Dat spandoek en dat pak met muisjes heb je dat ergens besteld? Fijn dat je je weer wat beter voelt en nu je lijstje afmaken.
oh ja een spandoek hebben we ook, ooievaar niet, want we hebben geen raam waar we bij kunnen dat mensen het ook daadwerkelijk kunnen zien van buiten af
Zo jij bent flink bezig met opruimen! Ik ga straks mee doen. Nu ik weet dat ik toch mijn verjaardag ga vieren, heb ik nestdrangx100, puur omdat ik visite krijg. Ik wilde dat hij het zelfs maar opveegde met zijn sok. Die van mij laat het gewoon liggen en doet net alsof het niet gebeurd is. Wanneer hij wat laat vallen kijkt hij eerst of ik het gezien heb - als ik het namelijk niet gezien heb, hoeft hij het niet op te ruimen ofzo. Dan zie je ineens vanuit het niets een deur onder de koffie zitten en vervolgens een paar koffievlekken op het laminaat; al helemaal ingedroogd, maar meneer weet van niks. "Dat was al, echt waar!" Opvegen met zijn sok zou voor mijn standaarden ook al helemaal prima zijn Ik sta hier namelijk regelmatig ingedroogde koffievlekken weg te poetsen! Ik heb een 'hoera-een-jongen-slinger', weet alleen even niet precies waar ik die heb neergele... oh ik zie hem al. Op de plank voor mijn neus. En die Kruidvat-ooievaar waar Fief het over had. VL liet doorschemeren dat ik de rest niet hoefde te kopen. Nu heb ik geen idee wat voor een rest, maar de manier waarop hij het zei doet mij sterk denken dat er nog iemand anders zich bemoeit met de versiering - echter geen idee wie en of dat vermoeden klopt! Hoop in ieder geval niet dat VL's idee was: "Dat is niet nodig", omdat hij er weer eens geen donder aan vind, want dan zou ik wel lichtelijk teleurgesteld zijn. De slinger en de ooievaar zijn ook echt puur voor mijn gevoel gekocht - omdat ik dat perse graag wil voor ons kind.
Hier doe ik niet aan versiering! Marieke lekker rustig aan. Joycey: humor die dromen van je. Met sokken schoonmaken, zelfs mijn zoon van 5 pakt een doekje als hij gemorst heeft! Hier nu maar koken, krijg echt krampen en ben bang dat ik anders vandaag geen warm eten meer krijg.... Waarom ik het ineens belangrijk vind? Geen idee!
spandoek is die van de kruidvat en de muisjes is een kraambord die hier sindskort te huur is. Erg leuk ik ga douchen en daarna weer naar de gyn voor controlle
Vrienden van ons hebben een ooievaar van een meter of 4 hoog. Zij vinden het leuk om die bij iedereen in de tuin te zetten als er een baby geboren is. Leuk hoor, want zij wonen op de boerderij, maar bij ons? Ach ik heb het vorige keer geweigerd, maar ben bang dat ok er nu niet meer onderuit kom. Verder hang ik denk ik die Naamslinger van kiddy colours voor het raam...
Waarom vind ik het nodig om de commode en de kledingkast van die kleine helemaal leeg te trekken en WEER uit te soppen dat is zo stom!
Die nemen wij mee naar het geboortecentrum en hangen m daar op na de bevalling zodat kids van vl, oma's en opa's meteen kunnen zien hoe hij heet. En idd komt ie ook voor het raam te hangen...... en daarna in zijn kamertje
Zo'n ooievaar hadden we bij de oudste ook erg leuk! Stonden we nog mee in de krant haha Ga denk ik in iedergeval blauw tule bestellen. En heb net een heel leuk geboortebord voor.aan de voordeur gezien.
Als ik jouw was zou ik geen dingen gaan zoeken. En je rust lekker pakken voor zaterdag. Want je moet er wel van kunnen genieten. Hier had ik een luilak van een dochter, komt net uit haar bed! Ze lag er wel pas om half 11 in gisteren, maar toch.
die slinger.vind ik ook erg leuk, maar twijfel nog of ik hem bestel. Hebben al houten letters op het kamertje. Veel plezier elk, geniet ervan.
Oh dan val ik dus wel een beetje uit de toon hier, ik heb niets qua versiering eigenlijk. Denk dat mijn moeder nog wel wat ophangt, maar dat is t waarschijnlijk wel. Ik ben ook niet echt dol op ooievaars en dat soort dingen, dus zal daar ook wel mee te maken hebben. Net toch weer met en stofdoek door het huis gegaan. Kamertje weer afgestoft en ook onze slaapkamer en ook de trappen maar. Maar ja, nu zie ik weer allemaal vlekken op de trappen. Dus wil ik die weer schoonmaken. Niets doen is dus beter misschien, dan zie je het ook niet... Ik had in de eerste week van mijn verlof (36 weken) ook een lijstje van 2 A4tjes met alles wat afgewerkt moest worden. Nog ruzie gemaakt met ml en paps omdat ik vond dat ze niet hard genoeg aan het klussen waren om alles af te krijgen. Nu moet ik alleen nog kleine dingetjes kopen bij bv de Ikea, maar heb geen zin om daarheen te fietsen. Dus dat komt wel. Mannen die niet schoonmaken? Joyce ik had m als een klein kind erbij gehaald!
