Gister was ze continu enorm druk.. Reageerd ze ook als k op me buik duw, en dan ook heel druk zegmaar.. Het is hier in huis niet warmer als dat t anders met warm weer is, en ze heeft maar 2 gereageerd ipv het drukke getrappel wat ze anders altijd doet
@bw gefeliciteerd en een fijne dag nog verder. @nathalja, zoals je zelf al doet idd even liggen en pesten. Bij mij werkt dit altijd heel goed. Ik op mijn zij, vl zijn handen tussen buik en bed en zijn hoofd op de andere zijkant van mijn buik en dan met zijn handen heel erg wiebelen, dan begint de kleine heel druk te doen omdat de ruimte zo klein is. Vaag dat je niet getoucheerd kon worden als dat normaal wel altijd kan. Mocht je het vanavond al niet vertrouwen gewoon bellen he. Niet te lang wachten
Ik moet wel zeggen dat het bij mij ook per dag wisseld. De ene keer heel druk en de andere dag heel rustig, maar bij niet vertrouwen gewoon bellen.
Ze is altijd heel druk.. Op t pesten reageerd ze ook niet zoals anders.. Ik vind t echt niks, die Vk gaf ook zulke vage antwoorden, niet geruststellend, gewoon een beetje afwimpelend.. Moet zeggen dat ik me nu onzekerder voel als voor ik die controle had
Ik voel de baby echt heel goed op 4 tijdstippen op een dag. Rond 9 uur, ergens rond de lunch, om een uur of 7 's avonds en ergens rond middernacht. Voor de rest heb ik het idee dat ik hem 's nachts nog wel een beetje voel, maar voor de rest is het klaar hoor. Wanneer ik hem voel, dan is hij overigens wel direct aan het jumpstylen en heb ik zoiets van: pfffff, pfff pfff pfff pfffff auw, minder mag wel Ik ben net weer wakker! Ik deed het eerste deel van het dutje en werd na een uurtje weer wakker en dacht: nahh, dat kan beter. En vervolgens werd ik net wakker. Al met al een dutje van 2,5 uur. Da's toch netjes, vind ik zelf. En vooral omdat mijn katten zo irritant en knuffelig doen - ze doen veel te knuffelig voor dit weer. En VL verwacht dat ik met dit weer nog ga koken ook. Whaaaaaaahahahahaha. Komt hij even bekaaid thuis straks @Marieke; hoe laat krijg je de uitslag?
@nathalja; als je het niet vertrouwd bellen. Jij weet het beste hoe jou meisje de hele dag is. Als zij op momenten dat ze normaal druk is dat nu niet is gewoon bellen. Dit is toch ook niks zo. Nu maak je je zorgen. Die van ons is ook continue aanwezig. Heel druk mannetje. Ik hoef maar mijn hand op de buik te leggen en een beetje druk te geven of er komt een voet door mijn buik.
Nathalja, gewoon bellen als je t niet vertrouwd, zoals iedereen zegt. Misschien even iets drinken met suiker erin, wil ook nog wel eens helpen. Zoals meer hier zeggen, is mijn beeb ook wisselend, gisteren had ze gymnastiekles en vandaag is ze rustig en voel ik haar maar af en toe. Maar bij twijfel bellen...! Waaruit concludeerde ze trouwens dat t urine was? Geroken, gekeken? @Joyce; voel je je ook wat beter na je dutje?
Ik heb besloten als ze na het eten nog niks van zich heeft laten horen (ja we gaan haar lievelingskorstje eten (klinkt heel stom Maar als we friet eten word ze altijd heeeeeel druk) Maar als ze dan nog niet heeft bewogen bellen we.. Niet geroken, niet gekeken, ze had bij het inwendig onderzoek geconcludeerd dat de kleine heeeel laag lag (wat blijkbaar positief is, want dat zou schelen met het persen straks bij de bevalling) En dus zei ze over dat vocht: Doordat ze zo laag ligt, kan het zijn dat tijdens een harde buik/voorwee er zoveel druk op je blaas komt dat er wat uitgedrukt word. Maar je zou toch denken dat ik het verschil tussen mijn plasbuis en vagina toch wel voel als dr wat uitkomt.. Ik vind het maar een rare bedoeling allemaal (dat bedoelde ik met antwoorden die niet echt meer duidelijkheid gaven, maar een beetje afwimpelend waren.. En ik zat te janken, dus echt response geven lukte me niet)
Ja een beetje wel! Heb alleen nu het volgende waar ik humeurig van wordt: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/456479-dacht-vent-topic-nummer-zoveel.html#post15526003 Maar dat is meer frustratie los laten *gaat achterover hangen en zoekt gewillige mannen met palmboombladeren om te waaien, die mij een alcoholvrije cocktail serveren*
Dat is vervelend, was het een bekende vk? Raar dat ze zo vaag deed. Je zou inderdaad wel denken dat je dat verschil wel merkt. Maar het zou wel kloppen met het verhaal dat je bij krampen wat vocht verliest. Mocht je nou toch bellen, dan kun je t altijd alsnog laten checken toch? Het zit ook echt niet mee!!
@Mira: het was een waarneemster, eentje die van praktijk naar praktijk gaat in vakantie periodes en invalt op t moment als een van de vk's met vakantie is..
Goed idee!!! Ik ga straks avbier drinken! Heb ik zin in!!! Het begint hier helemaal te betrekken, wordt het nog benauwder. Net wel lekker met zl in het badje zitten spelen. heerlijk dat water!!
Melden bij de vasten dat je niet tevreden was over haar reactie. Heb je niets aan dus, je zou haar bij je bevalling krijgen!
dat ga ik ook zeker doen! en als zij bij mijn bevalling dienst heeft dat vraag ik vriendelijk op een vk van het zkh zelf
rook net aan mn inlegkruisje, twijfelde of het het inlegkruisje was of wat anders.. Dus ik haalde een schone uit de kast en rook daar aan, die rook weer anders als die ik in mijn onderbroek heb zitten.. Die in mijn onderbroek ruikt toch zoetig, dus we gaan straks sowieso bellen..