Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je hoeft er ook geen verstand van te hebben; heb net verteld hoe je het mogelijk op kan lossen. Er gebeurt verder niks hoor, hij ontploft niet ofzo, hahahaha.

Ik heb zo'n vier/vijf jaar bij een servicedesk gewerkt en een studie erin gevolgd. Het DNS flushen maakt enkel je cache leeg zodat hij opnieuw kan gaan laden, dat is meestal voldoende om de verbinding terug te krijgen. De monteur kan overigens over de telefoon ook proberen om de boel op afstand over te nemen of te troubleshooten, dus tot vrijdag wachten zou ik sowieso niet accepteren.

Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, zonder internet zitten. Sterkte ermee!

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dit is gewoon een lan verbinding. Maakt dat niets uit? We hebben geen wifi.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of je resetknop van je modem ff indrukken.. 30 seconden met rust laten.. en dan weer aan.. ? Werkte bij ons ook weleens..

@Senna hoop dat je je rust een beetje kan pakken! Is nooit leuk als je voelt dat je zo moe bent en het gevoel hebt dat je weinig hebt gedaan (dan bedoel ik de opmerking van 1 ding per dag kunnen doen, zoals boodschappen). Is het mogelijk dat de kapper bij je thuis kan komen? (mits je dat wilt natuurlijk)

@Nathalja Balen van je hoofdpijn ! :( Hoop dat je ook een beetje tot rust komt vandaag al doe je al zo je best om zoveel mogelijk rust te pakken. .. sterkte!

@Jette Ben benieuwd hoor meis.. ! Ik blijf duimendraaien!

@puk Owja dat was cmv hihihi sorry maar jullie kindjes heten allebei Noah, dus neem me niet kwalijk :p

@hier Net de kruidvattas opgehaald, hebben ze die luiers niet.. ARGH! Kan ik van de week weer terug..ben in 2 filialen geweest, hadden ze het niet.. ja een groot pak... maar je moet zo'n klein pak hebben .. volgens haar staat het dan nog op de kaart dat je die nog tegoed hebt, maar dat vertrouw ik niet zo..dus heb het op het bonnetje laten zetten..want bij Kruidvat werken soms van die bimbo's die niets weten..de jongens die er werken net zo min.. Was ik in een ander filiaal.. vraag "Hebben jullie hier nog een kleiner pak van? Want dat is van die 'Babytas' .. " Hij: Ja weet ik niet.. Ik zo: Misschien dat je collega het weet of dat je even achter kan kijken??? (HELLOO je werkt hier toch..)

De monteur is ook geweest, batterijtje was dood.. ja weet ik veel.. werd ons ook nooit verteld dat je dat na een tijd moet vervangen.. Maar volgens de monteur hoeft dat ook niet, maar ik had net een 'pech-ding' en is waarschijnlijk eens gevallen ofzo.. De babyfoon doet het ook! Jeeeej! Maar we gaan nog wel een losse kopen, want we willen ook wel het gebrabbel horen en ik vind het ook leuk om te horen hoe papa tegen de kleine zit te praten en ik heel sneaky kan afluisteren.. ;) Wat hebben jullie voor babyfoons? Ben wel benieuwd...

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maakt niet uit, naar mijn weten.. want toen wij de vaste pc nog hadden staan lag ie er ook weleens uit en heb toen ook dat ding ff ge-reset.. Wat je ook kan nachecken is of t n plaatselijke storing is of dat het puur aan jou ligt.. soms vind er in de regio een storing plaats zonder dat je het weet..

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Goeeeeeeeeeeeedemiddag allemaal :)

Heyhallo. Balen dat je internet eruit ligt. Niet leuk, smartphones zijn wel handig maar laptoppie of compu werkt toch lekkerder naar mijn mening.

Nathalja. Lekker he zo'n snurkvent :) Heb ik gelukkig niet, wel heeft mijn vent last van mij met wat herrie maken snachts.

Ik voel me topfit vandaag :D.
    Vanmorgen al bezoekje gebracht aan de fysio, boodschappen zijn binnen, net het hele huis gesopt, wc gedaan, balkonnetje blaadjes vrij gemaakt. Zo meteen nog even stofzuigen en kijken of ik nog zin heb om te dweilen anders schuif ik dat lekker naar morgen.
    Nu even een broodje eten en even zitten anders ga ik teveel doen.
    Pffff dit soort momenten moet ik koesteren want die heb ik niet zo heel vaak (helaas voor vl :p)

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Volgens ziggo ligt het aan ons. Het modem heeft dat al eens eerder gehad. Toen was er iets met een kabel. Ook de monteur geweest. Het lijkt netvalsof hij geen signaal krijgt.

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh en ik doe vandaag mijn 33 weken dansje, whieeeehoeeeee :D:):p

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee dat maakt niets uit.

