Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lijkt me heel onhandig Mira haha maar daarom zeg ik zie ik dan wel weer heb er ook niet 24u per dag last van gelukkig

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Dames, jullie kletsen echt teveel :p

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Hoe is het met de kiddies?
    Wacht maar tot wij straks ook bevallen zijn, dan hoor je hier niets meer.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BW hoe kom je daaaaar noouu biiijj ?? ;) hoest met jou en de kiddies idd?

5. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Soms word ik helemaal naar van het staan en dus ook het zitten en dan wordt ik heel onrustig en voel me heel naar worden en weet me gewoon geen raad, het enige wat me dan helpt is op mijn linkerzij. Dus ook met autorijden en zelfs nu als ik er naast zit, moest van de week echt plat in de auto bij mijn man.

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Echt? wat vervelend. Wist niet dat dat kon, maar wel heel erg lastig als je iets gaat doen inderdaad! Maar ook wel eng soms dnek ik?

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel heel heftig met vena cava syndroom! Heb ik gelukkig minimaal last van!
    Zo koken.... Zalmfilet, opperdoezen, Griekse salade. Heb het heet, dus ga niet lang in keuken staan!

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Met name het autorijden vond ik eng worden op een gegeven moment, dus dat doe ik alleen nog maar hier in het dorp, maar alleen als het nodig is. Ik wilde nog een keer afscheid nemen op het werk, maar dat is 10 minuten met de auto, maar al te veel. Dus dat doe ik ook niet meer. In het begin heb je wel zoiets van wat is het, maar ja het went en gewoon rekening houden met alles. Daarom zit ik nu ook bijna alleen maar thuis. Maar goed nog een paar weekjes en dan is het over :)

Ik denk echt dat het komt doordat het een groot kind wordt en het nu erg naar vorig draag, het heeft dus echt alle ruimte nodig en nog erg bewegelijk ook. Het wordt de laatste weken ook erger en dat was al voorspeld.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is idd ook eng.. ik kreeg t ineens midden in de nacht. . Dacht echt wat gebeurd er? Ging ineens volop zweten alles voelde zwaar in mn hoofd draaide alles en mn tanden/kaken deden zo'n zeer dacht dat heel mn gebit uit zou vallen pff.. maar toevallig had ik de dag erna n afspraak bij de VK en die zei dat ik dus t VCS heb en als t weer gebeurd ik op mn linkerzij moest gaan liggen

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t niet zo extreem meer meegemaakt denk ook dat Bianca er meer kast van heeft dan ik maar ik herken t wel best frustrerend...!! Nu ik weet wat t is weet ik ook hoe ermee om te gaan

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Is dat het VCS? Ik heb laatste weken erg last van mijn kaken. Dat als ik ze recht op elkaar wil zetten dat het giga zeer doet en het dus niet lukt om ze recht op elkaar te zetten. Dat zal daar dus misschien mee te maken hebben???? Ik word nl wel eens op mijn rug wakker snachts

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb het wel een aantal keren op een dag, daarom lig ook veel op linkerzij.

Zo heb iedereen weer zijn eigen kwaaltjes. Ik heb weer nagenoeg geen last van bekken/rug gelukkig.

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat zou heel goed kunnen Eli, lijkt er qua klachten wel op.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    En ik maar denken dat mijn gebit aan het vergroeien was hahahaha. Dan toch maar even opletten en maandag aan vk vragen.... Thnx

15. Klinkt idd niet fijn.. Een forum vriendin van vroegah hier was zwanger van een drieling en die had t zo erg dat zelfs de echo's op dr zij gedaan moesten worden...

Hoe gaan jullie trouwens bevallen?? Bedoel, zijn er mensen die kiezen voor een baarkruk, of in bad ?

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    plat op bed, met mn hoofd tussen mn knieën :p en met heel veel pijn denk ik..

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Bad in ieder geval niet. Verder zie ik t wel, waar ik me op dat moment lekker bij voel. Baarkruk lijkt me wel handig, maar misschien wil ik op dat moment gewoon in bed liggen op mijn rug.
    Bij de eerste gewoon op mijn rug, maar die was er na 4 minuten persen, had niet eens tijd om een andere houding te proberen!

18. Hihihi ja zoiets dachtik zelf ook, alleen dan dus met benen in steunen vanwege b.i .

19. Dat is idd snel mira, dus kans dat deze ook snel of nog sneller komt?

Ik zit ineens te denken, ontlasting gaat liggend ook niet tot moeizaam en dat komt er zittend ook beter uit.. Zou dat met een kind ook zo zijn? Dus baarkruk? Niemand ervaring mee?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same here hoop ik

Deel Deze Pagina