Fijn dat alles goed was dames.. Idd heerlijk koel nu.. Opladen voor van de week.. Mira balen, maar denk dat ik gewoon met je meedoe hoor.. Je bevalt sowieso eerder dan mij haha
Ik ben echt 1 van de weinigen die het hete weer zo lekker vind, geloof ik. Ik baal alleen van de zweetuitslag en jeuk op mijn (vocht vasthoudende) voeten. Dat heb ik wel altijd met heet en benauwd weer. Maar dat is dan ook verder het enige.
T slapen vind ik t ergste met die hitte.. Zo hier boven opgeruimd.. Nu helemaal munt op de bank.. Hoop qel dat ik ooit mn conditie weer terug krijg. Niet dat ik die Zo erg had.. Maar nu heb ik echt niks meer
Warmte kan ik als niet zwangere al niet goed tegen. Laat staan nu. En inderdaad die nachten. Conditie wat is dat??????
@joyce, ik hou sowieso niet van warm weer, dus nu nog minder! @marieke, komt vanzelf weer terug. Je sleept nu ook veel extra gewicht mee natuurlijk.
Dames, fijn dat alles goed was bij de vk. @ mira: je geduld wordt wel erg op de proef gesteld zo... maar wie weet, misschien heeft de kleine opeens toch zin om van de week al te komen.
Sorry voor jullie, maar ik hoop dat het vrijdag 30 graden wordt Dan ben ik jarig, dus heb wel zin om lekker weer erbij te hebben
Ik vermaak me ook wel prima met het warme weer 😀 Voor de slaapkamer is het wel even fijn dat het wat koeler is toch. Net een supergrappige waterkoker fluitketel gekocht. Hoop dat ml hem ook kan waarderen. Morgen weer naar de vk. Donderdag 40 weken, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren als er dan nog geen gerommel in de buik is. Nog gene harde buiken gehad, dus ws laten ze me doorlopen....
@harde buiken; die heb ik regelmatig. Geen pijnlijke. Maar ik weet niet if dit ook komt doordat meneer zo'n bezige bij is in mijn buik. Vraag me echt af of het ook een drukte makertje is als hij geboren is. Zo ja, dan heeft hij mijn karakter en kunnen we onze lol op. Hahaha. In ieder geval vl.
Foto's/filmpjes? Vertel? Harde buiken heb ik ook wel regelmatig, vaak wanneer ik iets gedaan heb, zoals boodschappen, stofzuigen, een flink stuk lopen, seks etc.
Gefeliciteerd kortecol! Ben benieuwd naar je verhaal! Hier even uurtje geslapen.. Kon nog wel Langer maar dan ben ik bang dat ik vannacht niet slaap. Bw voor jou word t dan vrijdag 30 Graden zorg ik dat ik daarvoor bevallen ben haha. Of zullen we met zn alle gezellig op haar verjaardag bevallen haha
Gefeliciteerd kortecol! Dat is snel gegaan... Ben ook benieuwd naar je verhaal; natuurlijke bevalling of ks? Anyway,... Rust maar lekker uit en geniet van jullie mannetje!
Ik wil ook wel woensdag, dan zijn we de hitte voor! Heb woensdag toch een afspraak bij de gyn, dan mogen ze me gelijk houden.... Haha...