Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Pfff mijn energie is gewoon al op voor vandaag. Niet normaal meer. Lig te vechten tegen de slaap op de bank. Ml en zl zijn even naar de IKEA, dus ik denk dat ik er maar even gebruik van maak en een slaapje ga doen.

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Gewoon lekker doen. Ik lig nog lekker op bed!

3. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey, hieperdepiep hoera!

Hier nog steeds bib :(
    Buik is rustig, voelt zacht aan en lijkt voorlopig nog dit formaat te blijven. Ik zet nuinop 5 augustus. Dam, dat duurt nog lang....

Vanmorgen ml een ontbijtje op bed gebracht. Had ie verdiend ;)
    Lekkere beschuitjes met aardbeien.

Oh, de irobot is gisteren geleverd en heeft zijn eerste rondjes in huis gezogen. Wat een pret :)
    Leuke bijkomstigheid is dat ml nu echt alle kabeltjes en plintjes in orge heeft. Jeuj!

Fijne dag iedereen!

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #3384 Tosti, 27 jul 2013
    Laatst bewerkt: 27 jul 2013
    Dan stel je het nog een tijdje uit ja. Dat is mijn uitgerekende datum 5 aug. Stiekem hoop ik die niet te halen!

Hou me op de hoogte van de prestaties van de Irobot, wij willen er ook eentje. Lijkt me ideaal!

Het lijkt hier wel een sauna in huis. Net de was toch maar even opgehangen, maar het zweet loopt over mijn lijf. Schijnt nu toch wel echt heel slecht weer te worden. Moet om 14.30 met zl naar de kapper, hoop dat het dan wel droog is.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh ja, trouwens voordat ik het weer vergeet. Ik heb een vraagje, misschien dat iemand ervaring heeft of het antwoord weet.

De laatste dagen heb ik meer last van afscheiding. Ik weet dat dat normaal is aan het einde van de zwangerschap, maar nu is t zo erg dat ik soms echt natte plekken in mijn slipje heb. Nou zeggen ze dat vruchtwater zoet ruikt. Als ik aan die plekken ruik, ruikt het wel zoetig. Niet zo heel zuur zoals je wel eens kunt hebben met afscheiding in ieder geval.
    Maar hoe zoet ruikt vruchtwater? Iemand een idee, is dat mierzoet of valt dat mee?
    Ik heb eigenlijk weinig zin om de vk te bellen om haar aan mijn slipje te gaan laten ruiken.:$

Daarbij heb ik wel eens gehoord dat je om te checken of je vruchtwater verliest op je hand moet blazen en als je dan vocht verliest dat het dan vruchtwater is. Kent iemand die tip ook?

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb geen idee hoe het ruikt. Die tip heb ik onder daad wel gehoord. Altijd lastig of het wel of geen vruchtwater is. Hoop het wel voor, zou een goed teken kunnen zijn.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

Hier mijn 36 weken dansje woooeehooeww! Goed geslapen vannacht op een paar wc-stops na maargoed.. van mij mag het lekker gaan knallen, plenzen en donderen vandaag! Zwager en broer met vriendin komen op visite als het goed is, nog voor VL zijn verjaardag.

@Joyce van harte! :D

@Mira misschien schimmelinfectie? Ik had ook meer afscheiding halverwege en da's nu als sneeuw voor de zon verdwenen door die geweldige 'paaseitjes' die ik in moest brengen en schimmelcreme in 3 dagen was het weg en huisarts hoefte geeneens te kijken daar down under..

@Nathalja van harte met je dansje! :D Ik dans met je mee maar dan voor een weekje vroeger :D Leuk dat wij een week verschillen!

@Weet ff niet meer wie: Veel plezier in het pretpark, voor jullie hoop ik wel dat het droog blijft, anders is het ook niet leuk! Hoop dat je het trekt, anders zijn er gelukkig nog rolstoelen :)

@hier ik ga ff aankleden nu.. en dan is er hopelijk nog tijd voor een buikfoto! :D

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen Fief! Schimmelinfectie is het zeker niet. Ik heb namelijk helemaal geen klachten en de afscheiding is dun.
    Ik ga straks na het douchen en een schoon slipje de handen-blaas-truck maar eens doen. Weet ik het meteen en bij twijfel kan ik altijd de vk nog bellen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goeiesmorreges allemaal! Bedankt voor de felicitaties :D

Mijn buik is weer gestopt met rommelen, ik denk dat de baby mij enkel wilde feliciteren :cool: En maar goed ook, want ik wil liever niet dat hij vandaag geboren wordt. Vanaf woensdag mag het!!! Ik vind namelijk dat we allebei onze aparte verjaardagen moeten hebben en ik wil niet delen :p Anders moet ik mijn verjaardag ieder jaar afstaan vanwege die kleine knul en dat weiger ik; althans, uit vrije wil, hahahaha.

