Hier ook alles prima. Kleine man is volledig ingedaald en ligt nu vast in het bekken. Hij is er klaar voor en wij ook. De gyn zei al tegen mijn buik; kom maar op 7-8 dan heb ik dienst en kan ik je ook bewonderen als je geboren bent! Hahaha. Ze is zo'n schat van een mens. Ze geniet echt van haar beroep en van alle echo's en bolle buiken.
leuk he zo een betrokken gyn. hier heb ik zelfs een kaartje gehad van de gyn, en als hij klaar was met de echo was hij altijd over mn buik aan t aaien, was zo schattig. zit hier even binnen met de kids het is buiten niet te doen en we hebben nu nergens schaduw. (ook geen parasol helaas) dus even bram in bad doen, eten , dochter naar bed (hopen dat ze slaapt) en daarna kunnen we weer naar buiten want dan hebben we schaduw van de boom van de buren.
Lastig met die voeding. Wat Bianca zegt over dat hij misschien dorst heeft zou natuurlijk kunnen met het warme weer. Ik ben pas na 6 mnd kv gaan geven, maar weet wel dat er altijd gezegd wordt dat je idd die maximale dosering niet mag overschrijden. Nadat je schreef over die niertjes, was ik wel nieuwsgierig en ben ik even gaan zoeken en het klopt inderdaad. Drinkt hij snel? Dat kan ook meespelen, dat hij te gulzig is. Slim naar t cb te gaan om na te vragen. Te veel eten is niet goed, maar een hongerige baby is ook zielig!
Ja, vind het wel leuk dat ze zo betrokken is bij de zwangerschap. Je ziet haar ook echt genieten. En idd het wrijven over de buik. En tegen de buik praten. Heel enthousiast.
Oeps, nu ik erover nadenk... Ik zou mijn VK bellen ergens rond de 36 weken, gewoon omdat zij het straks na de bevalling weer over zou nemen. I forgot. Nja, ach. Ik bel haar wel na de bevalling ofzo. Het is niet alsof zij aanstalten maakt om mij te bellen ook, hahahaha.
middelburg; nooit geweest, vroeger gingen we wel vaak naar vlissingen even naar t strand en een frietje eten bij dat eerste kotje wat daar staat. joycey; ach dat zal niet zo erg zijn als je je verlos niet hebt gebeld. toen ik was bevallen heeft het zkh zelf gebeld naar mijn verlos om het door te geven. mira;ja lastig he, zal het morgen horen bij t consultatieburo. weet het echt even niet,, net kwam hij na 2 uur al, heb eerst wat lauw water geprobeerd maar dat krijg ik er niet in, laat hij zo uit zn mond lopen. over een fles van 100ml doet hij 20-30 minuten. dus het is niet dat hij gulzig is. maar als ik hem eerder afkoppel dan wordt het huilen. en ik ben echt niet het type wat met hem in een draagdoek gaat lopen sjouwen met een speen om te rekken qua voeding. dus of hij kan 8 flessen hebben van 60/2 of 6 flessen van 90/3 maar daar wil hij niet aan meewerken haha, eigenwijs jongetje. net weer gewogen bij het badderen en hij zit nu op 2925gram. ga zo dochter in bed leggen en hopen dat ze nu eens gaat slapen. anders kan het middagslaapje er voortaan stilletjes aan wel af denk ik. ga dr dan ook inschrijven voor peuterspeelzaal, heeft ze weer wat uitdagingen en kan ze met andere kindjes spelen. kost wel 80 euro in de maand voor 2halve dagen per week. maarja als ze het dan maar leuk vind heb ik het er wel voor over.
@suprise: Gefeliciteerd met jullie meisje @Baboes: Ook van harte gefeliciteerd @Marieke: Jij ook gefeliciteerd met jullie meisje, hoop dat alles goed is gegaan met de ks en dat je snel hersteld.
Ik hoop ik! @Senna; heeft hij helemaal geen speen tot nu toe? Die hele kleintjes hebben vaak een hele erge zuigbehoefte, dus wellicht geen honger maar alleen behoefte om te zuigen?
Hoop t ook Mira!! Maar stiekem wil ik ook wel word gestoord van dat getrap tegen mn rib.. alsof ze lekker dr beentje aan t strekken is en mn rib als zo'n stang gebruikt weet je wel zoals die hardlopers doen dus ik voel de heeeele tijd dat voetje of wat t ook mag wezen.. Argh!!
Degene die morgen bevalt, bevalt mogelijk op een dag die de boeken in gaat. Het kan morgen de warmste dag ooit in nederland worden.
Als we de volgorde van uitgerekende datum aanhouden is Mira idd eerst, dan Joycey en dan ik, verder had ik niet gezien hoe en wat. Maar wordt wel spannend allemaal. Of als ze nu gewoon allemaal op dezelfde dag bevallen, dit weekend na de warmte en voor de volgende hitte, iedereen blij
Ik ben het ook nog niet echt zat. Had me sowieso ingesteld op 41 weken, dus heb nog niet echt t gevoel dat van 'het moet', maar als ze vandaag zou komen zou ik t ook helemaal niet erg vinden!! Het lijkt er wel op dat ik dan de eerste ben die de uitgerekende datum gaat halen.
Ik ben het wel zat hoor! Maar ik wil gewoon niet bevallen. Ons kindje had er eergisteren al mogen zijn. Ik ben alleen telkens andere ideeën over het bevallen zo van: oké, just do it! *stemmingswisseling* Oké, nee doe maar niet, ik ben er nog niet klaar voor *stemmingswisseling* Ja kom maar op met die baby! *stemmingswisseling* NEE het mág nog niet, de besteklade is nog niet schoon en ik ga geen kind op de wereld zetten met een vieze besteklade! *stemmingswisseling* OMFG, IK KAN DIT NIET, IK GA DOOD WHAAAA De volgende keer zeg ik: ja, doe die koter maar, dat doen we wel eventjes !