@bianca, ik heb gisteren bij zeeman leuke wiegdekentjes (babyfleece) voor nog geen 2 euro gekocht. Ik geloof hier gaat de actie beginnen. Spannend!!! Weeën zo om het kwartier, met behoorlijk slijmverlies.
Dat kan natuurlijk ook een babyfleece deken, heb wel een ledikant dekentje maar dat is misschien gelijk zo groot. Dat klinkt wel heel zeer serieus. Spannend zeg!
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, maar ik denk toch haast van wel, want het assortiment is HIER (ik ken enkel Zaandam) heel erg groot. Ik heb echter mijn wiegdeken bij de Hema gekocht voor een kleine 15 euro - terwijl ik niet eens een wiegje maar een ledikant heb Het scheelde zeker tien euro met een ledikantdeken en de baby moet je toch heel laag indekken. Tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn gaan ze in een slaapzak. Ik DACHT in ieder geval wel dat ik dekens zag liggen bij de Wibra, maar of dat ledikant-, of wiegdekens waren; geen idee @Baboes, wat gaaf !!! Succes, sterkte en plezier !
Kom op baboes! Het is er bij jou ook tijd voor! Hoop op n bub morgen. Moest net wel ff lachen, ruim 1,5 pagina over lakentjes... Hier, net thuis. Zoon opgehaald bij ouders en daar gegeten. Pffff werd helemaal gestoord van mijn ouders. Ben er chagrijnig van geworden. Zo ff in bad een filmpje kijken op de laptop. Lekker ontspannen.
Serieus? Kun jij overeind komen uit bed? Ik namelijk totaal niet... Ik moet er niet aan denken om nu languit te moeten liggen in een ligbad, want ik vrees dat ik er enkel uit kan komen met een hijskraan
Hahaha ik kan niet uit bed komen zonder mn halve onderkant te verbrijzelen geloof ik maar het in bad liggen lijkt me zoooo lekker nu. Het eruit komen daar wil ik niet aan denken, heb er al moeite mee zonder zwanger te wezen hahahahaha
Nou ja, ik zou niet zeggen dat ik heel soepeljes eruit kom. Maar het gaat prima. Vooral het water erin laten, dan gaat t makkelijker. Ik roep ml wel altijd voor het geval dat het t niet lukt. Maar ga eigenlijk nog dagelijks in bad. Bij zl tot de laatste dag in bad gezeten. Zo fijn... Daarna kan het 6 weken niet, dus geniet er nog even van!
Wij hebben een bad, maar zit er nooit in. Moet echt warm zijn, maar daar wordt ik dan weer naar van. Ook als ik niet zwanger ben.
Ik zag op fb dat Suprise werd gefeliciteerd met de geboorte van haar dochter! Dat is dus lekker snel gegaan.