Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nog steeds? Gisteren was hij toch ook al zo druk? Dan heeft hij het naar zijn zin waarschijnlijk!
    Bij mij gisteren ook trouwens, maar tot nu toe houdt ze zich nog rustig.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Marieke, wat een mooi meisje :D Gefeliciteerd!!!!

3. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mariek, gefeliciteerd!!

Hier ook bib en een verschrikkelijke nacht en nog steeds geen warm water.

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Marieke gefeliciteerd met jullie dochter. Ben benieuwd naar het verhaal de hopelijk allebei gezond. Nu lekker genieten.

Hier ook nog bib, gaat wel heel snel nu dames met iedereen. Ben ook benieuwd wie de volgende is.
    Hoop ook dat het vandaag niet bloedverpestend heet wordt maar denk dat dat wel zo is :(
    Zometeen lekker naar het strand met de kids, boek mee en maar hopen dat ik het volhou met die hitte.

Dames succes vandaag ook met de warmte...

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Marieke van harte gefeliciteerd!!

Hier nog bib, wel erg misselijk en erg onrustige buik vanacht en nu nog

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Ja, hij was gisteren ook al zo hyper. Hij heeft volgens mij nog echt naar zijn zin. Of juist niet. Hahaha.

Zie het al voor me; waar is de uitgang, laat me eruit!!!:D

Zometeen controle; weer mijn eigen gyn dus verwacht een echo... zal eens kijken wat hij aan het doen is.

7. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Marieke gefeliciteerd. Klinkt ook heel heftig, maar nu is het tijd om te genieten.

Hier is helaas niks doorgezet. Dadelijk controle bij de vk.

8. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Van harte Marieke met de geboorte van jullie dochter.. moment van genieten voor jullie is aangebroken.. Hoe mooi kan je de maand augustus beginnen

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    succes bij de VK Upke!

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Iedereen succes bij de vk/gyn vandaag!

Frida, jij ging vandaag toch ook? Lastig gesprek vandaag toch?

Oh... ik heb zin om naar een plas hier in de buurt te gaan om te gaan zwemmen. Heb alleen geen zwemkleding, manlief is met de auto weg en het is net te ver fietsen... Verveel me een beetje.
    Heb net de commode nog eens doorgelopen en nu ben ik weer bang dat ik toch iets te weinig kleertjes heb gekocht. Heb veel rompertjes, maar weinig shirtjes. Misschien toch nog even een stuk of 3 dingen erbij kopen.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke van harte met de geboorte van jullie dochter!! Nu lekker genieten van elkaar!!

@ controle iedereen succes vandaag!!

@ warmte hoop ook dat de KNMI t mis heeft maar zo te voelen helaas niet....vandaag niet veel meer doen dan relaxen haha.

@Nathalja ik wil ook afkoelen maar ook geen zwemkleding hier hihi

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fief, wanneer heb jij die afspraak met de gyn?

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Spannend, ben heel benieuwd wat hij/zij daarover zegt.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij ook..! Maar zo te lezen op ben ik de enigste niet dus ik ben best wel relax op t moment tenzij hij/zij morgen iets zorgwekkends zegt natuurlijk. Gelukkig kunnen we om 11.30 terecht dus niet aan t eind vd dag.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    en met een beetje geluk hebben ze airco, kun je daar de hele dag blijven zitten :D

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ARGH!! ik word echt gek van de familie (mijn ouders en de ouders van manlief) Iedereen die wil elke dag langs komen, of even met me een rondje lopen etc.etc. Ik had al aan het begin van de week aangegeven dat ik liever gewoon lekker op me eigen ben, heb totaal geen behoefde aan mensen om me heen..
    En toch elke dag een smsje of whatsapp: Heej! Hoe is het vandaag, zal ik vanmiddag even langskomen..
    Of: Hoe is het vandaag, heb je zin om vanmiddag even op de koffie te komen!

Why Can't People just leave me alone!

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Tja, lastig aan de ene kant, maar wel fijn dat ze interesse tonen. Gewoon nee blijven zeggen en het naast je neer leggen. Of blijven ze dan door zeuren? Soms is dat zo lastig met vrienden kun je nog wel negeren, maar met familie weer niet. Nog een keer zeggen of heb je daar de puf niet meer voor?

Mijn schoonfamilie heeft nog niet een keer gevraagd hoe het gaat. Behalve mijn schoonouders en die maken overal een drama van. Mijn zwager en schoonzus whats appten gisteren onnozele foto's uit de dierentuin en dan opmerkingen erbij dat het voor ons ook leuk zou zijn om daar heen te gaan. Hallo!! Ik ben over 4 dagen uitgerekend, zie je mij nou nog een dag in een dierentuin sjouwen?

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik herken het gelukkig niet dat ze allemaal langs willen komen, want dat is wel vervelend. Maar ik vind het ook heerlijk om nu op me zelf te zijn. Gewoon doen wat ik wil en gewoon liggen wanneer ik wil. De kinderen zijn nu ook logeren en misschien nog een nachtjes. Hebben ze afleiding en ik kan mijn gang gaan. Ik zei al tegen ml, het zou ideaal zijn als ik nu ging bevallen hoef ik niemand in te lichten.

Gewoon niet aan toegeven Natalja

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    marieke; gefeliciteerd! ben benieuwd naar je verhaal.

met rust gelaten willen worden; herken het ook wel hoor, had op het laatst ook geen behoefte aan al die telefoontjes van mensen die je normaal 1x per 2 maanden ziet en die ineens wekelijks langs willen komen. heb zoveel mogelijk geprobeerd de boot af te houden en nu nog steeds. al snappen sommigen dat gewoon niet en worden ze lichtelijk boos.tja hun probleem moet je maar denken.

zit eraan te denken om morgen naar de wijk te gaan met bram. hij heeft zoveel honger. gister 8 flessen gedronken van gemiddeld 80ml, oftewel hij krijgt te veel en dan nog komt hij soms na 2,5 uur alweer voor een fles. krijg het gewoon niet voor elkaar om naar 7 flessen te gaan wat wel nodig zou zijn omdat hij te veel binnenkrijgt. man zei al dat ik dan moet gaan rekken met een speen. maar dat zou inhouden dat ik dagelijks 6xeen uur moet gaan rekken, ja daaaag dat is een dagtaak. maar man zei al; wat wil je dan? hij wil niet dat we over gaan op voeding voor bv hongerige baby's etc. hij wil eerst weten of het nu wel of niet slecht is dat hij te veel voeding naar binnen werkt. maarja, mee naar de wijk wil hij dan ook weer niet want het is zo druk op het werk. pfff vandaag zou hij ook vrij hebben dus ik de oppas voor vandaag afgebeld, komt ie gister aan dat hij vandaag toch moet werken, nou lekker dan.
    soms wilde ik dat hij nog op de bouw zou staan, gewoon van 7 tot 4 werken en niet zoals nu van 7 tot 7 en dan savonds nog en in het weekend wordt hij ook nog regelmatig gebeld.

Deel Deze Pagina