Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T zijn goed bedoelde adviezen denk ik...
    Je kan beter weten of je ontsluiting hebt en de nacht ingaat of dat t idd voorweeen zijn. Dan ga je misschien anders de nacht in.. Je kan ook bellen om te vragen wat je ertegen kan doen als de pijn zo erg is...maar dat is wat mij voor mezelf fijner zou lijken.

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Daar sluit ik me bij aan. Je moet doen wat je goed lijkt, het is ook geen aanval. Maar het klonk heel tegenstrijdig.
    Ik hoop heel erg dat het doorzet!! Ontspannen is het beste om het te laten komen. Dus maak je niet druk!

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het zijn ook een opstapeling van dingen hier, ik ben stik sjako sowieso, dus nogmaals sorry als ik het anders opvat.
    Maar naar mijn gevoel is de laatste tijd op alles wat ik plaats wel commentaar, zo een poos geleden op dat ik voor 40 weken word ingeleid, vervolgens op dat ik van het weekend (met mijn klachten) weg wilde gaan, gisteren op t feit dat ik het huis heb schoongemaakt en nu dit. Daar ben ik een beetje klaar mee.
    En misschien komt dat omdat ik chagrijnig ben, sowieso ben ik deze zwangerschap meer dan beu! Ik heb 0 vertrouwen in m'n lichaam, en weet van het ene krampje niet meer wat het andere is. Ik pak zoveel mogelijk rust, ondertussen al meer dan 15 weken, zit of lig ik op de bank tv te kijken.
    Ik heb er overigens totaal geen behoefte aan de Vk weer te bellen, ik zie wel of het over gaat of niet..
    Wat ik elke keer hoor om te ontspannen is: douchen, pcm, kruik en plat liggen. Dus wat ik nu al sinds 6 uur doe is, douchen, kruik en plat liggen. Krampen worden weer erger, dus maar weer douchen etc etc etc.

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wel fijn dat de kaartjes verkocht zijn!

5. Snap ik..
    Over t inleiden, jij verteld jou verhaal, wat er tegen jou gezegd word, ik vertel wat mij gezegd werd en dus blij werd gemaakt met een dooie mus, dat was niet om beter te weten of wat dan ook, dat was om je te behoeden voor dat je misschien t zelfde zou overkomen..

Vervolgens heb je net als een aantal hier, waaronder ik ook veel klachten. Is stront vervelend, dus reageerde ik puur uit ervaring met auto rijden en harde buiken over je rit van 2 uur en daarna nog een drukke musical.. Maar dat wil niet zeggen dat je daardoor niet moet gaan of wattan ook.. Ook daar sprak ik uit eigen mening, ervaring en wat ik zou doen.

Afgelopen weken lees ik dat je elke dag behoorlijke krampen, pijn, moe bent.. ( dat is niet erg want ik doe dat net zo en daar zijn we voor, om dingen te delen) dus als mensen dan zeggen doe rustig aan als je ineens met een waslijst aan klussen mee aan komt zetten, zullen ze dat ook bedoelen puur voor jezelf, als ik een goeie dag heb en ik loop teveel moet ik t ook zeker bezuren..

En dan nu, zei je eerst, of ik lees t verkeerd, dat je zoveel last hebt.. Meer krampen en dat de vk wel denkt dat t begonnen is. Dan ga je auto rijden.. Om de bm te stimuleren, om vervolgens een pcm te nemen tegen de pijn ( terwijl er in pcm ook spierverslappende middelen zitten dus tegenstrijdig met opwekken) douchen om te verlichten, maar je probeerd wel bakerpraatjes want wie weet helpt t.
    En dit alles terwijl je morgen dus 37 weken pas bent..

Geloof mij.. Ik weet echt hoe t is als alles tegenwerkt in je lichaam.. Dat je er zoooo klaar mee bent en dat je de kleine liever gisteren nog vast had dan vandaag.. Maar denk dat we dat allemaal hebben..
    Alles wat ik gezegd heb op jou post was altijd puur om je te behoeden voor teleurstelling, of om advies te proberen te geven..
    Zoals je zelf al zegt tis jou lijf, jou leven, jou zwangerschap..
    Niemand zal hier zeggen wat je MOET doen..
    Als jij geen behoefte hebt om de vk te bellen moet je dat niet doen..
    Als jij zeker weet voor jezelf wat wel of niet helpt..wie zijn wij dan..
    Maar denk niet dat iemand je hier aanvalt...

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalja: mensen proberen met je mee te denken. Kijk waar jij je goed bij voelt en volg je instinct. Ieder mens is anders.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Net wat ik zonet al zei: heb om half 3 para gehad vanwege koppijn, ben om 5 uur in de auto gestapt. Verder heb ik NIKS aan dingetjes geprobeerd om het op gang te helpen.

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #3328 Mommysince13, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt: 26 jul 2013
    En ik zal t allemaal wel weer verkeerd begrijpen.. Dat doe ik mijn hele leven al (ja dat word m'n hele leven al door mensen, die geen familie zijn tegen me gezegd)
    Maar ik ontspan hiervan nou ook niet echt. Ik ga nu dus in m'n nest liggen janken, en ga vanavond even niet meer reageren en lezen ligt niet aan jullie ligt aan mezelf ik ben zwaar depressief

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nathalja, ik gun jou vanavond jullie dochter nog! Misschien knap je dan een beetje op na al die weken; het is duidelijk dat je hart er vol van is. Ik hoop echt dat het lekker doorzet en dat je straks heerlijk kunt genieten van de kraamtijd!

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    In duitsland is een meisje geboren van 6,1 kg en 57 cm. De moeder had zwangerschapdiabetes. Staat op teletext.

Op de natuurlijke manier bevallen!

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nathalja, ik hoop dat je je meisje snel in je armen mag sluiten!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland

Aaargghhhh, daar moet je toch niet aan denken!!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou volgens mij lig je dan echt open van onderen, sorry hoor!! :D

14. Woooow je zou zo'n peuter krijgen! Op natuurlijke wijze
    Als die geen totaal ruptuur heeft weet ik t ook niet meer

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Jeetje, daar moet je toch niet aandenken en dan nog natuurlijk bevallen ook.

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, dat denk ik ook.

Snap alleen niet waarom ze het nooit hebben gezien. Je zou denken dat men daar dezelfde zorg krijgt als hier.

Dan te bedenken dat er vanochtend nog tegen mij werdt gezegt dat als hij te groot was geweest hij met 38 wkn was gehaald. Nu wachten we gewoon de weeen af.

Daar moet je toch niet aan denken..... 6,1 kg. Pffff 57 cm! Dat is toch geen baby meer!

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Pagina 136 teletext. In leipzig.

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat is bij mij ook de reden dat ik niet voorbij de 40 weken, anders kan het ook nog een 10 ponder worden..

19. Jeetje dat ze dat idd niet gezien hebben

20. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jee, das wel erg groot! Ga zo ff lezen...
    Kan hier nu al bijna niet meer lopen door al t gewicht dat op mijn schaambot/ bekken en weet ik t waar nog meer, drukt. Alles doet pijn!

Deel Deze Pagina