Hoi dames even een update: Heb gebeld en ben naar het zkh gegaan uur aan Ctg gelegen. Om half 1 inwendig onderzoek was niks te zien, om 2 uur weer inwendig onderzoek is m'n bmm half verstreken, dus we is iets bezig. Mocht weer naar huis, en even in de gaten houden word het erger Vk bellen komt ze me nog een keer checken, blijft het hetzelfde moeten we vanavond weer terug en krijg ik medicatie om te slapen
Spannend Natalja, wie weet heb je dit weekend je meisje wel. Dan hebben jullie gisteren de juiste keuze gemaakt zo te horen. sterkte!
Natalja, goed dat je bent gegaan! Tussen willen en kunnen is een groot verschil. Lang verhaal ga ik jullie niet mee vervelen. Hier is de buik weer rustig. Straks even kijken wat we met eten gaan doen! Is niet altijd handig ins en outs van verloskamers te weten, zeker niet als je te maken krijgt met een loslating van placenta vroeg in zwangerschap. Dan weet je te veel.. Verder wel handig dat collega's je kennen en dan ook veelal serieus nemen.
Ik merk dat als verpleegkundige ook, soms weet je inderdaad teveel. Maar jij bevalt ook in het ziekenhuis waar je gewerkt hebt? Twee weken terug lag ik ook opgenomen op de afdeling waar ik 10 jaar terug gewerkt had ivm verdenking longembolie, was best wel apart. Er liepen nog vpk waar ik mee gewerkt had.
@marieke, dat is dan ook vreemd een middag en avondje alleen. Lekkere dingen, filmpje en genieten maar. Succes met de hond, kan mis een buurman of vrouw helpen met tillen of kan hondje niet traplopen?? @Bianca, waarschijnlijk als ik het niet trek idd gaan ze met z'n 3en wat doen. Alleen vind vl dat een beetje eng voor als het wel gaat gebeuren en hij is op een uur of meer afstand vind hij niet zo prettig. En alle echt leuke dingen die we niet vaak doen zitten wel op meer dan een uur vanaf hier. En jou kids vermaken zich volgens mij ook prima in jullie zwembad, zou ik ook doen iig en idd lekker met pa op pad, bij buurmeisjes of opa en oma. Hier vinden de kids het wel prima als we niet veel doen denk ik, ze weten wat ze ervoor terug krijgen, het allerliefste en schattigste broertje uiteraard hahahaha. @fief, hahaha ik wilde ook mijn tas nog even checken of alles erin zat, morgen maar doen. Maar ze hebben alle benodigdheden in het zh hoor. Wat het belangrijkste is zijn de kleertjes voor de kleine, kleding om in te bevallen en evt wat extra voor als je iets langer moet blijven, oh en opfrisproducten als kleine badschuim, shampoo, tandpasta en tandenborstel. Vind ik zelf wel zo prettig nl. Ik heb voor als ik naar huis ga mijn allerslobberigste broek en lekker shirt. Denk dat je je daar het prettigst in voelt (ik iig wel) en voor de kleine heb ik een romper, zacht broekje, shirt, vestje en mutsje en de maxicosi uiteraard. @nathalja, toch goed dat je gebeld hebt. Hopelijk zet het door en is jullie meisje er snel. Hier ook wat licht gerommel en heel af en toe een flinke kramp, maar niet het idee en gevoel dat het gaat doorzetten..... Mag van mij wel, volgende week wordt het weer bloedverpestend heet wat ik zo lees... Aaaarghhhhhhhh
@ Eli, mijn meiden vermaken zich inderdaad ook goed in het zwembad thuis. En hier krijgen ze er ook een lief klein broertje voor terug. Bij jullie scheelt het misschien ook wel dat ze al lekker op vakantie zijn geweest. Snap goed dat je vriend dat niet prettig zou vinden, is dan toch weer een stukje rijden. Bij mijn middelste zat ml een uur van thuis met zijn werk, vond dat ook niet zo heel prettig. Maar was helaas niet anders, gelukkig beviel ik in het weekend.
Had ik maar zo'n zwembad.... heb zo'n mini opblaas van de action voor afkoeling hihihi En idd iedereen hier die al kids heeft krijgt er het allerliefste broertje of zusje bij Gelukkig zitten we 5 min fietsen vanaf het strand dus zullen daar ook vaak zitten komende week.
Gelukkig beval ik niet in zelfde ziekenhuis. Maar kan wel zijn met een oud collega, afhankelijk van wanneer ik beval
Het zit vlakbij de zwarte markt en de Mac. Hemelsbreed misschien 300 meter bij de Mac vandaan, dus echt op dat industrieterrein. Heel klein pandje, maar o zo leuk. Was echt heerlijk!! We hebben uiteindelijk geluncht in Heerhugowaard, dat ligt voor mij op de route op de terugweg... Nu weer thuis. Straks een bbq en ik weet niet wat ik aan moet.
Zojuist het bed op klossen gezet. En een opstapje naast het bed gezet. Moet het zeil er ook nog in doen. Maar het lijkt me zo warm....
Ik heb het zeiltje er gisteren opgelegd. Is idd warm. Ik heb er nog een oud badlaken overheen gelegd, dat scheelt wel. Nathalja; spannend! Hopen voor je dat t doorzet...
@hier: zeiltje ligt er sinds vorige week op, wel erg warm indd.. Krampen worden heftiger en beginnen nu langzaam aan regelmaat te krijgen, dus gaan vanavond de Vk nog bellen voor we beslissen naar t zkh te gaan.
Ik heb: Matras, incontinentieonderlegger, matraszeiltje, badlaken, molton en dan hoeslaken.. misschien beetje dubbelop, maar geen zin om straks een nieuw topmatras te moeten kopen in het ergste geval, deze ligt er net 2 jaar op ofzo.. @Nathalja Ow spannend meid... ! Blijf dat zeggen..maar is ook gewoon spannend.. hihi. Hoop dat de VK jullie bevestiging kan geven! *draaiduimendraaiduimendraai*