Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooo spannend!! Benieuwd hoe t is gegaan!

Bad vind ik heeerlijk

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Over feliciteren op fb gesproken. Dat lijkt me heel vervelend. Ik wil het graag zelf kunnen vertellen en niet dat mensen dat voor mij al de wereld in helpen door het op fb te posten.

Volgens mij kun je dat blokkeren, dat mensen op je wall kunnen posten toch? Ga ik eens even uitzoeken

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom feliciteer ik dr ook niet op fb doe ik pas als ze t zelf erop zet ( als ze dat al doet)

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Precies, dat vind ik dus ook.

Volgens mij heb ik het nu uitgezet op fb dat iemand iets op mijn wall kan posten.

5. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ja, dat wil ik ook eerst zelf bepalen. En niet dat mensen er gelijk wat opzetten. Had dat ook met mijn zwangerschap, wil zelf bepalen wanneer ik ergens aan toe bent.

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik heb mijn zwangerschap nooit op fb gezet.

Nog erger; ik kreeg vandaag een overlijdensbericht via fb. Moet toch niet gekker worden?

7. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Daar heb ik nog een flinke familiediscussie over gehad. Wij zijn best wel close en ik dacht dat mijn moeder mijn tante wel zou bellen dat ik bevallen destijds. Had ze dus niet gedaan, maar ik werd al binnen een uur (!!) gefeliciteerd op fb. Wat m'n tante dus las, vond ze niet zo leuk, en terecht. Is er niet iets waarbij je eerst moet accorderen voordat hetvp erop komt?.

Nog 1 nachtje en ik mag bibben!!

Baboes, spannend!!!

8. Dat vind ik ook irri. Daarom staat mijn fb ingesteld dat als mensen wat op mijn tijdlijn plaatsen alleen ik dat kan zien

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, dat heb ik nu dus ook ingesteld. Dat is wel een slimme. Krijg je dat soort misverstanden niet.

Net zoals bij jou Maggie, dat is echt heel vervelend!

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat is helemaal absurd zeg. Het enige wat ik er op gezet heb, is de 20 weken echo met een vermelding. Verder niet vind ik niet nodig. Als.mensen willen weten hoe het gaat vragen ze het mij zelf maar.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat moet ik ook maar eens in zien te stellen dan !

Mijn schoonmoeder schijnt namelijk nogal een vrolijke verteller te zijn en erg trots te zijn op haar kleinkind. Dat vind ik totaal geen ramp natuurlijk, maar ik zou het wel leuk vinden om zélf een mededeling te zetten op Facebook en niet eerst gefeliciteerd te worden door anderen.

Maar ik zeg er ook eerlijk bij dat ik niet van plan ben om iemand (op Marieke en dit forum na) te vertellen dat ik op het punt van bevallen sta. We gaan echt niemand waarschuwen ten tijden van; ofzo. Hooguit een paar uur daarna.

Nu ga ik me ook druk maken :D Op naar de FB instellingen, whahaha.

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik ga ook verder niemand op de hoogte stellen alleen de gene s.ouders of moeder die oppassen omdat.de kinderen erheen moeten, maar misschien doe ik dat onder het mom van logeren.

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Helaas moet ik mijn moeder inseinen, die past op zl als t zo ver is.
    Als t kan wil ik hier wel een melding doen, maar verder hoort iedereen het wel als het zo ver is inderdaad!

Ik wil in bad, maar heb niet de puf om van de bank op te staan.

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Baboes hoe gaat het bij jou nu?

Nu we het toch over mededelingen over dat het begonnen is hebben?

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat heb ik gelukkig (nog) niet. Echter heb ik wel een schoonmoeder die 's avonds direct belt wanneer ik heel de dag nog niet op FB ben geweest. Ook zijn VL's nieuwsgierige (lieve) tantes dagelijks op mijn FB-profiel te vinden om te kijken of er al nieuws is. Whahahaha. Het valt ook best wel op. *vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk*

En VL's moeder dacht zondag al dat het zo ver was, omdat we de telefoon niet opnamen. Dat hoorden we van s.vader gisteren. Te melig.

16. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Tegen de tijd dat ik beval zijn er ook nog een aantal op vakantie, ook lekker rustig.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gelukkig is t bij mij niet zo erg haha...

Mn ouders zijn straks als het gebeurt wel op de hoogte want mn pa of broer brengt me hihi maar verder niemand eigenlijk. Schoonouders worden pas gebeld als ze er is want die raken al in paniek voordat er wat is

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Er staan nu al een aantal felicitaties op en ook de naam van het meisje.
    ben wel benieuwd hoe het gegaan is.

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mijn moeder vroeg ook of ze het mocht weten als ik in het zkh ben. Maar ik heb nee gezegt. Maar zij vind het fijn om blijkbaar in spanning te zitten ofzo. Dus ik zei al ook als het 24 uur duurd!

Iedereen hoort het wel als hij geboren is.

20. Hihi ik ga mn instellingen ook weer even nakijken of t nog klopt.

Ik moet sowieso of vrienden of mn ma zeggen dat t begonnen is zodat ze de hond kunnen uitlaten hahaha. Verder hoort ook niemand t hoor
    Ja buiten hierom dan hihi

Deel Deze Pagina