Heb je de kabel wel eens vervangen voor een cat. 6 kabel?
    Het kan zijn dat de internetkabel lekt en daardoor het signaal niet goed meer doorgeeft...

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nee, misschien de monteur dat vrijdag doet. Ik snap er echt niks van.

10. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    joycey miss is handig dat je dingen gaat uitleggen in normaal nederlands want als je geen kaas van gegeten heb dan zijn deze termen niet te begrijpen hahahaa

ik begrijp wel maar ik ga met een computernerd hihi

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik dacht dat ik dat ook deed :D ! Nog een poging dan maar...

Nou, ehm... Het kan zijn dat de kabel die je hebt stuk is. Dan kun je naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe kabel van hetzelfde aantal meters als dat je nu hebt en deze vervangen. Als het namelijk klopt dat de kabel stuk is (de monteur zegt dat vrijdag dan misschien ook) moet je als nog vrijdag een nieuwe kabel gaan kopen. Als je een nieuwe kabel hebt gekocht en hij doet het nog steeds niet - dan kun je tegen de man/vrouw/monteur van de helpdesk zeggen: ONZIN! De kabel doet het, er zit een gloednieuwe UTP-kabel in, REPAREER MIJN INTERNET, FLAUWERD! :x

(dus mocht je een nieuwe kabel willen kopen voor ongeveer 15-20 euro, dan ga je gewoon naar een willekeurige computer/kabel-zaak en dan zeg je: ik wil 'zoveel' meter UTP-kabel cat. 6)

Heb je al geprobeerd om het DNS zelf leeg te gooien? Vaak is dat het... 2 minuten werk. De monteur krijgt dan gerust 40 euro uitbetaald voor die 50 seconden aan werk.

12. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahaha nee dat doe je niet en nu ook niet
    geloof mij 8 van de 10 mensen die gewoon internet snappen echt niet dat DNS voor Domain Name Server staat laat staan dat ze weten hoe ze die ingodsnaam moeten leeg gooien hahahaha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat schreef ik hier al; 2 pagina's terug:

Simpeler kan het niet, toch? ;)

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    weet je wat bij mij altijd helpt..
    Het apparaat uit het stopcontact trekken, dan keihard schreeuwen: GVD DAN DOE JE HET TOCH NIET! K*TDING!

Uurtje later weer in het stopcontact steken :) dan heeft hij zn lesje geleerd en doet hij het weer XD

En anders wacht ik tot mijn lieve programmeur mannetje weer thuis is :D

15. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou daar ben ik mee eens ik vind heel simpel maarja dat komt omdat ik ook jaren bij helpdesk heb gewerkt en met computernerd getrouwd ben... maar als nog kan heel moeilijk zijn

ik vergelijk het maar met als iemand mij een naaipatroon voor mij neus leg om een knuffeltje te maken zit ik er ook naar te kijken van juist ja ik snap dat niet... kan je mij nog stap voor stap uitleggen ik heb er geen kaas van gegeten en heb er geen knobbel voor dus voor mij is het dan abracadabra hahahaha

en kan begrijpen dat heyhallo al lang niet meer wist dat jij 2 pagina geleden het over een dns had hahahaha ik onthou het ook niet als ik niet begrijp zeg maar... maarja kan neit voor haar spreken spreek meer uit eigen ervaring

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Zal straks eens even proberen.

Heb nu net ruzie met de diabetes vpk gemaakt. Ik wil niet meer prikken. Ben er klaar mee. Gyn zei gisteren tegen mij als je er niet met haar uit komt bellen ze mij maar op. Dus bij deze bel de gyn maar. Kleine man is nu zelfs aan de kleine kant. Ik moest nu 3x in de week prikken. Rot toch op. Ik prik niets meer.
    Gaat lekker vandaag hierzo! Hoezo hormonsters. Hahaha

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marszie: dat naaipatroon heb ik dan weer verstand van :D

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallo is niet jou dag... maar gelijk heb je... je gaat toch niet voor niks de hele tijd prikken dat zou ook niet doen... moet het nou met de juiste reden ook maar die is niet bij jou van toepassing dus zou ik er ook heel snel klaar mee zijn,....

@nathalja ja i know daarom heb jou ook lief aan gekeken;):D

19. ding uit t raam gooien wil ook wel eens helpen.. voor je eigen gemoedstoestand dan ;)

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wel lief dat jullie met me mee denken!

Je gelooft het niet maar op internet staat nu dat er storing is bij ons! Ik bel vanochtend ziggo op en daar zeggen ze doodleuk. Nee er is geen storing bij u!

Dus wel. Zou om 10 uur zijn begonnen. Om 17 uur zal het opgelost zijn.

Nu ga ik ziggo weer boos opbellen! Heerlijk die hormonsters! Vl zei al bel jij ze maar op schat! Je bent toch goed bezig tegen iedereen. En dan heel zacht pfff ben ik blij dat ik moet werken.

Deel Deze Pagina