Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kortecol ik weet t,
    Daarom afgelopen weekend ook in
    T zh gelegen snachts.. Maar ze nemen me niet echt serieus genoeg vind ik. Bloeddruk vinden ze ondanks de
    Med ineens netjes.. Hoofdpijn en misselijk doen ze af aan de
    Warmte net als mn vocht en tintelhanden.. Klinkt allemaal als zwvergiftiging maar nee ze vinden t
    Normaal. Dus zolang ik mn kleintje nog goed voel
    En geen band gevoel heb durf ik niet meer te bellen

2. Copani1984

Copani1984 Actief lid

Dec 1, 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelijk gepost :)

3. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Pfff, wil ff Tukkie doem, maar dat kan dus niet. Vanaf half 1 kan er iemand komen om onze cv te maken...

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Alles goed bij de gyn. Was een andere gyn. Helaas maakt deze geen echo, maar luistert alleen met een doppler en voelt aan mijn buik. Ben een beetje verwend door mijn eigen gyn denk ik. Zij maakt altijd een echo.
    Bd was 120/80. Helemaal prachtig dus. Kleine man ligt nog niet vast in het bekken is nog erg beweeglijk.
    Het vreemde gevoel in mijn schaambeen is een goed teken dan de kleine erg zijn best doet om er netje voor te gaan liggen. Hopen dat hij een beetje opschiet ermee want het is geen fijn gevoel.

@marieke, ik zou toch even bellen voor de zekerheid.... En ik snap je gevoel. Ik zou me dan ook een zeikerd voelen hoor. Maar dat ben je niet.

@kortecol; vervelend als je zoveel klachten hebt. Dan heb je ook nergens trek in lijkt me.

5. Mja ik houd de misselijkheid wel in de gaten nu..
    Thx :)

Nathalja fijn dat t goed was. Hopen dat t idd t begin is dan en dat t doorzet

6. Heyhallo balen is dat dan he dat je geen echo krijgt hihi. Nog even en we kunnen zelf foto's maken!

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ja, zeker als je het gewent bent. Mijn moeder extra weer eens mee om te kijken naar haar kleinzoon, krijgt ze weer alleen het hartje te horen. hahahah. Is iedere keer als ze mee gaat. Of de kleine man ligt te slapen.

Moest wel lachen want de gyn had een co assistent bij zich en zij moest voelen hoe de baby lag. Ze zei al tegen mij ik ben hier niet zo goed in... gaf ze de verkeerde plek aan waar de rug zou liggen. Dus ze kreeg me toch een fikse trap van de kleine man:D. Oh, zei ze hier liggen de voetjes! :D

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    bib maar geen zin vandaag zit in mijn coconnetje en kom er niet uit

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Die moest.het nog duidelijk leren:p

Jammer dat je geen echo kreeg! Moet je nog wel blds prikken.?

Natalja spannend bij jouw, verwachten ze ook dat het eerder komt?

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zei dat ik zelf het gevoel heb dat het niet meer lang duurt, en toen zei ze: nee dat denk ik ook niet nee

11. Hahaha ik heb er ook vaak een co bij, en die voelt dan en t is altijd anders als zij voelen. Best grappig.
    Wel sneu voor je ma, mijn ma is 1 x meegeweest...ze zou nog een keer meegaan maar ja nu loop ik bij de gyn en is t allemaal anders

Suprise sterkte vandaag.. Lekker rust houden

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zoh! Ik heb gedweild. Daar zat ik toch zeker al 3-4 dagen tegen aan te hikken. Maar zojuist gedaan. Het hele huis inclusief voorportaal van de buurman. There, i did it!

*ploft hijgend en zwetend neer*

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Surprise doe lekker rustig aan! Heb je je lijstje wel af?

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

Sep 6, 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames: blij dat de controles goed waren. Hier blijf het kind rustig. Ik bereik nu wel echt de fase van beweeg baby!

15. Gewoon weer bellen meid.. Of anders koude douche proberen?

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    @marieke, zoals iedereen al zegt, beter te vaak bellen als 1x te weinig. Dan maar een zeikerd zijn, het gaat wel om jou gezondheid en die van je meisje....

@heyhallo, top dat alles goed was alleen jammer van de echo, je hebt nog geluk gehad dat je elke x mocht spieken.

@nathalja. ook bij jou alles goed gelukkig. En ik heb ook het idee dat het bij jou niet lang duurt aangezien je gisteren het hele huis van boven naar beneden hebt gesopt ed. Spannend dus.

@surprise, hou vandaag lekker jou dag. Even helemaal niks is ook goed voor je.

Blegh ik moest ook nog dweilen..... zoooooo geen zin in......
    net bij de fysio geweest en die heeft weer heerlijk mijn onderrug gemasseerd :) daar knap ik toch altijd wel van op. Volgende week vrijdag weer onder voorbehoudt uiteraard.......

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil ik ff gaan liggen gaat de buurman weer onder mn slaapkamerraam met zn scooter zitten sleutelen HAAT aan de uitlaatlucht die door mn bovenraampje naar binnen komt..

Fijn dat alle controles goed waren meiden!!

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de douche gesopt!! Alles gestofzuigd en gedweild was gedraaid en opgehangen... VL is de douche nu aan t uitspoelen

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ja, moet nog 1x in de week prikken. Hiervoor heeft de gyn krom moeten liggen om het voor elkaar te krijgen. Maar dat is beter dan om de dag te prikken. :D

Maar de suiker blijven normaal. Moet wel 2 mnd na de bevalling weer die vieze suikertest doen en nog 1x terug naar de internist hiervoor.

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    xxl is met het laatste bezig nu.

Share This Page