Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    balen is dat Mira!

Hier heeft er nog 1 de balen van haar man. Er is van alles te doen en hij zit voor de tv. Moet nog zooi uitgezocht worden voor kringloop en grofvuil al weken en elke keer geen zin of puf. Dat snap ik wel met de warmte maar toch.

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Zoo Marieke, wat een heftig verhaal. niet niets hoor! Welke klachten had je last van dan dat je al aangaf dat je je niet echt lekker voelde?
    Wat goed dat je je instinct gevolgd hebt en gelijk zkh heb gebeld.

Hoop dat jullie snel lekker bij elkaar mogen zijn

Nathalja.. Hopen dat je snel meer weet (plan van aanpak)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jemig Marieke, je had al minimaal iets losgelaten op FB, maar dit uitgebreidere verhaal geeft inderdaad aan hoe heftig het was. Ik vind het jammer dat ze het je toch hebben laten proberen; nadat je al een keizersnede toegezegd was. Lijkt me onnodig pijnlijk! Ik las ook net op FB dat je de voeding gemist hebt??? Geven ze haar fv dan???

Hier BIB natuurlijk; al denk ik (weer) dat ik een stukje slijmprop kwijt ben, het bleef volgens mij op VL achter (don't ask, ieuw) :) Maar goed... Hier ook de balen van VL.

Vanochtend hadden we een poezeninvasie nadat VL naar de wc was gegaan; en ons bed werd bestormd door poezen en kater. We zijn met zijn allen weer ingedut en omdat ik een sixth sense heb wat betreft poezen, draai ik niet. Ik ben bang dat ik ze plet - terwijl ze gerust opstaan en weg zouden lopen, maar ik kan mij dus gewoon onbewust niet bewegen. En nu heb ik stik last van mijn rug! En zweten als een idioot. Die poezen moeten gewoon niet meer in bed; dat kan niet meer. Ook al is het gezellig. Moest VL een half uur geleden wakker brullen om de kater weg te halen; omdat ik het niet meer uithield. Dikke pijn in mijn onderrug!!! Blegh.

Ik wens iedereen toch nog een fijne dag ondanks die kerels van ons;);)!

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Zooo hehe phoe phoe, wat een nacht....
    Goedemorgen allemaal.....

@Marieke, zo dat is best heftig. Eerst te horen krijgen dat je ks krijgt, dan toch maar zelf proberen en dan toch maar weer een ks. Logisch dat dat je sloopt.... Wel heel fijn dat je een stiekeme zuster hebt en jij je meisje even mocht knuffelen :)

@Nathalja. Hopen dat je snel iets weet wat ze gaan doen....

@Mira. oh oh zet het bij jou ook door????? ben benieuwd......
    En succes met je @&€&@ ochtend, hopelijk schiet manlief even op en trekt het bij jou weg......

@Bianca. Vandaag is niet zo warm als gisteren dus ml kan gewoon aan de slag :) *schopt jou man van de bank om aan de slag te gaan*

@hier.
    Echt een giga k*t kl*te nacht gehad (sorry) Denk dat ik wel 6x wakker ben geweest, heb van 5.15 tot 7.15 wakker gelegen met alleen maar gedachtes door mijn hoofd van gisteren. Ik weet het moet het van me af zetten maar dat is af en toe best lastig :(. Daarna nog even in slaap gesukkeld en om 9u weer wakker. Heb nu het gevoel alsof mijn ogen op mijn knieën hangen en ik een 3 dubbele marathon gelopen heb (alsof ik nu zou kunnen rennen met mijn gewaggel ;)).
    Dus nu even lekker rustig ochtendje, dochter van vl heeft een geheim voor ons en gaat met opa op pad om iets te doen wat wij niet mogen weten dus ben nu wel heel nieuwsgierig :).
    Vanmiddag bij goede vrienden langs gezellig bbqen, lekker even iets anders aan mijn hoofd.
    Oh en ik ben zooooo blij dat het niet meer zo heet is. Nu is het gewoon lekker.....

Jullie nog plannen voor vandaag???

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Dankjewel voor de felicitatie's
    Gisteren idd heerlijk bij het water geweest en lekker de bbq aan.
    Mijn ouders waren er, vriendlief natuurlijk, schoonbroer met zijn vriendin en kindje van 2, m'n zus en mijn neefjes van 13, 9 en 8 jaar.
    En nog gezwommen in het water, heerlijke verkoeling.

