Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik had zelf 4 pakken nutrilon gehaald. Dat vond ik al veel. Maar nu heb ik een hele voorraad. Lijk zelf wel een chinees..... hahaha. Alle pakken verzamelen!

Erg he......

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb 2 pakken pampers maat 1 newborn, 2 pakken pampers maat 2 new born, 1 pak kruidvat luiers maat 1, 2 halve pakken pampers maat 1 & 2 ofzoiets. Ik ga ook niet meer halen! Flesvoeding heb ik dus maar 1 verpakkingkje voor nood.

Ik heb vandaag al heel de dag zo'n raar gevoel in mijn buik, niet dat de baby komt ofzo, maar meer een menstruatie-achtig gevoel alsof er ieder moment iets uit kan komen bungelen :p Volgens mij heb ik last van oefenweeën.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    9!!?? Wow! maar wel begrijpelijk als je schoonzus er niets meer aan heeft, het doorschuift aan jou. Je kan ze niet meer teruggeven aan de winkel.. daarom kijk ik ook wel ff uit met wat ik koop.. want volle pond krijg je er nooit voor natuurlijk en dat moet ik er wel voor uitgeven zeg maar.. Het valt me op dat die dingen nooit in de aanbieding zijn! Of vergis ik me nu?

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Nog 1,5 maand en dan is het zover voor de meeste van jullie.
    Spannend :D

Hier gaat het goed, nog steeds een beetje moeite met het nachtritme :p Maar dat gaat ook wel goedkomen.
    Voor de rest druk druk druk.
    Vriendlief is jarig, dus een paar broertjes van hem zijn op visite.
    Zometeen naar ziekenhuis.
    En daarna komen er nog wat mensen een drankje doen, dus zal wel een latertje worden.

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je vriend! Ja poeeh anderhalve maand..gaat hard! Begin wel een tikkeltje nerveus te worden voor de bevalling, maar zal wel goedkomen .. :) Wel gezellig alle visite!

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    klopt voeding is nooit in de aanbieding. Tenminste is mij nog nooit opgevallen.

Dat menstruatieachtige gevoel had ik 2 dagen geleden. Toen dacht ik dat meneer misschien aan het indalen is. De gyn heeft er gisteren niets over gezegd. Alleen dat hij weer met het bolletje naar de uitgang ligt. Gelukkig!

BW gefeliciteerd met je vriend! Die van mij is a.s. donderdag jarig. Dat vieren we zaterdag. De planning was eigenlijk een BBQ maar aangezien het weer vooralsnog niet lijkt mee te werken, wordt dat hem denk ik niet.

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb tot nu toe alleen pakken luiers van 2-5 kg gekocht.

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zie je wel..dacht dat het aan mij lag.. waarom gooien ze dat nou niet eens in de aanbieding pfff.. snap dat nooit zo hoor..

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Oke, kijken of ik het nog een beetje heb onthouden XD

@Baboes; pff, dat is niet leuk nee :( Hopelijk draait de kleine deze week nog..

@voeding en luiers: Heb het allebei nog niet.. Heb nog wel een heleboel luiers maat 1 liggen, restanten van mijn zus, en proefpakken. Voeding ga ik 2 pakken kruidvat standaart 1 halen, ik wil niet te veel inslaan, want wil wel zeker weten of de kleine meid er tegen kan. Luiers heb ik nog een bon voor 2e pak gratis 3-5 kg van de kruidvat, en dan dat pakje van de tas die ik nog moet halen :)

@Bw: Goed dat je kindjes zo lekker groeien.. Was het geen optie trouwens dat je meisje in het UMCG zou blijven, tot dat je mannetje ook overgeplaatst kan worden??
    Gefeliciteerd met je vriend :D

@heyhallo; toch fijn dat je nu minder vaak hoeft te prikken :) heb je mooi voor elkaar..

@ego; Hier net proefdruk van kaartje binnen gekregen zal straks even foto's achter plaatsen :)

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus jij kon ook de luiers al niet meekrijgen Nathalja? Schandalig!! Ik ben ook in 2 filialen geweest, niks noppes nada... ! Maar het schijnt nog op je kaart te staan, maar dat vertrouwde ik niet, dus ik heb het haar op de bon laten zetten, want weet hoe dat gaat met die klungels hier in Rotterdam... whaha!

