Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Joycey ik hoop dat jij ook een mooie bevalling krijgt en dat het iets moois wordt om op terug te kijken.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat riep VL hier ook :D
    Theyre excited!

Hier heeft hij een biertje op, dus het is wel de bad-timing-award, whahahah. Hij wordt namelijk moe van bier.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooow ik brn trouwens zo blijjj beetje jeugdsentiment!!

Via n vriendin heb ik kunnen regelen dat t album vd Backstreet Boys deze kant op komt MET hun handtekeningen whaaaaaaaaaaaaaa!!!! En nog n single erbij van In a World like this wooeehooeeww!!

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey ja zal je net zien.. Denken wij dat er niks is omdat we bikkels zijn zijn t weeën hihi.

Hij zei wel dat ie zenuwachtig is haha!

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    haha en heb je opeens een baby in je handen als je niest...

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was t maar zo makkelijk Mira haha ;)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat leueueueukkk!!! :D

Ik had net buikkrampen en heb even een innig momentje met de wc gehad ;)

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Of je hebt last van de warmte of dit is het begin voor jouw. Spannend!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik heb voor het geval dat zojuist de was binnen gehaald en opgevouwen :) Als we dan straks de deur uit moeten ofzo, is dat in ieder geval klaar om in de kast te worden gelegd, hahahaha. Maar ik denk van niet, want de buikkrampen zijn na het toiletbezoek weer weggetrokken. Nog wel buikgerommel, maar het valt wel mee.

10. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Nee hoor gewoon boeken. Daar vragen ze niet om.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Net wezen douchen; nog steeds licht gerommel, maar aanzienlijk minder, dus ik ga lekker slapen. Welterusten dames :D !

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten !!

Was t nog goed gekomen met je camera joyce?

13. Morgen dames!! Eindelijk wat fitter wakker.. Ben dan ook wel
    Een ontaarde
    Moeder wamt heb evi vannacht met de vp meegegeven. Ze was zoo aan t huilen en ik was zoo moe. Nu ligt ze weer naast me. Ze is wel even door kinderarts gezien omdat dr hartslag traag was en ademhaling wat snel maar was goed.
    Ze word strax even op hemoglobine geprikt omdat ze geel begint te zien.

Verder doet ons kleine meisje t goed. Drinken gaat steeds beter, zolang mama t maar niet doet haha maar
    Ik geef niet op!
    Ben helemaal verliefd haha

Hoe is t hier? Heb niet meegekregen wat baboes heeft gekregen.
    En hoest verder met de dames? T word vandaag erg warm.
    Arme
    Jullie!!

Ik hoop dat mn catheter er zo uit mag. Irritant kloot ding haha

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Morgen!!
    @marieke: baboes heeft een zoontje gekregen. Super dat ze het zo goed doet, jij ook al een beetje bijgekomen van de schrik?

@ego: nogsteeds bib.. Echt een rotnacht gehad hele nacht om de haverklap wakker van voorweeen of wat voor krengen het ook waren.. Gister wezen bbqen bij m'n sm, want m'n "favo" schoonzus en m'n zwager waren er. Kwamen we daar zat uiteraard die oma van M er ook, wilde gelijk weer naar huis.. Ik ging zitten, en M zat ff met z'n zusje te praten (uiteraard heel ergens anders als ik was) begon die oma tegen me hoor, dat m'n lichaam gewoon nog niet klaar is voor zwangerschap, dat ik gewoon niet weet hoe of wat, dat iedereen er last van heb en voor ze nog wat wilde zeggen kwam m'n sm naar buiten toe: nou ma! Ze nemen iemand echt niet zomaar op hoor.. Dus ik wil sm straks (als het een wat nettere tijd is) een berichtje doen om haar te bedanken.
    Later na het eten vroeg m'n jongste sz of M nog even naar d'r laptop wilde kijken en sm had gezien dat ik weer last begon te krijgen, dus die was er achter aan gegaan en heb gezegd dat die laptop maar mee naar ons moest, dus ze kwam weer naar buiten, zei dat tegen mij en toen zei ik: ik begin ook weer meer last te krijgen.
    Zegt die oma: begin je moe te worden? Nee oma, ik heb last van me buik.. Ja je moet maar gewoon even lekker gaan liggen. Hoezo luisteren is moeilijk...