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Joycey van harte!

Mira kun je je nog herinneren hoe een pas geboren beeb ruikt? dat is vruchtwater. Ruikt dus echt behoorlijk zoet.

Ik ga zo boven een poging doen te stoffen en dan hier benenden nog een keer weer.

Wat rommelen betreft het lijkt of ik hele lichte rugweeen heb. We wachten maar weer af verder valt er toch niets te doen.

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning...

@joycey, gefeliciteerd en een hele fijne 'kleine' verjaardag vandaag :D Rommelt het nog steeds of wordt de kleine toch iets later verwacht?

@kortecol, pffff succes en heel veel plezier vandaag @ het pretpark.... Ik moet er niet aan denken nog zo rond te slenteren....

@dansjes gefeliciteerd......

@maggie. Waar is die dr fish, ook in Beverwijk? Ik weet wel dat ze daar een lange winkelstraat hebben met een paar terrasjes/lunchrooms maar daar kom ik niet zo heel vaak. Ik kom meer bij de maccie als ik bij de zwarte markt ben geweest :):D

@mira. Volgens mij is vruchtwater vanaf week 37 a 38 helder van kleur dus daar kan je het ook aan bepalen. Als het een beetje wittig is is het denk ik gewoon nog afscheiding. Ik heb er laatste tijd ook meer last van, dan ruikt het ook niet zo sterk als 'normale' afscheiding, maar het is niet dat het er uit druppelt en dat moet het met vruchtwater volgens mij wel doen. En als je het niet vertrouwd gewoon even bellen en uitleggen, ze hoeft niet te ruiken :p denk dat ze het aan de kleur alleen al kunnen zien.....

@hier. BIB, redelijk geslapen. Ik blijf elke dag wel tot 10 a 11 u in bed liggen. Zo lekker aangezien ik zooooo vaak wakker wordt snachts. Vl is vandaag voor het laatst aan het werk en heeft dan 3 weken vakantie. Kids komen morgenavond voor 3 weken hier, dus dat is weer een huis vol. Afgelopen weken heerlijk alles voor mij alleen gehad en nu is het dus gedaan met de rust. Nu maar hopen dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten. Ik zie mezelf nou niet allemaal uitstapjes maken met z'n 4en voor een hele dag in deze conditie. En anders wordt het voor de kids ook zo'n saaie vakantie.....
    Ze hebben niks te klagen hoor, vorig jaar zijn we heerlijk 10 dagen naar Turkije geweest met z'n 4en en afgelopen weken hebben ze met hun mams gebivakkeerd in Frankrijk. Maar om nou alleen maar binnen te zitten en niks te doen....
    Iemand ideeen wat je kan doen met kids van 11 en 14 en wat voor mij (oude oma idee, waggel waggel, waarschijnlijk wel herkenbaar voor jullie) ook haalbaar is???
    Wordt sowieso vaak naar het strand, maar verder geen idee.....

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

11 en 14 jaar... De bioscoop? Pretparken/dierentuin is teveel lopen voor jou, denk ik, tenzij een rolstoel een optie is. Verder misschien laten bowlen/lasergamen of paintball of zoiets?

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ja bios werd het ook idd..... bowlen en lasergamen ook goed idee. Kan ik lekker de score bijhouden..... Paintballen wordt m ook niet, zijn af en toe een beetje watjes wat pijn betreft....... ;)
    En idd pretparken en dierentuinen alsjeblieft niet zeg. Maar gelukkig is vl het daar mee eens.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja precies, bij bowlen/darten/lasergamen kun je er gewoon bij gaan zitten niksen of zelfs mee doen wanneer je een goede dag hebt.

15. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eli, bij slechter weer misschien naar het tikibad in duinrell? Kids lekker glijden en jij lekker gewichtsloos.
    Zag ook dat hellendoorn nu een slidepark erbij heeft.

Een keer een bootje huren misschien en lekker door kennemerland/ zaanstreek varen.

Samen een nieuw gezelschapsspel kopen. Skip bo is erg leuk met kids!! Een Spelbreker recensie : Skip-bo

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Pfff Lastig Eli. Bij ons zijn uitstapjes bezoekjes aan de kinderboerderij enzo. Maar dat vinden ze op die leeftijd niet meer leuk!

