Goedemorgen.... Hier ook nog steeds bib. @dansjes gefeliciteerd, nu zit bijna iedereen op de magische grens van 37 volgens mij. @warmte, tja het wordt afzien donderdag en vrijdag. Van het weekend weer iets minder, en dan weer de helllllll. Aaaarggghhh niks aan te doen helaas alleen wel kl*te.... @nathalja. Ik ben het ook een beetje zat aan het worden, ook met die warmte weer in aantocht. Buik die in de weg zit, weinig tot niks meer kunnen ondernemen, gigantisch slechte nachten en ook gewoon onze kleine knul willen vasthouden, knuffelen en alle liefde geven die ik maar heb. Dus hou vol nog, er komt het allermooiste voor terug (hoe cliche ik weet het ) @hier. Vannacht redelijk geslapen, 3x wakker geworden ipv de gebruikelijke 7 a 8x dus ik kan er weer een klein beetje tegenaan. Verder een rustig dagje vandaag en vanmiddag naar schoonouders om te bbqen.
Eli, ik moet helaas nog een week wachten op die magische grens. En ondanks dat ik er nog op moet wachten ben ik het ook spuugzat. Het frustreert dat je gewoon niets meer kan. Kan niets ondernemen met de meiden en die warmte erbij en bijna niet slapen. Maar goed is niet anders, we hebben er mee te dealen. Ben wel blij dat ik niet voorbij de 40 weken ga.
Pfff 34 graden?? Ik woon precies tussen de zee en het IJsselmeer, hier staat meestal wel een briesje... Hier een kapotte ketel, ook niet alles. Is al drie keer iemand langs geweest, nu komen ze em vanmiddag maken, maar heb er wel m'n vk afspraak voor moeten afzeggen. Maar zou wel weer eens war willen douchen na bijna een week...
Sorry, dacht dat bijna iedereen er zat. Tja hebben er mee te dealen idd. Ook al is het af en toe niet leuk meer.
Geef niet hoor eli, qua grootte kind en buik kan ik makkelijk meedoen Bij de vorige zwangerschappen had ik echt zoiets van, dit is niet de laatste(al kon ik toen ook niet op of om). Nu heb ik zoiets van ik ben er klaar mee en het is goed zo. Voelt ook prettig.
@Bianca; Ondanks alle drama's van deze zwangerschap ben ik zeker dat ik absoluut sowieso nog een kindje wil! Toch wel gek, omdat iedereen in mn omgeving elke keer roept, "nou als ik jou was zou ik na deze toch echt stoppen" Of "wacht eerst deze bevalling nou maar af" Maar ik ben voor mijn gevoel gewoon nog niet klaar met kindjes krijgen.. Maargoed eerst deze maar eruit krijgen XD
Dat komt omdat het jouw eerste is. Het is en blijft toch heel bijzonder. En wie weet loopt een volgende zwangerschap weer heel anders. Geen zwangerschap is hetzelfde. Een wens voor een volgend kindje kan je ook niet wegschuiven. Ik wilde er altijd 3, dus voor mij is het gewoon klaar nu.
Ik wil er zoveel als dat ik mentaal, lichamelijk, financieel en psychisch kan verantwoorden en er 100% zorg voor kan dragen dat ze niks tekort komen en opgroeien tot nette volwassen jonge mensen die ik met een goed hart de maatschappij in kan sturen. Of dat er nou 1 is of 12; dat maakt mij dan weer niet uit, denk ik Tenzij ik enkel horrorbevallingen heb, want dat zou mij hoogstwaarschijnlijk wel weerhouden Ik ben benieuwd hoe het met Baboes is gegaan
Morgen! Bib Ik wil zoveel, alleen heb je niks te willen.. Vroeger zei ik altijd dat ik 3 kids wilde.. Alleen na al die jaren martelen ben ik nu allang blij en dankbaar voor 1. En verder idd wat joycey zegt.. Misschien strax Als de situatie beter is enz enz.. Al moet ik niet vergeten dat vl al heel wat kindjes heeft en ook ouder word... Dus soms heb je niks Te willen haha Bagger geslapen. Heb gisteravond de kleine niet gevoeld terwijl ze normaal altijd savonds druk is.. Vanmorgrn vroeg pas in slaap gevallen. Nu net wakker. Pa komt straks helemaal geen zin in eigelijk.. Nog geen nieuws van suprise en baboes?
Ik heb hier trouwens ook best slecht geslapen. Bleef zelfs in mijn slaap geïrriteerd. Ben om 6 uur opgestaan en heb brood gesmeerd voor VL en ben lekker in bed blijven liggen toen de wekker een uur later ging. Had er zo geen trek in.
Ietjes ja Ik denk dat het inderdaad echt aan het slaaptekort ligt. Maar ook aan mijn darmen, want die blijven nu al zo'n 3-4 dagen lang rommelen en het voelt gewoon allemaal niet prettig meer. And people have to stop annoying me, whahahaha. *draait Marieke rond voor haar dansje*
Gister sex gehad en t deed eens een keer geen zin, dacht miss word de kleine daar wakker van.. Maar helaas hahaha maar nu verlies ik dus veel slijm met gele vlokken.. Wasdattan weer hahaha mensen die nig seks hebben komt dat jullie bekend voor?
Hoiiiiiiiii Hier goede nacht gehad 2 x eruit om te plassen.. s morgens voelde ik madame weer tegen mn rib.. was ik verplicht om om te draaien *lag ik eindelijk lekker..grrrrr!!* Hier net naar zeeman en wibra geweest. Bij zeeman 2 jasjes, 2 broekjes, babyfleecedeken, 2 truitjes gescoord. Bij wibra 2 lakentjes jeeejj wel in geopende verpakking maar boeiend.. ga ik toch wassen.. had nog gebeld kreeg ik n vent ad foon toen dacht ik ik ga wel langs
Brn ook benieuwd naar Suprise en Baboes!! @Nathalja heel begrijpelijk hoor ik ben t ook soms goed zat laatstaan jij @37 weken a.s zaterdag mag ik ook bibben!!