Gefeliciteerd Kortecol. Ik wil ook wel voor de hitte, maar ben dan nog geen 37 weken. Maar qua gewicht zou het wel kunnen
Ok, we hebben em nu genegeerd en ipv de normaal gesproken 2 happen die hij eet, waren het er nu.... 0!!!! Jippie! En dat gaat ie ook nog eens auw zeggen en daar zn buik wijzen. Houdt ie me nou voor de gek? Maak me gelijk zorgen... Dus maar een banaan gegeten en die eet ie dus wel op. Of kook ik gewoon heel vies. Hij weegt 12,5 kilo, das niet weinig ofzo. Zucht...
Gefeliciteerd kortecol met jullie zoon, benieuwd naar het verhaal.... @30 graden. Mag van mij ook wel maar liever niet nu of idd dat we allemaal voor as donderdag bevallen dan zijn we daar ook vanaf. Ben normaal ook echt van de warmte, ik hou er van maar met de zwangerschap heb ik zoooooooooooo weinig energie over als het 27 gr of warmer is.
Hmmm Ik heb de mama app, erg leuk want zo kan je zelf alles bijhouden, je eigen gewicht, gewicht foetus een weeentimer en strax als de kleine geboren is kan je alles zelf bijhouden, van temp tot gewicht tot eerste woordjes enzenz.. Maar nu zag ik dat de kleine met 35 weken gemeten was op 2300 gram en vandaag met bijna 38 weken 2500 gram... Dat betekend dat ze in 3 weken tijd maar 200 gram aangekomen is.. De gyn zei dat ze nu nog 600 gram zou groeien dus dan ongeveer 3100 gram met de geboorte zou zijn.. Maar als t in 3 weken tijd maar 200 gram is aangekomen... Waarom zou ze dan nu ineens in 2 weken tijd 600 gram aankomen??? Of zie ik nu dingen verkeerd??
Kortecol van harte met Raoul. Hopelijk alles goed met jullie? Geniet van deze bijzondere momenten samen
Mama apps.nl staat erbij als ik m opstart.. Is met een getekend zwangere vrouw achter een kinderwagen. Erg leuke app kan je onwijs veel mee doen en veel info. Nu heb k m wel op mn ipad hoor dus geen idee waar je m op wil hebben?
Dat boek wilde ik ook, maar kijk eerst even hoever ik met de app kom.. Scheelt weer geld hahaha Vind die mama app ook erg leuk.. En handig
Oei ik groei boek heb ik ook. Kado van de buren. Erg leuk. Wil die app op mijn mobiel. Ga even in de app store neuzen.
Kortecol, gefeliciteerd met je kleine manneke! Ik geloof ik ben zojuist mijn slijmprop verloren 😀