Ik wil ook! Prachtfoto. Hier zo slapen.. Hebben het huis vol met drie kinderen komende week... Als ik morgen enigszins fit ben gaan we naar pretpark in de buurt. Kunnen de twee nog even rennen voor de bevalling, wat in de rugzak zit zit erin toch?
Wat een dotje Senna!! Wb voedingen. Op het moment dat ml weer aan het werk ging deed ik de voedingen zelf (gaf ook bv)...
Ik ga mee bibben!! Voor zover het nog kan *dansdansdans* Heb nog wat uurtjes geslapen vannacht, wel regelmatig wakker door de kramp, de steeds erger word. Normaal gaat t over wanneer ik even slaap ? Om nou te zeggen dat het weeen zijn? Nee denk het niet.. Kan het het begin zijn?? Geen idee.. Kan nu igg niet meer slapen van de pijn en misselijkheid.. Pff
Goedemorgen! Joyce gefeliciteerd! Rommelt t nog? Zou n mooi verjaardagskado zijn! Hier: bib en dat duurt ben ik bang nog wel ff. Alle harde buiken en voorweeen zijn sinds gisteren helemaal weg. Wel weer super geslapen alleen ligt zl wel al n uur naast me tv te kijken. Die begrijpt t idee van uitslapen nog echt niet helaas.
Goedemorgen! Bib. Surprise hoe gaat het? Joycey: van harte gefeliciteerd! Marieke: nog zo warm?? Hier gelukkig niet meer... Mijn kindertjes hebben vandaag geluk. Buik is rustig, voel me beter dan gister, dus we gaan boodschappen doen, thuis zetten en naar een pretpark. Ziekenhuistas mee, vuilniszak mee en gaan met die banaan. Hele fijne dag allemaal!
Oh, denkende aan onze poule voor bevaldata: Baboes; bib of bub? Oh Kortecol; dat je dat aankan nog naar een pretpark! Neem je dan een rolstoel daar of ga je wandelen? Sterkte en ook veel plezier!
Joycey! Feli! Succes voor de rommelaars! Ik ga vandaag een dr. Fish behandeling krijgen en daarna nog lekker pedicure. Lovely! Kent iemand een leuk tentje in de buurt van beverwijk om te lunchen?
Joycey gefeliciteerd! Succes bij iedereen waarbij het rommelt. Kortecol veel plezier, maar dat je het nog ziet zitten en dan in die warmte. Magie, jij ook veel plezier. Hier weer slecht geslapen, maar had wel de ventilator naast bed, was wel beter uit te houden.
Hier ook slecht geslapen. Mede door warmte en door een mug. Ik lijk wel een krentenbol met al die muggebulten!
goeiemorgen. Hier bib. Ik heb goed geslapen en al het gerommel is weer weg. IK ben vannacht beneden gaan slapen. Dat scheelt ontzettend qua warmte en ik hou xxl niet wakker. Maar es zien wat vandaag brengt.