Ik heb zojuist voor t eerst na inwendig onderzoek bloedverlies :O En dat pas na het douchen hoezo raar
S6 meid.. Hopen dat je wat slaap kan pakken vnacht, wel goed dat ze je nu een nachtje ter observatie houden. Hopen dat je morgen meer duidelijkheid hebt, kunnen ze geen plan van aanpak maken anders? inleiding oid? ToiToi
Goedemorgen! Nathalja hoe is t nu meis? Heeft t doorgezet? Nog geen aug beeb geboren? Hier gisteravond even janken geblazen. Lieve zuster kwam Stiekum even evi brengen om te knuffelen. Toen hield ik T niet meer haha. Janken!! Kinderarts is geweest en ze ademt wat snel maar niet verontrustend. Ze heeft aardig goed geslapen. Zometeen komt de kinderarts weer. Mijn bloeddruk was net weer hoog.. Maar dat Kijken we ook weer aan. Word hier wel vol medicijnen gepropt. Krijg je dat ook mee naar huis??
Woensdag zou ik gaan shoppen met mn pa voor een campingbedje. Ik was al paar dagen niet echt lekker, maar smaandags mog bij gyn geweest en alles was goed. Had de kleine al vanaf dinsdagmiddag niet gevoeld dus woensdag toch mn pa maar af gebeld en even t zh gebeld. Dacht even ctg en met paar uur zijn we weer thuis.. Op de ctg was ze lastig te vinden.. Ook erg rustig. Na een uur daalde de hartslag ineens en was die ook ineens weg. Ik dacht dat ze bewogen had en gewoon even niet kon vinden.. Maar binnen 2 tellen stonden er 5 man om me heen. Werd gelijk plat op mn zij gelegd. De een gaf me zuurstof de ander prikte infuus weer een ander maakte een echo.. Na een 10 min ofzo was het gelukkig toch weer goed maar werd dus wel opgenomen. Ik werd naar verloskamer gereden waar ze me kwen vertellen dat ik om 18u ( was toen 17u ofzo) een keizersnee zou krijgen. Dus ik werd klaargemaakt.. Jasje aan, katheter in.. Maar in dat uur ging de kleine madam t zo Goed doen in mn buik dat ze om 18u kwamen vertellen dat ik T toch zelf maar moest gaan proberen. Dus de vliezen werden gebroken. Wat een domper! Ik kreeg van mezelf al aardige weeen, maar hun vonden t niet genoeg en ik kreeg opwekkers.. Hij ging aan, ik kreeg een paar mega weeen ( de tering!! ) hartslag kleine daalde, en hij ging weer uit. Dus om 20.30 toch besloten dat de kleine t niet meer aan kon en is er een team opgetrommelt en werd ik kwart voor 10 richting o.k. Gereden. 22.07 u is ons kleine meisje evi geboren. Ze zat vast aan een mega lange navelstreng.. Scheen heel bijzonder.. Haha Ik was zooo doodmoe van alles dat ik, Toen vl met evi naar de kinderarts was, ik bijna op de tafel nog in slaap viel.. Nou en de rest weten jullie al
Nog bib, ben net wakker.. @joyce: het kan zijn dat je wat oud bloed verliest na het toucheren.. Ga er zo wel even vragen want had het net na het afvegen nogsteeds iets, lijkt me na een nachtje toch wel vreemd.. Heb nog steeds krampen, kleintje is nogsteeds rustig dus ze zullen me na het ontbijt nog wel weer aan de Ctg leggen.. Daarna met gyn bespreken hoe nu verder..
Jeetje Marieke wat een verhaal! Wat moet dat beangstigend geweest zijn zeg. Ben blij dat Evi er nu is. Lief van die verpleegkundige om haar even te brengen. Hoop dat ze snel onder die lamp vandaan mag en weer bij je kan zijn. Wat zeggen ze over jouw bloeddruk? Hier BIB. Heb gisteren ws n stukje slijmprop verloren, heb ook de hele dag regelmatige krampen gehad. (Van n uur of 12 tot n uur of 7) had de hoop dat t 's nachts terug zou komen, maar helaas. Iemand anders n BUB, Nathalja?
Goedemorgen, Dat is schrikken geweest zeg Marieke en ook wel heftig dat je het nog op eigen kracht moest proberen. Lief dat ze evi even brachten. Balen dat je bloeddruk nog hoog blijft. Natalja fijn dat je wat geslapen hebt. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Mira bij jouw dus ook rommelen, hopelijk zet het spontaan door.
Jeetje marieke wat een heftig verhaal. Ben benieuwd nathalja wat ze gaan doen. Hoop voor je dat ze in iedergeval iets gaan doen of afspreken.
Ben ook benieuwd wat er nu gaat gebeuren nathalja! Spannend! Hoe dan ook wordt t tijd voor de eerste augustusbaby! Maar hier nog steeds bib... Wel veel harde buiken, ook zonder inspanning...
marieke; jee wat een verhaal, heftig hoor en dat je dan eerst hoort dat je ks krijgt, dan zelf moet gaan bevallen en dan uiteindelijk toch ks. hoop dat jullie snel opknappen en naar huis mogen. nathalja; ben benieuwd wat ze vandaag gaan doen.. bib ers; succes met de laatste dagen/weekjes. hier fijne nacht gehad. was om half 11 naar bed gegaan en man had 12 uur fles gegeven. toen kwam hij om half 4 en net om half 7. ben nu beneden en de rest ligt boven te slapen haha. even zo alles opruimen en om half 11 kraamvisite. vanavond bbq bij familie.
Ctg was goed, er is nu overdracht van de gyn's en dan van de verpleegkundigen.. Dus het zal pas na 10en worden dan de gyn komt
Pfff ik ben zo stik chagrijnig, echt niet normaal. We zouden naar de kinderboerderij gaan, maar goed, ik zit al tijden te wachten tot ml klaar is. Heb er dus al helemaal geen zin meer in. Echt @&&@ ochtend....