Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    hahahaha Marieke: ja dat heb ik wel is met een printer gedaan..
    Maar weet je, dan doet hij het helemaal niet meer, gaat ie het ook niet meer doen :) :p

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Hahahaha :D Heerlijk die hormonsters XD

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat ben ik met je eens, soms kan iets onwijs moeilijk zijn.

Marszie, mocht er nog iets onduidelijk zijn of je het niet snappen; vraag het gerust :)

----

Ik heb na aanleiding van de discussie gisteren hier zojuist de afdeling verloskunde van het ziekenhuis zelf opgebeld en een honderdtal vragen neergelegd...

Je mag uit bed - maar je blijft wel aan de CTG gedurende het hele proces, van weeën tot bevalling. Je hebt ongeveer zo'n meter/anderhalf de ruimte om het bed heen - want de CTG is niet portable. Als je moet plassen moet dat ding af - met dus behulp van de verpleegkundigen.

Ik heb gezegd dat als ik 15 uur lang bezig ben met weeën, dat ik pas de laatste 2-3 uurtjes naar het ziekenhuis kwam - puur omdat ik het geen fijn idee vond om mijn vrijheid af te staan en daar onwijs tegenop zag. Ze hebben mij uiteraard liever in het ziekenhuis, dus ik kan met de gyn bespreken dat dat ding niet heel de tijd aan mijn buik vast moet als alles goed is en alles gezond blijft. In overleg met de gynaecoloog kan er worden afgesproken dat je dat niet de hele tijd krijgt, maar dit moet dan wel besproken worden van tevoren. Dus dat gaan we doen de volgende keer.

Infuus is out of the question - dat vinden ze niet nodig (en ik ook niet, dus dat scheelt). Bevallingsplan moet je zelf aanleveren en geven, dan zorgen hun dattie bij het dossier komt.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Groot gelijk!!! En sterkte voor Ziggo dan maar! ;)

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Fijn joycey. Heb je in ieder geval antwoord op je vragen. Weer wat meer duideljjkheid. Kun je in iedergeval nu knopen door hakken wat je wel en niet wilt tijdens de bevalling!

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Goed dat je toch even gebeld hebt :) Geeft toch een beetje meer geruststelling zeker?

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallo: Zie je!! Die fuckers geven altijd jou de schuld.. is hier ook zo met UPC.. word je doodmoe van..

@nathalja Ik ga altijd vloeken en tieren tegen dat ding.. paar klappen erop geven wil ook nog weleens werken :p Had een keer met de vaste pc..was ik zo pissed off..dat ik met muis en al een klap op het tafelblad gaf.. KRAK muis kapot..OEPS! :D

@hier vriendlief heeft geen nierstenen.. net huisarts gebeld voor de uitslag.. Okee op zich goed nieuws..maar wat is het dan...??? Word je echt depri van :( Dus word weer naar de huisarts pfffffffff.. zo rot als je niet weet wat het is..

8. goed dat je gebeld heb joycey.. ik ga de volgende keer ook nog even navragen bij de gyn of dat infuus wel echt nodig is hoor.. vind het maar niks haha

hihi nathalja klopt.. dan doet ie idd niks meer.. dikke baal achteraf.. maar op dat moment even lekker hahahaa

hier ben ik zooo moe al paar dagen.. heb t idee dat ik de hele dag wel kan slapen..
    net even broeken wezen shoppen voor mn vriend. komt er zon oud vrouwtje naar me toe, wanneer de kleine komt.. ik dacht echt van mens laat me toch met rust.. maar lief gelachen en de datum genoemd.. nou daar ging t hoor.. wat ik allemaal wel en niet moest doen en dat ik vooral 1,5 jaar bv moest gaan geven want haar kinderen waren nooooit ziek en zij had dat ook gedaan enz enz enz.. ik was gewoon te moe om erop in te gaan.. dus heb wederom maar lief gelachen en geknikt.. zucht..

9. fief idd vreemd dan, soms wil je gewoon dat er iets uit komt zodat je iig weet wat t is en behandeld kan worden.. gaan ze nu wel verder onderzoek doen dan?

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce Goed dat je toch even gebeld hebt, zo is het toch wat duidelijker voor jezelf he :)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja inderdaad :) Fijn dat er naar me geluisterd lijkt te worden. Hoop dat ik eruit kan komen met de gynaecoloog tijdens de eerstvolgende afspraak en duidelijk kan maken wat mijn wensen zijn en in overleg alles goed voorbereiden zodat ik er weer wat rustiger tegenaan kan kijken.