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Goedemorgen.

Bib.

Wat een vervelende vrouw is dat nathalja! Wel fijn dat je sm het voor je opnam.

@ marieke; wat fijn dat het goed gaat! Jullie hebben echt een prachtig meisje!

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    @heyhallo: het ergste is dat het idee dus was om vanavond nog eens met z'n alle naar de kermis te gaan ook.. Dus ik zeg: moet ik wel even kijken hoe ik me voel.. Zegt die oma: ja anders pak je toch de auto naar de stad.. Ik: ja, dat kan wel maar het gaat me meer om het lopen wat te zwaar is. Zij: ja dan moet je maar een beetje doorbijten hoor! Dat hoort er allemaal bij!
    Zo ik had d'r wat willen doen!! Stom mens wat t is!! Ik ga d'r steeds meer haten.. Dus ga wel even goed nadenken of ik wel zin heb haar vanavond weeeer te moeten zien

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, of nou ja, half. Niet helemaal, maar last hebben we er ook niet van, dus ik heb zoiets van: Ef it. Ik laat hem een andere keer wel repareren wanneer het niet zo heet is.

Hele slechte nacht gehad met oefenweeën. Ik duik dus zo het bed weer in, want ik kan het niet handelen. Ben ook weer lekker hormonaal ontregeld dus een hoop gejank erbij wat helemaal nergens op slaat en zit niet lekker in mijn vel. Weet je waarom ik namelijk moest janken? Omdat de SUIKER op is, en ik altijd suiker in mijn koffie wil - en geen zin heb om naar de supermarkt te gaan, die vijf minuten verder is, want daar voel ik me te loom voor.

Je kunt maar een reden hebben, toch? Niet omdat VL mij plagerig een zeekoe noemde, niet omdattie zich als een eikel gedroeg, niet omdat ik onze gesprekken van een jaar geleden mis, niet omdat ik het gevoel heb dat ik heel mijn leven opgegeven heb en alles zo verschrikkelijk anders is; maar nee, de suiker is op.

Nou ja, dan weten jullie hoe erg ik van suiker in mijn koffie hou!

18. Arme joycey!! Knufff

Nathalja ik was mooi thuis gebleven vanavond.. Kermis leuk maar
    Je mag toch nergens in ofzo nu.. En om nou met mw
    Zeik rond te wandelen had ik voor
    Gepast.

Hier catether eruit yay!
    Mag strax ook douchen. Ze zijn nu evi even aan t omkleden. Ze is erg onrustig en huilerig
    Vl neemt zo een speentje mee..

Omg gaat de vp mij vragen waar de
    Lichtknop zit voor de buurvrouw... Vermoeiend

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had M. gewoon meegestuurd om oma te vermaken!

Ik ga zo toch maar boodschappen doen.

Marieke; fijn dat de katheter eruit mag en je zo dadelijk mag douchen :D Weet je zeker dat ze je nog niet vandaag laten gaan?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja pfff wat n zeikerd zeg!! Ik zou lekker thuis blijven vanavond want ik ken mijzelf in zulke situaties.. dan kan ik die kop niet zien en word ik pissig.. maar snap ook wel dat je er ff uit wilt. Wel lief dat je sm t voor je op nam!!

@Marieke fijn dat evi t zo goed doet!! Je moet ook in je ritme komen dus niet zo vreemd dat je haar ff aan de vk gaf hoor. Mocht W blijven slapen?

@Joyce leuk he die stemmingswisselingen .. herkenbaar!! Hoop dat t nog goed komt met je camera!!

@hier vroeger wakker dan gehoopt. . Pokke herrie buiten.. argh!! Om 11.30 controle bij de gyn. . Ben benieuwd. . Verder ga ik niks doen met die hitte!!

Owja bestrijdingsmiddelen halen voor die gore zilvervisjes bahbah word er kriegel van!!

Share This Page