Enkhuizermuseum? Weet alleen niet of het daar de types voor zijn.

17. Kortecol have fun, hoop dat je t droog houd...

Maggie veel plezier

Heyhalo, als je een ven naast je zet heb je geen last van muggen, die kunnen niet tegn tocht. Tip tegen de jeuk, lavendel erop smeren, maakt niet uit in welke vorm..k heb lavendel voetencreme dat helpt ook. Als er maar lavendel in zit. Kan zelfs met lavendel olie voor in zon geur ding.

Suprise fijndst je beter geslapen hebt..wel balen van de bib...

Mira slaap lekker, niet vechten, gewoon doen. Die tip ken ik ook door te blazen op je vuist, als je dan verliest is t vruchtwater..

Baboes, aaah wat lief van jou.. Hihi have fun met je irobot

Fief eindelijk beter geslapen dus? Fijn joh. Gefeliciteeerd metje dansje.

Eli idd net wat joycey zegt, bowlen ofzo, midgetgolfen.. Moeilijke leeftijd.. Dan vinden ze vaak niks leuk..iig zie ik hier ..
    Miss openluchtmuseum?

Hier net weer wakker, zzo slecht geslapen. T was zoooo warm.
    Nu nog kats benauwd dus wacht op t slechte weer

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira Okee.. dan zou ik het gewoon in de gaten houden en hopen dat de hand-blaastruc werkt..! En bij twijfel idd gewoon de vk bellen :)

@Eli Hmm..tips.. ff denken hoor.. zijn ze creatief? Dan misschien iets wat ze zelf kunnen maken? (Wat bijv. ook in de tuin kan of in een park of iets dergelijks..) Workshop ergens van volgen wat ze leuk lijkt? Voor de rest wat de rest zei idd.. al zou ik zelf niet zo gauw een bowlingbal optillen hoor..! Ookal pak je de lichtste, je maakt toch een lage beweging als je de bal gooit en je been doe je naar links of rechts (ligt eraan of je links of rechtshandig bent) Tenminste als je goed kan bowlen :p Ik heb het van mijn pa geleerd, die was vroeger een prof. Anders museum idd, maar misschien krijg je juist meer last van 'slenteren' ? Of er moet in dat soort gevallen een rolstoel beschikbaar zijn ..

Hier ontweerd en regent het lekker!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Thnx voor het meedenken, ik ben er af en toe zo slecht in, helemaal met deze leeftijd van kids. En kids zitten het liefst verkleefd met hun smartphone of ze doen iets actiefs. En museum types zijn we allemaal niet van...

tikibad is wel een goeie, vinden de kids en vl helemaal leuk. Hellendoorn had ik idd ook gezien maar dat is toch best een eindje weg van hier.
    En kinderboerderij doen we als die kleine er is dan vinden ze het wel leuk om met hun kleine broertje op pad te gaan.
    Vl houdt niet van bootje varen :( vind ik zelf heerlijk.
    En idd het midgetgolfen, en andere kleine activiteiten.
    Bowlen kan ik zelf niet meer vanwege gescheurde kruisband, als ik die beweging maak zak ik erdoor en verga ik van de pijn, helaas.... Dus ik hou het bij score bijhouden.

Maar thnx, heb weer een paar ideetjes erbij :)

Ow ik wil ook regen en onweer, maar volgens mij is het onderweg naar hier

20. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten in Drenthe in oranje, lekker overdekt, moeders aan tafeltje met voeten aso op extra stoel. Vaders doet bediening en kinderen rennen van ene attractie naar andere. Zit overdekt in de koelte in de schaduw. Kortom ideaal! Kinderen blij, ikke rust, boekje erbij.
    Straks patatje.

Vanmorgen zo genoten: de kids. Dan gaan we naar Oranjestad en mag de baby daarna komen. Gaan wij leuk uit logeren, dubbel plezier en gaan we de rest van de vakantie helpen met de baby. Heb vanmorgen ontbijt op bed gekregen met ml van de kids om kwart voor 8! Wat ideaal een van 9 en een van 5. Kunnen al zo veel samen doen en zijn zo lief samen!!!

Eli: eens met de andere dames! Jouw man dus ook tweede leg? Hoop dat het tussen jou en de kids goed klikt!
    Marieke: komen de kids van je man binnenkort ook vakantie vieren bij jullie?
    Surprise: een goede dag gewenst!
    Joycey: kan me je helemaal voorstellen, verjaardag samen met je kind is voor geen van beiden leuk. Billen samenknijpen dan maar!

Deel Deze Pagina