Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lol, wij hebben hier laatst een i-robot besteld bij ibood. Een stofzuiger dus.
    Buurman heeft hem en eens aan ons geleend. Werkt echt wel ok. Kan niet wachten tot ie bezorgd wordt.... Morgen of maandag.
    Klaag er vaak over, maar vind het toch wel geinig dat mijn man zo van de gadgets is :)

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    hier vinden we het allebei geen probleem om de was te doen of de afwas.. doen elke dag samen afwassen, normaal altijd ik afwassen M afdrogen. Hebben geen ruimte voor een vaatwasser maar vind ik ook niet direct nodig. tegenwoordig doet M afwassen en ik afdrogen omdat ik niet meer achter het aanrecht pas :p

net even geluncht nu weer terug aan mn lijstje

3. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    waaaaah wat zijn jullie actief zeg met dit weer :$
    Hier enkel gelijk bij wakker worden elke dag 's ochtends ff stofzuigen/ dweilen en dan is 't wel weer goed geweest, af en toe nog een klusje tussen door maar dan houd 't al wel gauw op. Gewoon geen puf voor met dit plak weer :$ terwijl ik normaal juist poets-miep-nr-1 ben :$

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zal hem eens tippen :cool:

Omdat ik straks in bed lig met pijn aan mijn doos en dus even niet in staat zal zijn om te koken, heb ik een slowcooker gekregen voor mijn verjaardag die straks bezorgd zal worden. Dan kan ik alles rustig op mijn gemak erin doen en is 's avonds het eten klaar. Heb er toevallig net een topic over geopend voor recepten.

Maar die stofzuigrobots moet je toch uren aan laten staan? En die komen niet in de hoekjes? En die jagen mijn katten toch het huis uit? :D

5. Zo ff boodschappen gedaan en ben alweer wat beter te pas. Nu eerst mn ijsje opeten

6. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die irobots hebben voor de hoekjes uitsteeksles. Hier maakten die zelfs onder de plinten schoon en klom over de stoelpoten. Je kunt tijden instellen wanneer die zijn ronde doet. Is ie klaar, gaat ie terug naar zijn oplaadpunt.
    Je hebt ze zelfs die de ronde erna dweilen :-o

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag dweilen en stofzuigen ... daagg echt geen zin in.. doet mn schoonmoeder ook altijd zelfs als ze niet thuis was die dag..

Ik ga ook weer ad sop!! VL is niet thuis dus loopt ie niet voor mn voeten heerlijk!!

Vind t vandaag nog redelijk meevallen met t weer dus dan profiteer ik ervan hihi

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Die wil ik ook!!! Dat klinkt ideaal, ze maken niet toevallig ook de wc schoon?

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n ding is voor luie mensen zegt VL altijd :p maar ik vind t stiekem wel ideaal!! Voiral nu met de zwangerschap haha ;)

10. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben huishoudelijke hulp een keer per week. Ideaal, zou nooit weer zonder willen!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Kortecol: Kan ze hier niet iets aan mijn opruimwoede doen :p Ben nog niet eens op de helft van mn lijstje, en wil gewoon op blijven ruimen! kan niet stoppen ondanks dat ik weer mega veel last krijg

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    er zit hier een zwaar gefrustreerde zwangere vrouw met nesteldrang!

- er zit al 2 maanden op het raam van de babykamer meeuwenschijt, en omdat we op een 2e verdieping wonen kunnen we daar zelf niet bij, ik irriteer me er echt mateloos aan. Ik zeg al meerdere malen tegen manlief, neem dat Contact op met de VvE want die weten wellicht welk bedrijf die ramen doet (het zit niet in de VvE omdat niet iedereen het wilt) Nou dat doet hij niet zelf, ik dus zelf maar een mail gestuurd vanmorgen, maar die weten het niet (terwijl ik 100% zeker weet dat ze dus toen we hier 3 jaar geleden kwamen wonen er gezegt is welk bedrijf de ramen van de particulieren doet, en dan zouden we dat ter plekke aan moeten geven aan de glazenwassen of ze onze ramen mee konden nemen..Zit al sinds eind april thuis maar heb die glazenwasser nooit gezien, had hem anders wel een keer aan het jasje getrokken) maar dat en dat bedrijf doet de portieken reinigen en de ramen van de portieken dus wellicht doen ze ook de ramen van de appartementen.
    Dus ik naar dat bedrijf een mail sturen, krijg ik een mail terug: Wij doen geen particuliere glasbewassing, ik weet wel dat er regelmatig een glazenwassen bij uw flat komt, maar welke weet ik niet.
    Heb je dus geen R**T aan GRRR! Ik wil die vogelpoep van dat raaamm af!!!!

13. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Tja liever niet Fiefer.. maar met een hond in huis wat veel haren laat vallen is 't helaas niet anders ;)

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    en ik moest net mn toetsenbord slopen omdat sommige toetsen opeens niet meer meewerken XD

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb hier ook 2 katten maar om de dag vind ik best.. en eens per week dweilen (ze komen niet buiten dus vieze pootjes zijn hier niet)

Toen de hond nog leefde was ik ook vaker aan de gang vooral in de herfst met dat zand tussen zn lange haren bij zn poten!!

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb besloten morgen de douche te doen.. dan is VL naar n sollicitatie dus heb ik ook wat te doen hihi

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha ik zie t al voor me!! @ glazenwasser hier word t ook ns per maand gedaan maar dat was niet door de vve maar door n turk die heeft VL aan zn jasje getrokken maja moet je m wel tegenkomen idd

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik ga nu de ramen lappen!

*geeft zichzelf een schouderklopje*

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb de was gedaan, de keuken, de wc, de bedden verschoond, gestofzuigd, deels eten gekookt - het andere deel is nog bezig en ga nu de was weg vouwen en in de kast leggen. Heb ondertussen ook het babymatrasje uit het plastic gehaald. Heerlijk!

Deel Deze Pagina