Hihihi joycey hou op!!! Lachen doet zeer!! Nee mira ze Ligt helaas aan t eind van de gang. Zooo zielig.. Net aapjes kijken.. Word er boos van als mensen gaan kijken die ik niet ken. Terwijl wij waarschijnlijk t zelfde hadden gedaan maar Toch haha ze is van mij grrrr
Dat is moeilijk!! Hoe lang moet ze daar blijven liggen? Wat is de verwachting dat je naar huis mag of weet je dat nog niet? Doe rustig aan en lach niet te veel...
Ik zou morgen eventueel mogen maar dat zie ik nu niet zitten. Ze Moet vannacht eronder blijven. Morgrnochtend nieuwe waardes prikke .. En dan afwachten..
Hopelijk is de waarde goed en mag ze snel onder de lamp vandaan. Het is wel sneu hé als ze zo liggen. Die oma haha moest eens weten.
Marieke, hoop ook voor je dat je meisje morgen beter getest wordt. Lijkt me idd moeilijk om je kindje achter glas te zien liggen....
@Marieke; Rot dat ze nog achter het glas ligt... Lijkt me heel moeilijk! Ik hoop dat jullie beiden snel naar huis mogen en gezond zijn (en blijven!)
Even snel: Vruchtwater is goed, net geen cm ontsluiting en bmm is nog net niet verstreken.. Ctg was ook goed Ze houden me wel een nachtje omdat ik heel veel harde buiken en voorweeen heb krijg niet direct pijnstilling, en ze kijken dan morgen weer verder.. Of vanacht als het doorzet of erger word..
Spannend meis ben blij dat jullie gebeld hebben en je in de gaten gehouden word hoop dat t vannacht door zet.. sterkte!! Mag M bij je blijven slapen?
Gelukkig!! Nou sterkte meid.. pak je rust en probeer te ontspannen (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet t..)
Me to me to! Ik voel me ook echt niet lekker ik hoop dat ik kan slapen vannacht.. M is nu naar huis om wat spullen op te halen.. Ik heb zelf net even gedouchd als ik ga staan krijg ik echt enorm veel last, dus was blij dat er zo'n krukje staat. Ik hoop echt dat ik iets kan slapen of dat t doorzet vanacht..