@ Mira, spannend, hopelijk zet het bij jouw ook door. Ik heb zo'n gevoel dat Marieke straks haar meisje bij zich heeft. Hopelijk is alles goed.
Ik gun het haar!!! Uiteraard wel onder de meest ideale omstandigheden, het lijkt me gewoon heerlijk om mijn baby'tje vast te houden
Mira; ik hoop dat het doorzet bij jou. Ik denk ook dat de volgende post van marieke is dat ze of haar meisje al heeft of dat ze meld dat ze een keizersnee krijgt.
Ja ik realiseer me dat het nu wel dichterbij komt voor ons allen!! Ik wil ook mn meisje vasthoudennnn!!
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen alsof ik de allerlaatste zal zijn, omdat ik nergens last van heb (behalve af en toe een beetje gerommel) maar verder echt alles ideaal is. Straks loop ik er 45 weken mee ofzo
En toch kan het zo doorzetten joycey. ik ben als laatste uitgerekend. Dus daar ga ik ook vanuit. Haha, maar ja dat zegt natuurlijk niets. Balen Natalja dat het niet doorzet.
Ik ben de 24e uitgerekend.. maar er kan nog van alles gebeuren hoor ik maak me niet druk gewoon reeeeelaaaax joyce!!
Ik vind dat er al een hoop voor de uitgerekende datum bevallen. Terwijl ik om me heen toch ook veel hoor dat ze flink overtijd gaan. Waaronder ikzelf 2 keer.
Valt me ook op, dus dat beloofd wat voor de rest die nog niet bevallen is. Die moeten nu flink overtijd om het gemiddelde weer te halen... Hier is t weer rustig. Maar beeb is vreselijk druk.
dames BUB! gister middag om half 4 is ze geboren. Namen staan achter. Verdere info volgt tis best wel druk hahahah
Gefeliciteerd suprise!!! Hier opeens een super kramp, kwam flink wat afscheiding mee naar buiten.. Wie weet
Joycey, ik heb ook nergens last van hoor. Ja, veel harde buiken en last van schaambot/liezen. Geen voorweeen of iets dergelijks. Morgen weer naar de gyn voor controle. Kijken hoever meneer is ingedaald.