Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dan zeg ik het wel; Joyce zet die koter maar op de wereld, dat doe je wel eventjes!

Maar een vieze besteklade, dat kan echt niet...! Foei...

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    De bevalling moet jouw gewoon overvallen en dan is er geen weg meer terug.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahaha :D I know!
    Wetende dat dat kind over 2 jaar nóg niet met mes en vork eet; gezien ik zijn vader ook moet aansporen om met meer dan een vork alleen te eten (en hij oefent al 26 jaar), en tóch zit het mij dwars :p:$

Dus ik ga zo die lade schoonmaken en daarnaast de rommellade ook maar :D

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    haha, nu moet je niet overdrijven he?

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben bijna 39 weken; er is sowieso geen weg terug!!! :cool:

Whahahaha, kan moeilijk mijn benen bij elkaar houden of hem terugduwen of iets dergelijks. Zelfs al zou ik het willen, dat kind moet er hoe dan ook uit. Ik ben niet van plan om een leven lang zijn broedkip te blijven, mijn leven moet ook een keer verder (werk/studie) en de seks met VL wordt steeds vervelender met dat drukkende gevoel op mijn schaambeen. De tijd loopt door, ik voel de tikkende tijdbom en ik weet dat ik moet bevallen... En het liefst verleden week. But i just can't right now :D

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Die bestekla is hier ook nog vies, en baal er van,dus snap je hoor joycey;) gelukkig heeft mijn buuf één aantal kastjes gepoetst die echt nodig waren.

vanochtend het washok waar droger/ wasmachines staat gepoetst met tig onderbrekingen, was ook hard nodig. Je wilt toch geen slechte hhuisvrouw lijken

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    En straks kijk je er op terug en denk je dit doe ik nog één keer.....tenminste dat had ik wel.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik riep binnen een uur al dat ik nog een kind wilde. Mijn man dacht echt dat ik gek geworden was.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee ik wil zeker geen slechte huisvrouw lijken, maar ik kan je verzekeren dat ik dat toch écht wel ben hoor, heel mijn volwassen bestaan al :) Ik doe net alsof dat niet zo is, maar als er iemand een broertje dood heeft aan schoonmaken, ben ik dat wel. Ik doe het liefst alleen de dingen die nodig zijn en voor de rest kan ik heel goed net doen alsof alles schoon is.

Ik haat sopjes maken en poetsen; omdat ik bij schoonmaken heel erg perfectionistisch ben. Ik kan bijvoorbeeld niet de halve badkamer soppen, want dat heeft geen zin als de andere helft niet wordt gedaan op mijn specifieke manier. En ik weet dat ik 'de hele badkamer' niet kan doen achter elkaar zonder compleet uitgeteld te zijn. Dus dan doe ik de badkamer maar in zijn geheel niet, want dan kan ik mij er ook niet druk om maken.

En ondertussen staat VL de muren schoon te maken door tijdens het douchen de douchekraan en zijn douchegel erop te wrijven en te poetsen en zit alles onder de kalk :p En ik doe net alsof ik het niet zie ;) Maar het punt is dat ik letterlijk alles zie.

Maar goed, kleine stapjes. Vandaag de besteklades in de keuken en morgen de badkamer!!! :D

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ja dat was bij mij ook hoor.....zo bijzonder om mee te maken.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Om eerlijk te zijn denk ik dat ook wel :D
    En ik hoop ook dat ik er zo over denk.

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik ben ook geen poetsmiep, maar als ik iets doe moet het inderdaad goed,.en als ik bij anderen kijk denk ik ook wel eens dan valt het bij mij nog mee, maar ja het idee dat er straks een vreemde in je huis is.....

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik denk dan altijd maar; ze komt vast ook op plekken waar het nog viezer is.

Zo erg is t hier niet, maar ook geen miep-poets in ieder geval.

Het is hier wel rustig trouwens, dat wordt natuurlijk alleen maar erger naar mate er meer bevallen.

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook absoluut geen poetsmiep. Voor het oog is alles schoon.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja wat wil ze doen dan? Mij uit bed trimmen, verwijten maken en mij dwingen om het zelf te doen? Whahahaha! Not going to happen. Ik kan prima met schuldgevoel in bed blijven liggen hoor :) Ik kan immers ook al wekenlang douchen in die ranzige kalkaanslag-badkamer, waarbij VL op de spiegel tekent.

Wat de kraamverzorgster ervan vind is niet mijn probleem :D
    Als ze het een probleem vind: hier staat de emmer en daar liggen de doekjes!

Maar ik ga het wel schoonmaken hoor! Maar niet vanwege haar. Meer omdat het moet van mezelf en ik niet wil dat ons kindje in zo'n 'viezigheid' komt. Dat vind ik een rotgevoel geven. Alle andere mama's hebben nestdrang - dan moet mijn kind er niet onder gaan lijden dat zijn mama dat niet zo sterk heeft als de andere mama's. Zijn eerste kennismaking met de wereld hoeft niet zoveel bacteriën en kalkaanslag te bevatten ;) Dat is meer mijn logica erachter.

Mijn zus had een gemene smoes trouwens. Zij is (ook?) liever lui dan moe. Zij deed net alsof ze moe was en niet overeind kon komen en besteedde (te) weinig aandacht aan haar kindje op het moment dat de kraamverzorgster erbij was. Op die manier dachten ze dat mijn zus oververmoeid was en kreeg ze tien uur extra indicatie-uren erbij, zodat ze echt heel haar huis lekker konden poetsen.

Ik zou zoiets zelf dus écht niet doen - ECHT NIET :x - maar ik moest wel onwijs lachen toen ik het hoorde, vond het typisch een familiestreek die onze halve familie zou kunnen volhouden; bij wijze van :)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo :D De besteklade is schoon :cool:

Yeahyeah; en ik dacht 'oehhoeh oehhoeh, ik was meteen ondersteboven, oehhoeh hoehoeoeoe'

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ben trots op je, heb net in de zon de wasopgehangen, maar jeetje wat was dat heet!!!

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Daar wil ik nu niet eens komen, mij te heet;)

Joycey you did it.....

Had van vrienden een luiertas gekregen en daar zat nog iets in wat gewassen moest worden, maak ik die tas open, valt de sluiting eraf. Is zo'n magneetsluiting.Kan die niet meer dicht. Heb maar even een mailtje naar dat bedrijf gestuurd of ze er iets aan kunnen doen.

19. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Thnks.. Vk is anders gelopen dan verwacht, RR was weer omhoog gegaan naar 140/85 (eigen rr is 90/45) en waarnemend vk vond het nu toch tijd voor actie. Op naar ZKH opnieuw aan de CTG (was wederom goed), urine schoon, bloedonderzoeken goed dus 't is een raadsel waarom de bloeddruk telkens verder omhoog kruipt. Morgen opnieuw afspraak in het zkh bij gyn en dan verder bekijken hoe en wat

En dat was weer een leuke dagvulling, whaha..

Balen he geen zwemkleding, hier ook niet. Morgen word 't helemaal te gek (warmste dag ooit las ik??) nou hmmm.. dan maar met bh en korte broek 't water in :D

S6 met de poetserietes Joycey, goed bezig

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat is zonde zeg! Hadden ze m nieuw gekocht?

Voor iedereen die geen moeite heeft met tweedehandskleertjes, werd vandaag door een vriendin gewezen op een leuke site: Ruil makkelijk kleertjes en speelgoed | KrijgdeKleertjes

Deel Deze Pagina