@nathalja: Spannend, ik hoop dat ze vandaag eindelijk iets gaan doen.
    Want het schiet niet echt op he ? :(

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mijn man is nu de gyn weer aan t zoeken.. Hij beweert dat de enige optie is een ks en dat wil hij niet, want inleiden is geen optie want k heb geen ontsluiting.. De Verpleegster zei nog: en primen?
    Nee gaan we niet aan beginnen

Met andere woorden zou ik het maar gewoon moeten slikken tot de weeen vanzelf komen. En dat kan ik gewoon niet meer lichamelijk en geestelijk niet.. Hij wil me gewoon nog tot 42 wkn door laten lopen.
    Dus gaan we nu vechten en voet bij stuk houden dat hij me gewoon gaat primen, ik loop liever een aantal dagen met echte weeen als nog 4 weken met voorweeen en pijn die niks doen

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!!

37 weken vandaaggg dus ik mag mee BIBben!! Bib dus :p

@Marieke heftig verhaal!! Gelukkig is ze er !

@Nathalja ben ook benieuwd wat t plan van aanpak o.i.d wordt.. wel apart dat je nog steeds bloed verliest als zij beweren dat het oud bloed is..

@sago mannen die van mij is de hele dag niet thuis dus geen last van. Wel verveel ik me want die graft upc ligt er weer ns uit dus geen tv en internet!! Gggrr..kan al nergens heen en vrienden vragen me nooit pff

@mira ik hoop dat g bij jou doorzet.. 1e augustus baby mag nu wel komen!!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik wil gewoon uitzicht op t einde..

@fief: het is oud bloed, want het is echt bruin

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lekker inlevingsvermogen heeft die gyn weer!! Terwijl nog was afgesproken dat je juist niet zo lang door zou lopen .. frustrerend!!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zit nu al anderhalf uur te janken ik zit er echt helemaal door

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bw Gelukkig heb je n mooie fijne verjaardag gehad! Ben je goed verwend?

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Met de kindjes gaat het supergoed.
    Ze hebben nu allebei alleen nog maar een sonde in hun neus.
    Sinds gisteren mocht namelijk ook onze kleine vent van de zuurstof en in een bedje, want hij heeft de 2 kilo gehaald :D
    Dus we zijn natuurlijk heel trots.
    Volgende stap is hopelijk naar medium care, op een zuigelingenkamer.
    En nu nog alle voedingen zelfstandig drinken en dan mogen ze naar huis.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ben ik weer lekker aso door niet te vragen hoe het met je kleintjes gaat!! Fijn om te horen dat ze steeds beter vooruit gaan! Je zal ze wel gemist hebben gister!!

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nathalja; op je strepen gaan staan! Zo kan het ook niet langer. Dadelijk zet het echt door en ben jij uitgeput of iets dergelijks.

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Niet echt verwend ofzo.

Heel blij dat ik zo'n heerlijke dag heb gehad, dat was het mooiste.
    Even een dagje ontspannen, lachen en met de familie bij elkaar zijn.
    Alleen was het niet helemaal compleet natuurlijk, want onze kindjes zouden er ook bij moeten zijn :(

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

We willen de augustus-baby!!!!

Kom op mensen, allemaal naar Nathalja's ziekenhuis met hooivorken en brandende fakkels!

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    HAHAHA:D

Zie ons er al binnen stormen. Allemaal van die hormoonbommen die met de laatste loodjes bezig zijn en de helft van de tijd niet te genieten zijn!

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha!! Lol!!

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nathalja balen zeg.
    Kun je niet ff je eigen vk bellen om te vragen of zij wil bemiddelen? Als ze t niet willen inleiden nu dan willen ze misschien wel afspreken dat ze met 40 weken willen ingrijpen?
    Natuurlijk niet wat je wilt horen, maar dan heb je iets.
    Sterkte meis!!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: dat hebben we gevraagd maar dat wil die niet..
    Als we straks alsnog weg worden gestuurd bel ik thuis gelijk m'n eigen Vk en wil ik een second opinion van een gyn uit ander zkh

Deel Deze Pagina