Hier schrok ik ook even van ja Het is niet te hopen zeg! They are huge!!! Verder: BIB en geen plannen vandaag
Zeg houd eens op!!! Ik had altijd 36.. Loop nu op slippers 38 omdat ik door t vocht niet anders kan.. Maar zelfs die pas ik savonds niet echt meer.. Mijn voeten slinken gewoon hoor.. Potverdorie hahahahahaa
Ik had maatje 39/40, maar omdat ik een brede voet heb, koos ik altijd maat 41. Ik zou het echt verrot vinden als ik nu maat 43 zou krijgen :x
Ho! Relax! Dat was bij mij zo. Ik weet niet of dat voor iedereen geldt. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook van die olifantenpootjes dat ik zelfs geen crocks meer paste. Ik had daarvoor maat 37 en daarna maat 38/39. Ik heb bewust weinig schoenen gekocht omdat ik nog een tweede wilde. Dus als deze er is en ik ben een maand of 2 verder, dan ga ik eens kijken wat de schade is en een heleboel nieuwe schoenen kopen. Maar... ik weet niet of dat bij iedereen zo is, dus no worries!
Moest al bijna huilen Mijn enkels zijn sochtends wel weer netjes normaal. Alleen mijn vreef blijft vol vocht... Na de bevalling prik ik er wel gaatjes in ofzo hihi
Mijn zus bood gisteren aan om mijn voeten te masseren om het vocht weg te krijgen. Ik heb het aanbod vriendelijk afgeslagen; dat lijkt me zo raar Ik vind dat het de taak van je partner is om dat te doen, niet die van je twintig-jaar-oudere-zus
Nou vl probeerd t wel eens, maar dat doet zeeeerrr. Ik heb sowieso al een hekel aan voeten hahaha vieze dingen.. Hahaha
Pff. Gaan nu met de verjaardag van sv naar een openluchtmuseum..... ik zit daar dus op het terras met vl. Leuk! NOT.
hmmm groeiende voeten lol. hier maat 40 al jaren en nu nog steeds, gelukkig maar. nathalja; tja afwachten dan maar he. hoop dat het een dezer dagen toch echt echt gaat beginnen. beschuit halen; hier lag er ook al een flink aantal beschuiten, alleen nog geen muisjes. gelukkig ben ik niet van de beschuit want anders had ik ze ook geplunderd. hier net bram gewogen en hij zit al gewoon op 2750gram! 4 dagen geleden woog hij nog 2500 dus hij doet het super goed. ga ook niet naar de wijk om te laten wegen. leg hem gewoon op de snijplank met een handdoekje eronder en dan op de keukenweegschaal hier zijn we allebei chagrijnig tegen elkaar, kibbelen om de kleinste dingen. pff komt echt door het slaaptekort. gister was t dus ook 1 uur voordat we konden gaan slapen omdat mr aan het spoken was. toen weer voeding om 4 uur en om half 8. tussendoor dochter nog wakker geworden dus weer eruit. arggghhh!!!! we need sleep! maar ik ga ze niet uitbesteden, dat verkrijg ik niet over mn hart dan voel ik me zo een slechte moeder! dochter ligt nu net in bed dus hoop dat ik nog even een uurtje kan slapen.
Senna daar ben ik ook bang voor dat we mekaar afmaken door slaapgebrek.. Hoor ik iig vaker idd. Hopen dat t gauw beter gaat.. Wat goed dat hij goed groeit!
Net weer terug van ziekenhuis, A. Is al 2380 gram !! Wordt al echt een baby En L. Is al 1780 gram. Gaat et beiden echt heel goed. A. Heeft zelfs vannacht en vanochtend haar flesje helemaal leeg gedronken (48 ml)