Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Ja het was een nieuwe tas van babymoov. Heb babymoov maar gemaild en kom ik er niet uit dan maar even vragen waar ze hem gekocht hebben., maar misschien is het wel iets simpels wat ze op kunnen sturen.

bedankt voor die site, ga daar maar eens op kijken.

@ frida, toch raar dat die bloeddruk oploopt, ben benieuwd wat gyn zegt.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Inderdaad zonde van die tas!

Heee wat een leuk initiatief :) Ik ga er eens op kijken.

@Frida; sterkte met de bloeddruk! Keep cool ;)

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Frida, vervelend van die bloeddruk, maar wel heel fijn dat er eindelijk iemand is die direct actie onderneemt!
    Hoop dat het meevalt.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Plannen voor verjaardag zijn veranderd :p

We nemen de bbq mee naar een plas, met grote grasweide, en dan gaan we daar bbqen bij het water zodat we tussendoor kunnen afkoelen.
    Binnen verjaardag vieren gaat 'm niet worden denk ik, veeeeeel te warm en benauwd.

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    frida; idd vreemd ja dat de bloeddruk aan t oplopen is. misschien proberen om wat minder zout te eten?? wellicht dat dat nog iets helpt?

bw; oh heerlijk bbq bij t water en dan tussendoor afkoelen.

poetsen; hier ook geen poetsmiep hoor, gewoon normale poetser dat het op t oog schoon is, maar iig wc/badkamer en kinderkamers wel schoon schoon.

hitte; ja ben benieuwd morgen met de wellicht heetste dag ooit. ben echt blij dat ik geen baby meer on board heb.

hier; ben net ondergespuugd door bram, op mn zwarte rok grrr een hele golf melk erover. die kan ik dus zo gaan uitspoelen.
    had geprobeerd om hem maar 60/2 te geven met 10extra water maar kreeg toch commentaar toen die fles op was. haha dus dat werkt ook niet.
    morgen tussen 9 en 10 is het vrije inloop bij het cons.buro. fijne tijd ahum... dan ben ik echt nog niet opgestart met een baby en dreumes maar goed ik zie wel hoe het uitkomt, anders maandagmiddag eventjes tussen 2 en 3.

bram is verkouden aan t worden, ligt te snotteren en te doen. had net al met een rietje wat slijm uit zn neusje gezogen maar nu zit het weer vol, arm mannetje.

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Kun je ze niet bellen voor een extra afspraak of een telefonisch consult? Hoef je niet naar zo'n inloop, die zijn bij osn altijd vreselijk druk

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer ontwaakt pleurishitte sorry hoor word er sago van!!

@ schoonmaken hier ook geen perfectionist.. gewoon normaal en als ik echt aan t soppen ben moet t idd goed en niet half.. maar soms kom ik bij anderen en denk ik oooooowww valt mee bij ons!! En anders de Smaakpolitie kijken als je gemotiveerd wilt worden om je keuken aan te pakken of Hoe schoon is jouw huis? Voor de rest van t huis. Krijg je spontaan n schoonmaaktic van althans hier wel lol.

@ bevallen joyce ik ben 24 augustus pas uitgerekend dus denk dat jij toch echt eerder mag theoretisch gezien omdat je t hebt over dat je 39 weken zwanger bent.

@bloeddruk weet ff niet meer wie maar wel goed dat ze t in de gaten houden!!

Verder ben ik t kwijt..

Straks komt de kapper voor VL zn haar die is echt aan t rekenen wanneer ie voor t laatst voor de bevalling nog zn haar kan laten knippen. Moest wel lachen.. zegt ie.. ja na vandaag ga ik over 3 weken dan is t 22 augustus. . Net op tijd.. ik zo Alsof ze niet eerder kan komen? :D "nee schat blijf maar ff zitten papa's haar moet de 22e nog geknipt worden" zie je t voor je? Hahaaaa!!

8. Copani1984

Copani1984 Actief lid

Dec 1, 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @frida: kan het niet door de warmte zijn? Heb ik ook iedere keer (hoge bloeddruk als t warm is). Gisteren was t minder warm, en toen was mn bloeddruk ook meteen een stuk lager... Maar goed, beter dat ze t ff in de gaten houden...

Hier vandaag boodschappen gedaan, was gedraaid en opgehangen en beetje gepoetst... Verder ECHT geen zin om iets te doen. Ben wel steeds moe/ lui maar slapen lukt niet...
    Vl wil vanavond gaan darten. Ik vind t niet aan mij om te zeggen dat ie niet mag gaan. Maar vind t wel ongezellig. Ik heb gisteren een bbq van mn werk afgezegd (wat altijd heel gezellig is), omdat ik het niet op kon brengen, en nu wil hij vanavond wel weg. Ik weet niet... Ik ben gewoon een beetje jaloers... Wil ook leuke dingen doen en niet alleen thuis zitten vanavond... *oke, dat was weer genoeg zelfmedelijden.*

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Binnen met de ven kan ik het nog aardig uithouden, heb voor mijn doen ook redelijk wat gedaan. Zie alleen erg op tegen de nacht.