Pfffff, nou hij is echt verwend hoor. Een wc schoonmaken zit er niet in; anders dan de borstel er een keertje doorheen halen. Een sopje maken doettie nooit (hij weet niet eens hoe, als je het mij vraagt) en poetsen is out of his leage. Hij stofzuigt af en toe, weet hoe hij de was moet doen (hij doet het niet, maar hij weet hoe het moet) en verder hebben we een afwasmachine waar hij verder ook nooit wat op uit doet. Hij is nogal van het makkelijk. Ik zei hem dat ik een hekel had aan afwassen en dat als hij hier zou komen wonen, dat hij ook af en toe de afwas moest doen. Hij deed het 3x en toen kwam er een afwasmachine. Hetzelfde gold voor de was. Ik zei dat ik best zijn was wilde doen, maar dat hij af en toe moest helpen om de was op te hangen op het droogrek. Hij deed het 3x en toen kwam er een droger. Nu spoor ik hem aan om te stofzuigen en JA HOOR, hij is zich aan het oriënteren op een stofzuigrobot. En ondertussen moet ik mijzelf een schop onder mijn grote kont geven om sopjes te maken en ook daadwerkelijk wat te gaan doen Ik wil de wc schoon hebben vandaag en de keuken!
@versiering; ooievaar voor de raam, slinger met hoera een jongen, ballonen, en een geboortebord voor in de tuin. En dan nog die slinger van kiddie colors. We hadden het laatst toch over volle maan en dat er dan meer kindjes worden geboren. Ik had het er toevallig gisteren over met mijn moeder en toe zei ze tegen mij. vroeger zeiden ze altijd dat je 9 maanstonden zwanger was en dat is verbasterd tot 9 maanden. Dus ik kijken wanneer de volgende volle maan is en die is op 21-08, en ik ben 20-08 uitgeteld. Vond het wel grappig. Eigenlijk ben je bijna 10 maanden zwanger.
ik heb gisteravond nog de kinderopvang toeslag in orde laten maken door onze belastingadviseur. Hoeven alleen nog het sofinummer, naam en geboortedatum van de kleine man door te geven en wordt alles verstuurd. Is dat ook geregeld.
haha, stiekem vind ik dit verhaal wel heel erg grappig!! kan hij dan niet een poetsvrouw kopen? Maar hij heeft denk ik nooit zelfstandig gewoond als ik het zo lees? Altijd bij zijn ouders?
Dat is wel heel snel. Dat heb je in een paar minuten ook zelf gedaan als het kindje eenmaal op de kinderopvang zit.
Ben daar niet zo handig in. Laat het liever doen, dan weet ik dat het goed gebeurd. Ben bang dat ik wat verkeerd doe. Is het in ieder geval gedaan. Ik hoorde namelijk dat het soms erg lang duurt voordat de belastingdienst die toeslagen heeft verwerkt. Weet niet of dat het ook daadwerkelijk zo is.
Hij heeft 3 à 4 jaar lang op zichzelf gewoond! Dat is nog het ergste. Maar meneer was erg minimalistisch - als in: vrijwel niks in huis, dus dan hoef je ook vrijwel niks te poetsen. En hij liet zijn familie (tantes) altijd op nota bene zijn verjaardag de ramen lappen. De was deed hij dan zelf maar hij liet het droogrek gewoon in de woonkamer staan. Het bereikte zijn kledingkast nooit. Verder had hij toch nooit visite en had hij niet eens een stofzuiger; maar een bezem en stoffer&blik. Eten koken deed hij nooit, anders dan pizza's in de oven, magnetronmaaltijden, junkfood, etc. Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Ik vind dat je af en toe ook een sopje moet kunnen maken (en ik ben heus niet zo hypocriet om te zeggen dat ik dat 'altijd' doe, maar er is een verschil tussen 'wel eens' en 'nooit'). Zijn wc zag er in ieder geval niet al te fris uit; ik ben allang blij dattie gaat zitten tijdens het plassen, omdat hij niet het risico wilt lopen om ernaast te piesen, want dat vind hij zelf ook goor
oeh... dat is erg!! en nu heb ik dus zin in pizza... heyhallo; dan is het wel handig. Mijn ervaring is dat ze heel snel uitbetalen trouwens. Helaas krijgen wij alleen bijna niets meer terug. Dus dat is wel jammer. Je moet er wel op letten dat je direct veranderingen aanpast. Dus bv dat je kindje meer of minder naar de opvang gaat. Die regels zijn laatst veranderd.