Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe zou t met baboes zijn

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @sjago zijn. Ik ken het hoor, ook met vlagen. Gewoon wat sneller gepikeerd als men niet begrijpt wat ik bedoel terwijl ik het toch echt duidelijk uitleg. En ook van die kleine dingen waar ik me sneller aan irriteer.

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @fief; klopt oei ik groei app moet je betalen.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jemig, hoe moeilijk kan het zijn om je te verplaatsen in een blinde vent? :$ Ik had er echt zelf iets van gezegd, vrees ik :D Zo erg aso ben ik dan weer wel, whahahaha.

VL meende het niet zo, maar hij doet weer eens flauw :p
    Soms kan ik het wel hebben - vaker niet.
    Hij vroeg (nadat hij merkte dat ik beledigd was) waar ik die wilde laten maken??? NOU WAT MAAKT MIJ DAT NOU WEER UIT?! WHO CARES?!

@Mira; heb je er al iets van gezegd tegen je moeder dan? Want ik zou daar al regelrecht van tegen het plafond zitten en bij voorbaat al niks meer zeggen, en als ze dan vraagt waarom ik niks zeg; zou ik zeggen: omdat ik geen zin heb om met iedereen in een straal van 10 kilometer te praten :)

(die psych heeft inderdaad een zeikhoofd ja :D !!)

@Marieke; het fototoestel heeft een zelfontspanner hoor! Hij is niet per definitie nodig/verplicht. Het zou alleen eens tijd worden dat hij zich er ook voor gaat interesseren ofzo. Het klonk daarstraks buiten alsof er een kat werd vermoord; mijn meiden waren binnen en hij zegt doodleuk: dat klonk wel als Jibs. Dus ik zeg: moet je niet even gaan kijken dan? "Neuj, die komt vanzelf wel binnen". Ik erger mij dood aan zijn passieve houding.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Maar goed, de poezen zijn nu alle drie binnen (thanks to me, want ik ben Jibs gaan roepen, want zelfs dat was te moeilijk ofzo - even de achterdeur open doen en poes roepen *geen response* Even voordeur open doen, poes roepen *poes kwam aangestormd al miauwend*) en we gaan slapen ;) Morgen weer een dag, waarbij ik hoop minder chagrijnig/onredelijk te zijn. Truste dames!!!

6. Hoop dat je vriend dan idd wat aktiever word strax...al is t wel mannen eigen wat betreft dat kat verhaal denk ik.. Als ik denk dat er iets is of gebeurd met de hond of iets hoor kan vl hier ook zo lekker schouder ophalend doen...

Truste dames

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Slaap lekker, ik lig er ook in.
    Nog even quiz Battle en slapen.

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen!

Hier nog Bib... Kan wel janken :(

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorge, BIB

Wat is er nathalja, heb je weer zo veel last?

10. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik doe m'n 37 weken dansje!! Vanaf vandaag mag ik bibben!! Bib dus!

Kan het me zo goed voorstellen Nathalja, na een zwangerschap als ze jouwe zou ik er ook wel klaar mee zijn (dat ben ik zelfs al).
    Komop meid, nog even schouders eronder, nog eventjes en dan mag je je prinses in je armen sluiten en weet je waarvoor het allemaal gedaan hebt!!!

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen! Bib

Baboes bub?

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, wat een nacht! 8ste voeding sinds middernacht.

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nou hij drinkt goed dus... Sterkte vandaag!

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Heyhallo; Nee het is vandaag redelijk rustig.. maar elke keer als ik die buik zie en geen weeën oid heb dan baal ik weer, ik ben het wel een beetje behoorlijk beu aan het raken (zoals wrs iedereen die de 37 weken zijn gepasseerd) Wil gewoon mijn prinsesje knuffelen

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik probeer me ook niet te veel te richten op die 37 weken. In principe ben je 40 weken zwanger. Dat is 3 weken langer, die weken gaan anders zo vreselijk lang duren.
    Ik ben t ook zat, maar kan er niets aan veranderen. Snap dat jij het helemaal zat bent na zo zo'n zwangerschap. We moeten nog even geduld hebben. Ze hebben je beloofd niet te lang door te laten lopen, dus t einde is in zicht.

16. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Nathalja.. zet m op meid.. Nog even hoop ik voor je..

Hier BIB :) Yihaa.. 37 weken dansje

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nee toch, wordt nu voor vrijdag 34 graden voorspeld. Dat ga ik echt
    Niet overleven!!

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dat zag ik ook mira! Weet ook niet hoe ik die dag door kom. En dan weer wat koeler in het weekend. Na het weekend weer 30 graden.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Die dag ben ik alleen met zl, die wordt dan chagrijnig van de warmte en gaan zwemmen met hem heb ik de puf niet meer voor. Dus donderdagavond zet ik vast t badje op! De hele dag samen in t badje!

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Goedemorgen,
    heerlijk vooruitzicht die temperaturen, wordt binnenzitten en niets doen.

Kortecol wat een hongerlapje heb je zeg! Sterkte hopelijk kan je nog een beetje bijtanken vandaag.

De meiden gaan een nachtje logeren bij oma en opa op de camping. Normaal zouden wij lekker uit eten gaan, maar helaas dat gaat hem niet meer worden. We halen maar lekker chinees. Wil eigenlijk nog even naar de markt, kijken of dat nog lukt.

Deel Deze Pagina