Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kids als t ons gegund is willen we er 2... al zitten er nog 4 in de diepvries in t EMC dus VL wil ze allemaal.

@Marieke ja 1 jasje is in 62 de witte en de ander in 68 simpelweg omdat ze uitverkocht waren! Gaat hard zeg.. stonden geeneens in de folder..althans online zag ik er niks over..

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ehm, nee, of nou ja, toen ik dat zalfje nodig had; toen wel. Maar voor de rest heb ik daar nu op dit moment geen last van.

@Fief; goed geslaagd dus! :D Zijn het leuke lakentjes??? Of gewoon de standaard met de kleuren die ik gisteren opnoemde?

Ik moet zo eens even de deur uit, kwartiertje heen fietsen, kwartiertje terug. Ik ben benieuwd of ik dat ga trekken met mijn dikke zwangere buik :D !

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Super leuk die kleertjes Fief. Daar moet ik wel aan wennen hoor nu we een jongetje krijgen. Is veel moeilijk om leuke kleding te kopen. Net als de gemak, heel veel leuke meisjes kleding en bijna geen jongens kleding. Heb ook alleen nog maar kleding in 56. Meiden willen zo graag shoppen, maar ze weten nog niet wat het wordt, dus dat gaan we na de bevalling lekker doen. En daarbij wil ik niet teveel kopen. Heb nu ook maar 6 pakjes.

4. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Gemak is hema

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey wit met roze bloemetjes ofzo.. en de ander is babyroze met witte figuurtjes erop. Verder hadden ze niks..... ja hoeslakens en moltons..en dekbedhoezen ik zo 'daar mag n pasgeborene niet onder slapen..." jawel hoor zegt die troela pff. Succes met je fietstochtje!!

@bianca ben t net je eens hoor!! je ziet weinig kleurvariatie voor jongetjes alleen blauw en wittinten..

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Hier juist andersom. Ik vind meisjes kleding heel moeilijk! Wist net waar ik de leuke jongens kleertjes vandaan moest halen. Kan nu weinig vinden. Heb veel gekregen, maar hou echt nuet van ruches en borduursels enzo, dus heb veel weer doorgegeven.

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik ben nu heel blij met ons jongetje. Maar stiekem had ik de wens voor weer een meisje, zag mezelf niet echt als jongensmama. Ben blij dat ik er 20 weken aan heb kunnen wennen. Maar moest wel slikken toen ik al die leuke meisjeskleding in de hema zag. Maar goed nu voelt het helemaal goed en kijk ik er enorm naar uit. Maar ik ben wel heel blij dat ik ook meisjes heb.

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Zo moest ik ook zo wennen toen de meiden van die lieve schattige kleding naar de stoere kleding gingen. Vond dat zo'n verschil. Nu vind ik het erg leuk en slagen we vaak bij de coolcat en shoeby fashion. Jurken en rokjes willen ze niet meer aan.

Mira ik was ook niet zo van de ruches hoor, maar rokjes en jurkjes vond ik wel leuk. Ben ook niet zo van de rose tinten.

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Mira: ik vind meisjes kleding ook snel tuttig met die rouches enzo, Als ik bij de Wibra kijk is het of roze of een beetje pastelkleurig groen of geel, heel licht igg.. En ik weet uit ervaring bij mezelf dat pastel bij mijn huidskleur niet kan, kan de kleine meid natuurlijk ook de huidskleur van haar papa krijgen, maar wil niet allemaal pastel in huis hebben en dat ze toch mijn huidskleur krijgt.. Dus ik kom ook al heel snel op Roze uit, of wit met een opdruk.. heb denk ik 2 grijze dingetjes

Het is wel gek, voor ik zwanger was en ik liep in de hema werd ik helemaal crazy als ik langs de babykleertjes liep, vond het allemaal zo leuk! en toen ik kon gaan shoppen toen wist ik het opeens niet meer.. Hoe bizar

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb hetzelfde nathalja. Maar ik vond altijd dat ze voor jongentjes vele leukere kleren hadden dan voor meisjes. Maar nu krijgen we een jongentje en nu vind ik dat er voor meisjes veel leukere kleding te krijgen is...... tja weet het ook niet meer. Heb wel meer dan genoeg voor onze kleine man. Vooral in 62/68. Ik hoop alleen dat ik in maat 56 genoeg heb. Heb er niet veel van gekocht. 5 broekjes en 4 a 5 shirtjes. That's it. Maar dan hebben we snel wat bijgehaald.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik kan me nu wel lastig inhouden niet nog meer te shoppen :) soms zie ik dingetjes en die vind ik dan gewoon te schattig!!

Pff.. begin weer last van harde buiken en krampen te krijgen.. Ik voel de kleine sinds gister middag opeens ook enkel net boven mn schaambot :(? beetje gekriebel langs de bovenkant zegmaar.. hoop dat het door gaat zetten. Zou wel toevallig zijn, gisteren bami gegeten, en 's avonds zijn manlief en ik lief voor elkaar geweest (enkel handwerk) hoop dat ik een dezer dagen mag gaan bubben

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb ook niet veel meer in 56. Wasmachine draait toch overuren en vind het zonde als ze het niet aanhebben.

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Marieke, als t echt stukjes zijn, kan het dan bij jou ook niet al je slijmprop zijn die los is gekomen?

@kleertjes; ik shop veel tweede hands (marktplaats, kringloop, vrijmarkten) daar haal ik vaak leuke kleding vandaag voor weinig geld. Er zijn een paar merken qua jongenskleding die ik erg leuk vind en die zijn soms best prijzig.
    Vandaag en gisteren weer wat kleertjes geshopt. Vandaag een pakje wat ik niet kon laten liggen.

Bijgevoegde bestanden:

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen 50/56 meer gehaald zit nu in 62 of 68.. anders dragen ze t niet idd de wasmachine draait overuren

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Schattig mira en dit heb je ook van marktplaats?

16. Ik heb geen idee mira, dacht ik ook aan .
    Ben verder kotsmisselijk en heb sinds gistermiddag ofzo kleine niet gevoeld. Dus ben niet blij vandaag..

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Als je de kleine echt niet hebt gevoeld dat moet je wel even gaan bellen!!

Pakje ook van mp inderdaad

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Heb je haar nog niet gevoeld? Bellen zou ik zeggen,

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, dat vind ik dus ook. Dus mocht het echt te weinig zijn is er zo wat bij gehaald. Maar kan het me haast niet voorstellen. En vaak krijg je van kraambezoek ook nog wel eens dingen.

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb niet zoveel geduld voor marktplaats, maar is wel een leuke uitdaging om voor weinig iets leuks te scoren.

Deel Deze Pagina