@Fief: Ja we waren wezen fietsen (Had ik al sowieso 10 wkn niet gedaan) dus wilden bij sm via achter naar binnen gaan... Toen hoorde ik haar al praten, zeg ik tegen M: IK WIL NIET MEEEEEEERR Bah zilvervisjes :S Hebben wij ook veel last van gehad, dit jaar nog geen 1 gezien (denk stiekem dat mn katten ze opvreten) Succes bij de Gyn Ik moet om 16.15 pas bij de Vk zijn :S
Goedemorgen, Fijn Marieke dat het goed gaat, alleen jammer dat ze zo huilt en nee je bent geen ontaarde moeder. Ze hebben mijn dochter toen ook weg gehaald omdat ze zo hulde,.soms is een goede nachtrust ook belangrijk. Al idee wanneer je naar huis mag? joycey pas je een beetje op, volgens mij zit je er aardig doorheen. Sterkte meis. Natalja wat een naar mens zeg, ze is niet wijs. Ik zou vanavond gewoon thuisblijven. Het is dan nog bloedheet en je loopt jezelf in de weg. Wij wilden gisteren nog ijsje eten ergens en toch maar niet gedaan. Kreeg gewoon klap in mijn gezicht buiten. Hier nog den kinderloos dagje. Heerlijk, gewoon mijn eigen gang gaan. En de meiden vermaken zich prima bij oma en opa. Iedereen sterkte met de warmte.
Lief van je! Ik denk het ook. Ik ga zo maar eens naar de supermarkt, want dan heb ik dat in ieder geval gedaan. Moet alleen even de kracht vinden om ondergoed aan te trekken. Voor de rest ga ik zo zoals ik nu aangekleed ben de deur uit. Ik weet dat vrouwen met overgewicht de deur niet uit mogen met korte jurken tot kniehoogte wegens 'inappropriate behaviour' maar dat is dan jammer - meer ga ik niet aantrekken. Oh en even een lijstje maken met wat ik ga meenemen zodat ik in zombiemodus kan blijven zitten. Lijstje, plastic tasje en pinpasje, suiker, piccalilly, gember, kurkuma, cajunkruiden, chocolade en ik weet de rest nu al niet meer.
ja katten komen de keuken niet in (zo denken die beessies dus ook lol "hier krijgen we geen klap van n poot op onze kop jongens!" Pff VL ging achter n gaskacheltje kijken die in de keuken zit zitten ze achter en onder iiueeuuww en hoop dat ze niet in de zak van t kattenvoer zitten zeg al tig x tegen VL dat ie de zak dicht moet foen om ze vers te houden maar neee . Gewoon open laten.. Succes bij de vk! Rot tijdstip he.. ik heb volgende week woensdag om 15.20 pas n controle pff
Goedemorgen! Nathalja; lekker thuis blijven vanavond. Je gaat ook al naar t zkhs en dat is al inspannend genoeg toch? En die Oma, gewoon niet naar luisteren, jij weet wel beter. Trouwens het is volgens mij een oude vrouwen kwaal. Hoe ouder de vrouw hoe meer zeuren over de zwangeren. Mijn oma had het ook; zij kon aan het einde nog haar mantelpakje aan, ze werd niet zo dik en ze zat ook een dag later alweer op de fiets... Mijn s.ma (ook al oud) heeft het hetzelfde, maar bij haar is alles altijd erger/beter/moeilijker/.... @marieke, fijn dat het goed gaat!! @Joyce; doe lekker rustig aan meisje, misschien overdag nog wat slapen? @Fief; zilvervisjes, wij hebben ze ook. Je krijgt ze alleen nooit helemaal uitgeroeid. Vooral niet in een appartementencomplex. Succes ermee! @hier; goed geslapen, wel vroeg wakker omdat zl wakker was. Nu ben ik een plan aan het bedenken om de hitte te overleven vandaag. Zie er vreselijk tegenop om alleen met zl thuis te zijn omdat hij ook niet vrolijker wordt als hij het warm heeft. Maar goed, het wordt vanzelf 7 uur vanavond vanavond... Oh en bib trouwens...
pff, krampen beginnen meer pijn te doen zul je net zien dat het uitgerekend vandaag met dat vieze plakweer doorzet
Nathalja; lekker thuisblijven. Veel te warm voor de kermis. Is het normaal dat als het kindje volledig is ingedaald dat je dat beurs rot gevoel blijft houden in de schaamstreek. Vooral met lopen en opstaan en draaien in bed.
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb er ook last van. Vooral met lopen en idd draaien. Het wordt wel beter als ik even bewogen heb. Heb jij dat ook? Hier zit er water in het badje. We hebben nog geen buitenkraan, dus heb met emmers op en neer lopen slepen. pffff ben er moe van. Beeb is wel erg rustig, zo maar eens even rustig gaan zitten.
