Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Weer zo'n gevalletje van iedereen zegt wat anders. Ik hoor inderdaad altijd dat lekker laag het beste is voor het kind. Word je soms toch moe van.

Ik ga nu echt eens wat doen, douchen en dan naar mijn moeder lekker met zl knuffelen, die begin ik wel weer te missen na een dagje alleen.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: dat is vreemd,, mijn bd is altijd rond de 110/55 toen ik nog niet zwanger was 100/50 Vk zegt dat dat juist fijn is hoeven ze niet zo snel bang te worden voor zwangerschapsvergiftiging..

@kortecol: zo dat ging zeker snel! Super dat het zo goed gaat met jullie!! Nogmaals gefeliciteerd!!

3. Ja precies daarom vond ik t ook zo vreemd. Leek mij algemeen bekend dat juist laag goed was. Dus neem tegenwoordig alles maar met een korreltje zout...

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Haha, na alle tegenstrijdige verhalen, met hele kilo's...

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    kortecol; zo dat heb je snel gedaan! fijn hoor dat het zo goed ging en dat jullie naar huis mogen.

hier net vraag gesteld online bij voedingsdeskundige over voeding van bram. antwoord was dat hij nu 7*60ml zou moeten krijgen dus hij krijgt echt te veel voor zn gewicht. ze vroeg of ik een speen heb geprobeerd maar die wil hij echt niet, begint dan meteen te huilen. dus neem aan dat hij dan toch echt honger heeft. misschien dat ik vrijdag even naar de wijk ga om dit na te vragen. kijk als het echt slecht is... maar vraag het me af, als hij honger heeft kan ik hem moeilijk maar laten huilen toch??

net ff uurtje op de bank gelegen maar wat denk je? kan gewoon niet slapen haha. heb wallen van hier tot ginder en slaap tekort maar kom nu dus gewoon niet in slaap. heb ik weer.
    heb maar even bonjovi op youtube gekeken. zal ik eens minder doen. zat vanmiddag in de auto, en bonjovi was op de radio en dochter zegt op de achterbank; mama, bonjovi! HAHA

6. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet eerder als 41.5 controle echo, bij nood strippen, anders gewoon afwachten.

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo kortecol, dat heb je super snel gedaan! Wat fijn!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

De eerste keer 'tussendoor op de dag' een dutje doen als zwangere vrouw; en er stond iemand aan de voordeur te bellen. Just my luck!

9. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

@Senna, ik heb gehoord dat je max 1 liter kv per dag mag geven ivm de niertjes. Maar jouw kindje is prematuur toch? Dan weet ik niet of daar andere richtlijnen voor zijn. Lastig he, daar kan je zo onzeker van worden. Ik heb nu beetje spijt dat ik dat bij Sepp nooit heb opgeschreven, want het verbaasd me hoe snel ik alles weer vergeten ben.

Vanmorgen ook telefonisch consult gehad met CB ivm Sepp zn (niet)eetgewoontes. Werd er niet veel wijzer van, behalve dat ik moet minderen met suikers. Die krijgt ie dus al amper. Maar echt dingen als karnemelk ipv biogarde met aarbeitjessmaak, thee of water ipv roosvicee enz enz. Het schijnt dat kindjes kunnen leven op een paar van die suikershots op een dag zeg maar. Nou ben benieuwd.

Zet ook even wat achter neer, heb even jullie mening nodig.

10. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ kortecol: dat klinkt als een superbevalling! Wow, die gun ik ons allemaal! Hoop dat t bij suprise ook zo voorspoedig gaat!

@ joycey: slaap eigenlijk ook nooit overdag. Soms neem ik het me wel voor, maar het komt er dan gewoon niet van... Super leuke jasjes trouwens.. Heb ook zoiets (mey oortjes) vd c&a

11. Senna misschien voeding kopen voor hongerige baby's? Eerst natuurlijk overleggen.. Maar misschien dat hij net iets meer voedingstoffen nodig heeft om verzadigd te zijn...

Maggie beetje raar advies.. Heb je daar nou aan...

Slapen doe ik soms een uurtje als ik t echt niet volhoud en ik vroeg ben opgestaan.

Hier is nu boven alles klaar, gister gedaan, de badkamer klaar, vandaag en vl heeft de woonkamer en keuken gedaan. Morgen alleen nog even alles goed zuigen.. En dweilen. Naja vl dan hihi. Morgenmiddag komt mn pa, dan gaan we naar prental, mag campingbedje uitzoeken van m.. En een kinderstoel die ik van oma krijg.. Morgen dus verwen dagje hihi

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

VL over de jasjes: Die kleren zijn wel aan de erg schattige kant voor een jongen ;)

Ik:
    Ik zal er wel een plaktatoeage voor je opdoen van een death skull harley davidson josti band, oké?

Hij:
    [FONT=&quot]Ha, ik ga er wel een harley pak van leer voor halen :p

Seriously; mijn zoon mag best schattig zijn!!!

[/FONT]

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb ook zo'n schattig jasje gekocht voor onze zoon joycey, zo klein vind ik het stoere nog niets.

Krijgen net geboortekaartje van nicht van ml. Is het hetzelfde als die wij hebben..vindt het ineens niet meer zo leuk;)

14. Hahaha omg jaaa een jongen is net zo schattig als een meisje!!! Dus die mag best in een zachte beren jas!! Mannen!!!

Dat meen je bianca? Das dan idd niet leuk... En nu?

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    We houden toch dit kaartje, sturen toch geen kaartje naar verdere familie die dit kaartje krijgen.alleen ml zal zijn ouders krijgen het kaartje dubbel, maar baal er wel van. het is dat we al heel selectief kaartjes sturen, als we familie hadden gedaan had ik denk ik wel gekeken voor ander kaartje.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wel n stom toeval zeg van dat kaartje!

Ik heb n soort druk op mijn schaambeen, alsof ze aan t headbangen is. Doet geen pijn, maar wel vervelend.

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca dat is balen!
    Wij werden gisterochtend ermee geconfronteerd dat ml zijn neef dezelfde dag vader is geworden als onze zoon geboren is.

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat is ook toevallig. mijn dochter is gelijk jarig met schoonmoeder en zoon van goede vriendin. Ook handig.

19. Jeetje allemaal wel
    Toevallig!

Hier mag de kleine niet 2 aug geboren worden, verjaardag van mn broer. Verder hebben we in aug niks geloof ik. Ja zoontje van mn vriedin en een zoontje van collega maar niet in de fam

20. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wel: 5 aug is mn moeder jarig, 7 aug mn schoonmoeder.. En 17 aug mn neefje... Zou t wel leuk vinden als ze een 'eigen' verjaardag heeft...

Deel Deze Pagina