VL gaat in ieder geval mee, want hij lijkt nu ook wel de ernst van de situatie in te zien. Want ik ga anders echt niet, als dit niet vastgelegd wordt. Ik zei daarstraks al dat ik mijzelf desnoods in de schuur opsluit, nog voordat ik mij vast laat binden in een ziekenhuis. Er is gewoon teveel gebeurd dat ik graag alles ingecalculeerd wil hebben. En natuurlijk heb je nooit 200% alles in de hand, dat geloof ik ook echt niet, er zullen vast wel nieuwe verrassingen komen of dingen die uiteindelijk anders lopen, maar ik wil niet van tevoren al niets te zeggen hebben of geen keuze krijgen etc. Kader het zoveel mogelijk af; dan kun je je erop instellen; dat werkt voor mij het prettigst. Op het moment DAT het fout gaat, mogen ze (moeten ze ;) ) ingrijpen van mij.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

@De computer-mishandelaars :p Ik ga lekker niet reageren op jullie; anders dan te zeggen dat het nogal vaak een gevalletje PEBKAC is! Daarmee weet iedereen in de ICT-business wat er bedoelt wordt en grinnikt dan hardop.

Wanneer het in ieder geval niet aan Ziggo of de provider zelf ligt - dus HeyHallo komt er mooi mee weg dit keer :D Problem Exist Between Keyboard And Chair. Dat is het meest voorkomende probleem; de gebruiker. En mishandeling van technologische goederen; ik vind het sneu. Computers hebben ook gevoel :p

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ze zei hier dat ze het zich niet kon voorstellen, maar dat het mogelijk was dat een ander ziekenhuis dat anders deed; hier in ieder geval niet. Dus misschien een ander ziekenhuis als dat mogelijk is? Ik weet niet meer of je wel/niet een vrije keuze kreeg tussen Arnhem of Doetinchem... Misschien doen ze het bij de ene wel en de andere niet.

Qua reistijd zal het niet uitmaken, je zit praktisch in het midden. Ik heb Beverwijk hier ook nog als optie, mocht ik er in Zaandam niet uit komen (daar hebben ze ook meer mogelijkheden tot pijnstilling).

14. ik weet ook niet of ik de keus nog heb, ze zouden er iig niet blij mee zijn als ik naar dchem ga, puur omdat ze me dan geheel uit handen geven, dus ook de controles.. ook zon gedoe.. en zeker weten doe je t nooit qua beleid daar..

maar aangezien mw de verpleegkundige wel meer dingen anders zei als de gyn ga ik t bij de gyn nog es navragen..

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Hoera alles werkt weer!

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Heyhallo gelukkig! Trouwens, k hoorde, althand vriendlief hoorde bij de Kruidvat een medewerker tegen een (wel n chinees dat wel.. Dus misschien daarom..) dat je geen babyvoeding mag kopen tenzij je t kind bij je hebt...! Bizar of niet??!! Ene kant snap ik de maatregel wel..andere kant kan t kind niet altijd aanwezig zijn.. Ff simpel voorbeeld.. Stel mn ma weet dat de kleine volgende week n week komt logeren noem maar ff iets.. En ze gaat naar Kruidvat en wil alvast flesvoeding halen..word ze geweigert... Aan de andere kant.. Mevrouw de chinees kan t ook op die manier doorsturen naar china of weet k veel waar omdat ze geen kids heeft.. Dus die krijgt t op deze manier niet mee..dus meer voor ons.. Dus t is n beetje dubbel.....

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: dat is wel vreemd, bedoel.. dan zou ik moeten wachten met voeding kopen tot de kleine is geboren.. Maar wat moet ik de eerste week dan? want dan mag die kleine nog niet naar buiten

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Misschien idd omdat het een chinees iemand is. Lijkt me wel grof, maar weet ook niet wat er verder is afgesproken in de winkelketens. Ik moet zeggen ik heb er eigenlijk ook praktisch niets meer over gehoord.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Owjee, dan moet ik mijn babyvoeding terug gaan brengen :);)

Ik had 'in geval van nood' alvast voeding in huis gehaald, voor als borstvoeding niet zou lukken of ik onwel werd of ineens weg moet of eigenlijk voor de redenen die je van tevoren niet kunt bedenken.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    ik had er ook nog nooit van gehoord hoor.. Je kan namelijk via otto of wehkamp of bol ook gewoon voeding halen.. Toon daar maar is aan af je een kind hebt ;)
    Zal indd grof er mee te maken hebben dat mevrouw chinees is

Share This Page