Ik heb de beeb ook nog niet gevoeld vanmorgen... Tis dat je t zegt Mira.. wellicht ook last van de warmte?? Ik heb ook erg veel last van harde buiken en krampen en weet ik veel, misschien dat t daardoor komt?? gelukkig vandaag naar de VK kijken wat die zegt (als ik ze dan nog niet gevoeld heb) @Heyhallo; ik voel ze af en toe ook tegen mn schaambeen aanduwen, maar niet constant..
@mira; ja, wordt wel beter en soepeler als ik even loop. Maar vanuit zit en ligstand naar staan en lopen dat is af en toe behoorlijk rot. Vooral met opstaan s ochtends en dan de trap af lopen.
@heyhallo ja wij zijn ook benieuwd! @beurs gevoel Geen last van naja ze is nog niet ingedaald dus vreemd is t niet. Wel heb ik last met draaien en uit bed komen pff.. doet soms gewoon zo'n pijn bij mn banden !
Goodmorning @Marieke, top dat je meisje het zo goed doet. En logisch dat je haar even hebt meegegeven, is ook niet niks als ze zo aan het huilen zijn en je slaap heb je hard nodig. En hier is het warmmmmmmm. @Joycey, idd voor jou ook lekker relaxed doen hoor, je klinkt steeds meer niet zoals je normaal reageert op dingetjes. Probeer lekker je rust te pakken en zoveel mogelijk afkoeling. En dat van de suiker herken ik maar dan met andere dingetjes. Dat iets niet lukt ofzo of dat iemand het laatste blikje cola hier heeft gepakt en dat ik dan huilend naar vl loop en zeg dat ik die wilde bewaren voor vanavond, want daar had ik zo'n zin in...... @nathalja. Wat een rottig mens zeg die oma. Ik zou idd zoals meer meiden aangeven niet gaan, jij loopt je op te fokken en zoals je zelf aangeeft je trekt het niet meer. En ook nog die stikhitte is ook niet lekker voor je lichaam. Ik zou ook gewoon een x uit mijn slof schieten tegen haar dat je er niet van gediend bent dat ze zo tegen jou praat en haar advies niet nodig hebt en dat je zelf wel aanvoelt hoe en wat, misschien dat ze het dan begrijpt. En wat een rottijd vanmiddag bij de vk.... Succes iig. @fief, succes zo bij de gyn, ben benieuwd wat ze zeggen.... @Bianca, lekker he even nog zonder kids. Hier vandaag ook, vl gaat met kids naar het strand, heb ik een dag voor mezelf. Was ik ook echt aan toe. @mira, hoop voor je op een bub dit weekend, en succes met die warmte en je zoontje. @heyhallo, Ik heb ook dat ik last het van een beurs gevoel onderin bij het opstaan, omdraaien en lopen. En hij is ook al helemaal ingedaald. Hoort erbij zei de vk, het wordt nu allemaal wat weker en zachter daar beneden. Maar prettig is het niet idd. @hier ook nog steeds bib. Redelijk geslapen vannacht, 3x plaspitstop en totaal 6x wakker ofzo, maar het is ook zo verschrikkelijk vies plakkerig warm. Vandaag heb ik een me myself and I dagje. Vl gaat zo met kids naar het strand, dingetjes in huis heeft vl ook al gedaan net en ik mag helemaal niks doen vandaag van m. Dus ik ben weer heel blij met mijn mannetje.... Denk dat ik de hele dag onder een koude douche ga staan met af en toe een tukkie doen op de bank. Succes allemaal met de warmte
Goedemorgen! Klinkt als een goed plan eli! Die pijn down under heb ik ook. En blijft idd ook. Precies zoals jullie zeggen, vooral bij opstaanna zitten of liggen... Ik ga ook erg weinig doen vandaag. Alleen vanavond naar verjaardag van mn moeder. Oh, en bib...
Ja dat ga ik straks ook doen wanneer het te warm wordt. Dan verdwijn ik richting slaapkamer bij de ventilator en ga ik een paar uur liggen! Of dat normaal is weet ik niet, ik voel echter wel hetzelfde. Dus als jij niet normaal bent, ben ik dat ook niet Maar Mira heeft dat ook, dus ik denk dat we wel rustig aan kunnen nemen dat het door het indalen komt. Ik ga lekker even gamen en voor de rest slapen en verder niks! Fijne dag allemaal.
ik voel me vies :S heb steeds kramp en verlies dat elke keer tijdens zo'n kramp afscheiding,, tenminste dat denk ik.. heb geen zin om elke keer op te moeten staan om mn onderbroek te checken.. Zal ik dan vandaag toch weeën krijgen?
Of we zijn met zijn allen niet normaal!! Zag wel op fb dat je een taart gewonnen hebt. Dat zijn toch leuke meevallertjes... Oh... ik heb geen nesteldrang met het oog op schoonmaken, maar ik heb zin om te shoppen!!! Heb van de week dingen gekocht via mp, maar nu zie ik weer hele schattige pakjes die zijn goedkoper zijn. Maxomorra - Playsuit Crowns Cerise Ach what the heck...