als ik dat ga doen
Bluugh voel me ineens beroerd zeg.. misselijk maagzuur en zwaar gevoel in mn lijf en kan mn ligging niet vinden op bed pfff owja en ik zweet me het leplazarus
Hier net de film After Earth gezien met Will Smith en zijn zoontje. Ondanks de baggerrecensies vond ik hem eigenlijk toch best wel leuk. Alleen jammer dat mijn eigen zoontje een beetje begon te schoppen en beuken midden tijdens de film. En raar dat ik nu al tot twee keer toe mensen van de woningbouw voor de bovenbuurman aan de deur heb gehad. Dan staan ze hier voor de deur: is de buurman thuis? Ja weet ik veel??? Zie ik eruit alsof ik een kristallen bol heb ofzo? Woont hij hier wel? Ja hij woont hier wel... Stelletje idiots, zijn jullie van de recherche ofzo? Kom an zeg! En de bovenbuurman woont hier eigenlijk helemaal niet, maar ik heb hem vanmiddag nog gesproken - hij zit lekker bij zijn vriendinnetje. En groot gelijk! Ik heb geen zin in andere buren, deze man is net zo lekker rustig (gek hè? Hij is er nooit - kan hij straks ook niet zeuren over de baby). Maar goed, mijn bovenbuurman betaald gewoon de huur en doet niks verkeerds, dus ik heb die mensen vriendelijk doch dwingend gevraagd het hierbij te laten met hun Gestapo-praktijken.
Zelfde als hier! Hier 3200 gram met 34+5. Gister met 37+6 4100 gram. Dinsdag gaan ze me inleiden gelukkig!!!! hoop alleen nog steeds dat t eerder word maar denk t niet.. succes!
Dat is die science fiction toch joycey? Houd ik nirt zo van, maar hij was du wel leuk? Hoewel.. Normaal haat ik science fiction maar avatar kan ik nog wel 100 keer zien hahaha Lekker irri dan dat ze bij jou komen over je buur.. Fief klote is dat he, zo lijk je heel wat en zo ben je helemaal naar de ju.. Rustig aan.. Alsof we wat anders kunnen hihi
Oja ik had een 3 kwart verstreken bbm. 1 cm ontsluiting en alles was mooi soepel.. hoop wel dat ik voor dinsdag 3 cm ofzo heb zodat ik geen gel ofzo hoef dat kan lang duren!
Spannend sm.. Hier is ons meisje vorige keer op 3300 gram geschat bij geboorte.. Zal volgende week er weer eens naar vragen..
Ja het is een scifi. Maar wel een hele goeie. Ik vond het wel avatar-sferen bevatten; maar om eerlijk te zijn vond ik avatar een beetje tegen vallen; en deze film juist niet. Maar goed, het gros van alle reviewers vind het andersom zo. Misschien toch maar een keer het voordeel van de twijfel geven - en anders; tja, dan maar niet. Ik vond hem in ieder geval vermakelijk
Nee totaal niet op gerekend de verloskundige zei de vorige dag (een andere) heel boos so what als hy 5 kilo is?? Maar deze nam t heel serieus en ook mijn gevoel erover gelukkig!
Ik heb volgende week nog een laatste groeiecho. Hier ook voorspellingen gehad van 8 en 9 pond. Ben benieuwd waar ze onze meid volgende week op schatten...
Mijne wordt ook op zo'n 8 pond met 40 weken geschat, maar dat is geen probleem. Ik ga lekker naar bed, hopen dat het boven niet te warm is. Trusten!
bib twas hier weer zo'n nacht bah heb ongeveer een uurtje geslapen te waren buik aan de rommel en benen die niet stil willen liggen bah bah bah
Oh dat is naar Suprise. Hier niet eens naar de wc geweest vannacht de hele nacht doorgeslapen. Besefte me net opeens dat dat wel eens een van de laatste keren kan zijn tot de beeb er is. Dan weer een jaar lang gebroken nachten ofzo. Gaaaaap..... Oh en BIB!
Vervelend surprise, zo'n slechte nacht. Misschien kun je vandaag nog wat slaap pakken. Helaas wordt t wel weer een hele warme dag... Kan dan zelf overdag niet makkelijk slapen.