Ik ga ff achter kijken!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben er nog niet om geweest :)

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik dacht dat je wel de zinkzalf, fles en tas al had :) maar je moet nog om die hele tas hihihi ja ik was vandaag toevallig in de stad, dus dacht neem ik hem maar meteen mee, kreeg gister een mailtje

13. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Misschien ben ik mosterd hoor, maar voor zuigelingenvoeding tot 6 mnd mag wettelijk gezien geen reclame/aanbieding gemaakt worden.

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Joyce; wat goed dat je even gebeld hebt, als je het zo schrijft lijkt het wel positief. Ik hoop dat het gesprek met de gyn hetzelfde is.

@puk; wat fijn dat het goed gaat met het ventje.

@bw: dat geldt ook voor jouw kiddies!

@babyvoeding; ik ben zo overtuigd van bv dat ik niet moet vergeten om een paar zakjes te kopen voor t geval dat. Morgen meteen even doen!
    Er mag trouwens geen reclame gemaakt worden voor flesvoeding nummer 1. Let maar eens op dat reclame en aanbiedingen altijd pas vanaf nummer 2 is. Heeft te maken met een of andere wetgeving, die borstvoeding stimuleert.
    Het is zelfs zo dat bv op de site van Nutrilon staat beschreven dat de beste keuze in het begin borstvoeding is.

@hier; nog 4x werken!!! Heb een stapje terug genomen op mijn werk en dat is echt heel fijn.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb dat ook ergens gelezen ja, nu je het zegt.. kinklare onzin vind ik dat.. bedoel ieder zijn keus is persoonlijk.. en sommige KUNNEN het niet eens geven om diverse redenen..

Ik weet trouwens waarom die luiers van de kruidvat op waren vandaag.. ze zijn in de aanbieding ARGHHHH! Kruidvat kan ook nooit normaal inkopen op aanbieding, althans dat maak ik vaak genoeg mee hier in R'dam :p

16. MaggieMagpie

Tja, maar roken is ook een eigen keuze, maar sigaretten zijn ook niet in de reclame.

Soms moeten we ons maar neerleggen bij bepaalde dingen... :)

En ook al is het ieders eigen keuze, ik vind het wel goed dat ze het geven van bv blijven stimuleren.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vandaag was er ein-de-lijk iemand die de nare kanten van borstvoeding belichtte. Iedereen op zwangerschapsgym gaat borstvoeding geven - en er werd openlijk over de nadelen gesproken; zoals bijvoorbeeld de toeschietreflex, tepelkloven, pijn bij het aanleggen, korstjes en dat soort zaken.

Je weet het ergens best wel, maar het werd tenminste nu open en eerlijk op tafel gegooid in plaats van het standaard positieve standaard riedeltje waarbij het opgehemeld wordt. Borstvoeding is, zeker in het begin, geen pretje. Dat wist ik ergens al, maar ik vind het vervelend als er niet over gesproken mag worden bij aanstaande moeders, omdat het mogelijk in de weg kan staan.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja okee, maar roken is ongezond he.. da's ook bewezen ;) flesvoeding niet.. dus da's niet te vergelijken ;) Maar ik snap wel dat je je soms ergens bij moet neerleggen hoor, je kan nou eenmaal niet alles in de reclame gooien.

@Joyce Ja daarom doe ik het dus o.a niet.. geen zin in.. en dat kolven de hele tijd.. en dan in het openbaar enzo, nee niet mijn ding.. maar da's mijn mening. Zo sta ik ook achter anderen hun mening als zij graag bv willen geven :)

19. MaggieMagpie

Mijn mening, en meiden, das echt mijn mening, dus val er niemand mee aan, is dat je niet bij voorbaat al beren op de weg moet gaan zien, maar het eerst meegemaakt moet hebben. Ik heb het alleen maar als positief ervaren en het is zo goed voor je kindje. Al is het maar een week!

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik voelde me niet aangevallen hoor :) maar als ik ergens niet 100% achter sta, doe ik het gewoon niet.. tenzij er geen alternatief was, maar dat is er in dit geval wel :)

Deel Deze Pagina