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Copani ja dat had ik gisyer... zegt VL ja ik ga lekker naar de bios met H. (Een vriend van m). Ow ok gezellig. ... dus ik later op de avond n appje gestuurd of ie niet kwam gamen want was moe en niet lekker last van maagzuur. . Stuurt ie terug ik ben ff wat drinken op de after party van Wednesday night skate ... pfffff..

@hier net t 2e jasje gewassen vd zeeman .. zie ik dat er n naadje loszit bij de capuchon :( bon is al weg ... baal er van verdorie!! Kijken of ik t nog kan naaien of anders mn ms op de naaimachine... kan ook nooit iets normaals kopen ofzo.. sorry heb n beetje n 'ik boel mr lomp en stom' dip

11. Copani1984

Copani1984 Actief lid

Dec 1, 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @fiefer: ja, idd.. Het is vaak ook geen kwestie van 'ff' weg zijn, he. Wordt altijd later. Ik gun t hem van harte, echt, maar ik gun het mezelf ook! :)
    Ik doe dus een beetje mee met je mood...

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Meiden we krijgen er iets moois voor terug en dan kunnen wij weer de hort op en blijven de mannen lekker thuis bij de kleine.
    Tenminste bij mij wel, ik ben vaker weg dan ml.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zeg ook niet dat ie thuis moet blijven idd.. maar van binnen baal je gewoon... plus ik wil ook niet te ver van huis voor 't geval dat'...

Soms ben ik echt jaloers op de meiden die al bevallen zijn.. maar te vroeg geboren is ook geen pretje dus ik moet niet zeuren en blij zijn dat die van mij er nog zit. Ben alleen benieuwd wat de gyn morgen zegt over waarom ze nog niet ingedaald is ...

Merk ook dat ik om t meest sullige kan janken.. zo'n kapot naadje in n jasje bijv..

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier niet Bianca. . Ik moet altijd vragen of mensen zin hebben om wat te doen. Mn vriendenkring stelt ook niks voor. Maar ik kijk er zeker naar uit om met z'n 3tjes op stap te gaan dat wel!! VL en ik doen heel veel samen gelukkig houdt hij ook van shoppen en dat soort dingen hihi. Kunnen niet veel mannen na zeggen.

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Dat jaloers zijn op de meiden die bevallen zijn, herken ik wel. Ik ben het namelijk spuugzat. Volgende week moet ik weer naar de gyn en ze mogen mij geliik
    Houden. :p vandaag een redelijke dag, maar baal gewoon van mijn lichaam dat het niet meewerkt.

Ben ook benieuwde wat de gyn zegt Fief, wrsl niets bijzonders.

16. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    O dat is wel balen dan ja, het is niet zo dat ik tig vrienden heb, maar we doen toch wel geregeld leuke dingen. Wel fijn dat je met je vriend veel samen kan doen.
    Maar dingen met het gezin doen is ook heel belangrijk en dat doen wij ook graag.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee denk ook niks bijzonders.... wat ik alleen raar vind.. de receptioniste zei dat als ik geweest was ik hen moet bellen hoe t gegaan is.... dan denk ik JIJ maakt die afspraak voor me dus weet hoelaat ik er ben.. dan moet IK op t spoednummer bellen hoe t afgelopen is... waarom bellen ze zelf niet??? Straks kan iemand in nood hun niet bereiken... maargoed..

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Dat is wel apart gyn, hoort dit zelf toch terug te koppelen.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ga ik ff melden.. want volgende week woensdag heb ik weer controle dus die paar dagen.. en als t echt nood is bellen ze sowieso lijkt me.

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Zo weer terug @ het normale leven....
    Is hier idd een stuk rustiger.
    Wordt ook een steeds kleiner clubje zo als iedereen bevalt

Vl hier doet af en toe een bakkie bij een vriend van m en af en toe heeft hij een bbq van werk savonds maar dat gebeurt heel weinig. O ja of 1x in het jaar met een vriend naar Ajax. We doen eigenlijk bijna alles samen. Ik ga ook het meest weg van ons met 1 van mijn 2 vriendinnen die ik heb. Of met mijn ma of sm.

Ben ook wel soms een beetje jaloers hoor op de meiden die al zijn bevallen. Ook omdat ik weet dat het nu gewoon goed is als die kleine komt en er verder geen rare dingen zullen zijn wat betreft vroeggeboorte. Heb er gewoon niet zo heel veelppuf meer voor. Begin een beetje op te raken..... :(. Verder niks te klagen hoor, maar ben t een beetje zat, komt ook door de warmte....

Verder vandaag hele dag op het strand geweest. Was heerlijk lekker koele zee, onder een parasol, boekje gelezen. Maar nu dus wel last van bekken ed vanwege die kl*te bedjes. Dus nu lekker niks meer, morgen gaat vl met kids naar het strand en heb ik weer s een hele dag voor mij zelf die kleine uk in buik kan niet wachten tot het morgen is :)

Share This Page