@Schoenmaat ik heb 39/40 dus hoop niet dat ik maat kano krijg dan kloppen de verhoudingen niet meer lol @senna awhh dat lijkt me knap vervelend!! Hopelijk trekt t gauw weer bij en zitten jullie straks in je ritme.. ik ben ook benieuwd hoe t hier gaat straks..is t nog uitgepraat over de voedingen in de nachten nu je man vanaf morgen gaat werken? @Nathalja hoest met jou? Nog veranderingen in tussentijd gebeurd? @Marieke ik hou ook niet van voeten hoor.. respect voor alle pedicures lol! @bw wat n goed nieuws!! En knap dat ze al 48 cc drinkt!!
@hier mn ouders zijn net geweest en mn pa heeft de gordijnrail opgehangen in de babykamer.. zit op n houten kozijn maar zat beton achter wisten E en mn pa niet dus er is n beschadiging aan de muur argghh!! Maargoed na de zwangerschap maar ff verf halen vd zelfde kleur en bijtippen..ik ga er zo ff kijken of ze n webshop hebben bij gamma maar zal wel niet .. Mn moeder heeft n lakentje gemaakt voor de kleine echt superschattig
@Senna: jaa, idd... Dat is ook een van de redenen waarom ik aan het afbouwen ben met het kolven. Want door het kolven ook vaak slaap tekort en dan is er overdag vaak een ongezellig sfeertje en ook wat kibbelen om kleine dingetjes.
Veel harde buiken en elke keer steken van onderen (echt binnenin bij m'n bmm) daarbij heel erg waterige afscheiding.. Volgens m'n moeder (had ik net aan de tel) had ze dat de dag voor mijn geboorte ook.. Ben benieuwd. En m'n kont is beurs! Rotprik @bw: wat schatting
Hoop t voor je nathalja.. Hier ook al hele dag last van harde buiken en ook de Steken herken ik.. Alleen heb ik die steken helaas Al een tijdje. Volgens mezelf zou ik Morgen bevallen.. Maar heb er een hard hoofd in hahahha
@BW & Joyce: Thanks! @BW Wat een superschattige foto van die 2!! Echt broer en zus! @Nathalja: Ik hoop dat jou dan hetzelfde overkomt als je moeder! Jammer dat je kont zo beurs is.. lijkt me niet lekker zitten.. konden ze dat niet ergens anders in prikken @Marieke: Ja ik hoop het ook van harte voor jou, maar helaas hebben we het niet helemaal voor het zeggen.. !
Haha nee maar ga dr ook niet meer vanuit hoor hahaa. Ik zie t wel.. Ze zal vast wel een keertje komen. Heb even een moeheids dip maar Om nu nog even te gaan liggen schiet ook niet op haha
Ik duim voor je Nathalja! Fief, koddig dekentje! Bw: wat een ubercute foto!! Wat zien ze er goed uit! Ik heb nog steeds maat 39. Ook in de breedte
Mijn geboortekaartje staat achter als t goed is Ja vond t ook al stil maar t is weekend he zijn de meeste partners vrij en gaan dan wat doen met t gezin. Over n half uur heb je op tlc my teen is pregnant and do am I ofzo..ben benieuwd. . Hier is n vriend van E om te gamen voorlopig de laatste x omdat t elk moment kan gebeuren
Fief hihi bedoelde eigelijk meer van degene die al bevallen zijn Gek he dat je nu dingen doet wie weet voor t laatst.. Als je er over nadenkt zal over paar weekjes uiterlijk ons leven nooit Meer t Zelfde zijn.. Best gek haha Ik zit film op net5 te kijken
ha bizar.. ik zei net tegen E zullen wij morgen naar de film gaan? Nou ik zou dat niet meer doen hoor schat blabla.... Hmmffggrr denk ik dan hihihi