Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Hier ook bib. Ook nog geen voortekenen... Maar heb ook geen voorspellende huisdieren... ;)
    Vanmiddag nog ff naar de kapper. Lig ik straks iig nog een beetje fatsoenlijk te bevallen! Haha

En idd suprise: succes vandaag! De andere dames met controles natuurlijk ook

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen.
    Vandaag helemaal alleen thuis, dus ik blijf in bed liggen en doe lekker niets.

Succes met alle controles en afspraken vandaag.

3. Morgen.. Bib maar vannacht met omdraaien leek t w
    Of mn bekken uit
    Elkaar klapte ofzo.. Zon geluid maakte
    T ook.
    Dus sindsdien niet meer geslapen. Pijn is nu aardig weg dus ga nog even slapen..

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: ik lig ook nog lekker in mn nestje

5. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    goedemorgen,

Iedereen succes bij de controles.
    Ik lig ook nog lekker op bed en de meiden slapen ook nog.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Is het heel erg slecht van mij als ik mijn telefoon niet opneem als mijn schoonmoeder/schoonoma/schoonpa oid bellen? Heb dr helemaal geen zin in.

Werd net gebeld door mn schoonmoeder namelijk, maar heb helemaal geen zin in aanspraak vandaag

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

BIB, controle geweest, baby volledig ingedaald, alles was uiteraard weer goed. Bloeddruk 125/85. Verder geen nieuwe dingen ofzo; het was weer een standaard doodsaaie controle (waar ik stikchagrijnig van wordt).

Ik ga shoppen! Tot straks :D

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Shop ze!! Daar heb ik ook zin in, maar heb geen idee wat ik moet gaan kopen. Heb alle babyspullen, kan zelf geen kleren/schoenen kopen en huis is ook vol...
    Dus iemand nog suggesties ;)

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh en natuurlijk fijn dat het goed was. Ook al zijn het saaie bezoekjes, gelukkig is wel alles zoals het zijn moet!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga shirtjes kopen voor VL. Hij heeft ze nodig, beweert hij.
    Ik vind van niet, maar van shoppen wordt mijn humeur beter!

Ik haat die controles hè? Binnen vijf tot tien minuten sta je buiten en het enige wat ze doen is je vervelen. Ze stellen stomme vragen en komen met dingen die je allang wist.

"De baby is ingedaald"

Ja duh, dat voel ik ook wel met die ontiegelijke druk op mijn schaamstreek, mijn blaas die bij elke stap aanvoelt alsof hij helemaal vol zit en de pijn die ik heb van 'zitten' naar 'liggen' naar 'opstaan' en 'lopen'. Er ligt een baby op mijn doos, en die baby wil eruit. Fijn dat jij hetzelfde constateert en dat ik daarvoor hier naartoe moest komen en VL een vrije ochtend moest opnemen, zodat jij dezelfde conclusie kon maken.

"Heb je de babyuitzet compleet?"

Waarbij VL dan zegt: nee, wij hebben nog helemaal niks voor de baby, hij slaapt bij ons in bed en we wikkelen hem wel in een oude handdoek ofzo :D Duh. 38 weken; als we die boel nou nóg niet compleet hadden...

"Oeh spannend hè?"

Eh nee? Kinderen krijgen doet men al eeuwen??? We hebben hem erin gestopt en hij zal er uiteindelijk ook weer uit moeten - en wij hebben een vermoeden dat dit met een hoop pijn gebeurd zoals gebruikelijk is bij een bevalling, dus nee, niet bepaald spannend nee.

"Weet je wanneer je moet bellen?"

Jaaahaaaa, wanneer we een uur lang om de vijf minuten weeën hebben, wanneer we de baby minder voelen, wanneer ik niet lekker ben, wanneer ik mij zorgen maak of ongerust ben.

We zijn toch geen stel kleuters ofzo? :( Ik ben al negen maanden zwanger hoor, als ik nu NOG NIET voorbereid genoeg ben, zal ik dat hoogstwaarschijnlijk nooit gaan worden. Blegh. Stomme artsen; dit riedeltje is ELKE week, dat kan telefonisch ook, mijn inziens. En de huisarts kan ook mijn bloeddruk opmeten!

Ik ga dus maar snel shoppen!

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    En dan de ergste opmerking: 'Tot volgende week'

Volgende week ben ik 40 weken en dan wil ik jullie helemaal niet meer zien!!!!

Shop ze! Ik ben via marktplaats toch maar weer kleertjes aan het shoppen...

12. Hihi shopse joycey..

Hier weer raar gedroomd ga zo maar wat leuks doen.. Miss word ik
    Daar vrolijker van

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Mira: shopse, niet alles kopen hoor, dan heb ik niks meer :p

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer thuis!!

Alles was goed met de kleine alleen nog niet ingedaald dus a.s vrijdag naar de gyn in t Sophia ben benieuwd. gewicht bij laatste groeiecho was 2432 gram dus netjes binnen de normen. Vruchtwater was iets teveel maargoed das n moment opname dus geen zorgen. Schrok me rot zeg.. belt ze naar t Sophia voor n afspraak met de gyn zegt ze 'ja ik heb hier n mevrouw die n stuitligging heeft.." Ik zo Huh?? Is er iets waar ik niks van af weet? Maar was n foutje pff.. bij kruidvat geweest voor shampoo is t in de aanbieding vullen ze niet aaargh!! Dus naar etos geweest en daar staat t wel gewoon op voorraad zoals t hoort!

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Hoezo moet je naar de gyn dan? het kan toch nog indalen?

Joycey en Mira shopse.
    Jammer Joycey dat je controles als vervelend ervaar.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Fief: wat gek dat je daarvoor naar de Gyn moet, niet elke baby daalt van te voren in, het kan prima dat ze pas bij de bevalling gaat indalen :(?

17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Bij mijn vriendin die is met 39 weken bevallen dat gebeurde met gebroken vliezen en toen daalde het pas in. Zat heel hoog al die tijd.

18. Fief maar waarom moet
    Je naar de gyn als t nog niet ingedaald is?
    Bij een vriendin daalde de
    Kleine pas in tijdens de bevalling zelf..of zijn ze ergens bang voor?
    Welfijn dat verder alles goed was.. En wat een
    Lompe fout! Dan schrik je idd ja!

Hier toch flinke
    Pijn in mn kont/rug/ bekken. Vannacht iets gebeurd met draaien.. Voelt niet echt lekker. Strax maar even heet douchen

19. O hahah we zeggen allemaal
    T zelfde.. Zie fief gelukkig geen zorgen nog.

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het is pas bij de tweede of meer niet erg als het kindje niet indaalt.

Bij een eerste willen ze dat wel graag. Waarom precies weet ik niet, ik heb wel verhalen gehoord van de navelstreng die er anders tussen kan glijden ofzo.

Maar Fief, helemaal nog niet ingedaald of niet voldoende ingedaald?

Deel Deze Pagina