Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    echo moest bij mij ook op zij.

sowieso niet in bad, vind ik alleen maar lekker als het heel warm is en dan word ik weer naar. En baarkruk is mij bij de tweede niet goed bevallen, vond ik voor geen meter zitten. Zal dus wel op bed zijn, maar niet plat;) en denk ik ook benen in steunen, vond ik bij de oudste wel prettig.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    zwaartekracht kan helpen ja :) dus zittend is beter als liggend... maar vrouwen vinden over het algemeen liggend prettiger

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die dag dat ik erna dus n afspraak had moest ik ook op mn zij n oefenecho doen .. dacht leuk keertje extra naar de kleine kijken maar neeee dat pokke syndroom verziekte t waardoor we geen mooie foto's konden hebben maargoed belangrijkste was dat ze in orde was

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    :D heb je het uitgeprobeerd dan??? Whahaha sorry, maar ik zie het echt al voor me :p

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou goed kunnen zal t wel ff bij je VK neerleggen dan kunnen ze er ook rekening mee houden bij de bevalling

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lol!!

7. Hahaha nee dat niet, maar weet vanuit mn werk ( zorg) dat poepen liggend moeizamer gaat dan zittend .. Dus kon me dat indenken met bevallen ook, maar als dat echt zo was, zou iedereen wel zittend bevallen...

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hihihihi, lijkt mij ook natuurlijker dat het zittend of hurkend gaat ipv liggend. Als je ligt moet je toch een beetje schuin omhoog persen.
    Ik wilde in bad bevallen maar nu zei een andere vk dat sommige dat niet doen in het bevalcentrum. Maar als het per ongeluk gebeurt dan is het niet anders, dus nu maar expres per ongeluk laten gebeuren en anders zie ik wel welke houding het prettigst aanvoelt, dat kan ik nu nog niet zeggen.

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    In andere culturen is het wel normaal om op je hurken of hangend te bevallen. Denk zeker dat dat er mee te maken heeft. Is wel erg westers om liggend in bed te bevallen.

Op handen en voeten wordt ook als optie genoemd, schijnt ook een goede houding te zijn.

Nathalja; plat op je rug met hoofd tussen je knieen. Ik krijg er hele rare beelden bij ;). klinkt zo onlogisch...

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh ik dacht dat je daar zo'n speciaal zwembad voor nodig hebt, maar kan t ook in een gewoon bad?

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ja dat zei de ene vk eerst van wel en van de week de andere van niet, maar het is een iets breder bad dan normaal maar vanwege hygiëne kan het niet ofzo, alleen als het per ongeluk gebeurt. Ziekenhuizen en bevalcentra maken toch wel heel goed schoon lijkt me

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hej Dames,

Denk dat sommigen het al op fb hebben zien staan, maar we gaan morgen helaas niet meer naar Soldaat van oranje. We proberen nu de kaartjes te verkopen.
    Gezien de krampen die ik de hele dag heb, en de reactie van de vk vanmorgen. Even verdere uitleg over de VK:

Ik gaf aan de hele ochtend al menstruatie krampen te hebben in commbinatie met harde buiken, rugpijn en hele onrustige benen. Toen riep ze gelijk; JA! even wachten hoor tot middernacht!
    Toen we zeiden dat we nog weg gingen heeft ze tot 3 keer toe gezegt: ik ga jullie niets verbieden, maar je moet er echt heeeel goed over nadenken of je wel gaat.
    Dat voelde voor mij al niet goed. Ik zei: Ik heb al een paar dagen een vreemd onderbuikgevoel dat het niet lang meer gaat duren. Waarop ze antwoordde: Dat denk ik ook niet nee, als je in ieder geval nog maar even tot morgen wacht.
    Uiteindelijk dus naar huis gegaan met het dilemma wel of niet gaan. Hebben net een rondje gelopen en de krampen worden echt een stuk pijnlijker. Ik vertrouw het niet helemaal, en zie het niet zitten dat als het inderdaad door gaat zetten van het weekend dat ik dan in Katwijk zit en nog 2.15 uur naar huis moet in de auto met ev weeën.

Pffff Krijgt manlief net een sms van zn zusje (die ene waar ik van de week al over klaagde) Ik wil wel met jou gaan! UHM wat denk je zelf? terwijl het vrouwtje op springen staat

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las t op FB Nathalja!! Jammer maar ik snap je beslissing!! Pff lekker ego van zn zusje weer zeg pff

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Spannend Nathalja! Hebben ze niet gekeken of je al ontsluiting hebt?

Ach, je schoonzusje heeft volgens mij ook echt geen idee dat het niet echt handig is als hij wel weg gaat.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: nee hebben ze niet gecontroleerd.. Ben wel benieuwd
    Z'n zusje is volgens mij een beetje dommig ;)

Hij stuurde ook terug: en jij denkt dat ik Nathal nog alleen ga laten terwijl ze op springen staat

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Komt het niet omdat je zoveel gedaan hebt gisteren???

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    dat is dus even de vraag.. Maar wil niet het risico lopen dat het toch doorzet en dat ik dan 2 uur van huis af zit

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ff checken of er ergens al babynieuws was?? nee zie ik.

nathalja; spannend hoor...

pagina;s jeetje wat kletsen jullie veel, kan wel merken dat iedereen zo nu ongeveer verlof heeft haha.

hier net de kleine man in bad gedaan en de fles gegeven. heeft net weer flink wat melk uitgespuugd en ligt nu bijna te slapen.
    heb de laatste dagen echt knallende hoofdpijn. wslk door te weinig slaap denk ik. ik doe alle voedingen, ook snachts. mn man legt de kleine wel weer terug in bed, maarja ik zit een half uur met die voeding en man slaapt dus gewoon door... puntje van discussie gaat dit worden denk ik. hij vindt omdat hij volgende week weer werkt dat ik de nachtvoedingen moet doen, want ik heb toch verlof.. wat vinden jullie??

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ja daar dacht ik ook aan. Jammer dat ze niet even gekeken heeft dan wist je in iedergeval of er al wat ontsluiting was. Wel wijs om niet te gaan, stel dat het wel in ineens doorzet..... Hoop het voor je Natalja en is het geen vals alarm en je nog een paar weken loopt.

Hopelijk krijg je de kaarten verkocht en anders gewoon via de annuleringsverzekering, heb je er verder ook geen gedoe ervan. Heb je gewoon straks nog een leuk uitje voor de boeg. Je zou het ook waarschijnlijk ook al om kunnen boeken, kon bij mij ook, maar daar heb ik zelf niet voor gekozen. Wil eerst kijken hoe het met de kleine gaat.

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    heel eerlijk, vind ik dat je man dit ook af en toe wel op zich zou kunnen nemen. Jij hebt ook je slaap hard zat nodig.

Deel Deze Pagina