Ik ben 31 juli uitgerekend. Maar iedereen zegt tegen mij dat redt je niet. Zal wel even een foto achter plaatsen van mijn buik. Ze is flink aan het dalen mijn gevoel zegt tussen 10 juli en 29 juli maar zal je net zien loop makkelijk door tot 41. Al denk ik dat niet aangezien dochter 40+4 kwam
Vitamine D zelfs tot ze een jaar of 4 zijn is het advies. Volgens mij hoeft K niet als je flesvoeding geeft omdat het is toegevoegd aan de melk. Daarbij hoef je pas te starten met 2 weken toch ofzo?
@mira: dat was ik over de toeschietreflex. En idd, tijdens de intieme momenten lekken is niet zo sexy Helemaal vervelend ook als je door je nachtjapon of shirtje heen lekt. Ik kon nog wel eens in een topje slapen, nu moet ik wel zo'n soort sporttopje aantrekken met zoogkompressen erin anders is het hele bed nat.
Hihi dank je bianca! Moet je die vanaf geboorte af aan al geven ja die vitamines??? Is mij ook nooit verteld.
Hier net de luiers van kruidvat in de aanbieding gehaald. Schap was leeg maar ze stonden nog wel achter.. Yay!
Vitamine K en D voor je baby Vitamine K na de 8e dag als je bv geeft anders niet Vitamine D na de 14e dag tot 3e jaar.
Ik gaf ze gewoon op een lepeltje, zijn 6 druppels en mierzoet, mijn zoontje vond ze heerlijk... In die voeding wordt afgeraden omdat het in olie is en het dan vaak in de fles blijft hangen waardoor je niet weet hoeveel ze binnen krijgen.
Ah oke hihi dan maar Lekker sabbelen op een lepeltje.. Zo zie je maar weer dat werkende mannen veel niet meekrijgen.. Mn vriend wist er niks van hahaha. Ja of moeders daar heeft t nooit gegeven. Ze zeggen ook dat je baby's van een plastic lepeltje dingen moet geven en niet zilver toch
Ik heb het ook opgeschreven. Ik begreep ook dat je als moeder ook vitamine/ijzer/cremepjes en dergelijke moest hebben/nemen, dus ik ga alles wel in 1x halen.
Wat bedoel je met ijzer en cremepjes? Zilver weet ik niet precies, maar plastic is vooral zachter in het mondje denk ik. Weet niet of er nog iets anders meespeelt.
zo daar was ik ook weer. Ik verneem echt dat ik moet bijkomen van een week dat Ridder hier is dat ik dan toch echt over mijn grenzen heen ga. Moet dus echt een paar dagen bij tanken als hij bij papa is. Heb nu een bed in de kamer staan sinds gisteren dus het word ook makkelijk mijn rust nemen als hij er is. Morgen weer controle bij de vk en vrijdag waarschijnlijk die heerlijke glucotest. t weekend gaan we uiteten met vrienden zij is 11 dagen voor mij aan uitgerekend. @vroeger/later bevallen. ik ga er vanuit dat ik rond de uitgerekende datum beval. Bij ridder ben ik op de uitgerekende datum bevallen. Kans is wel heel klein dat onze kleine meid op de uitgerekende datum bevalt. IK hoop het ook niet want xxl is jarig op mijn uitgerekende datum. Bij ridder zat ik bij alles wat ik voelde te twijfelen of dit het was. De laatste weken hebben me heeel lang geduurd. Toen ik de eerste echte wee had wist ik ook gelijk dat ik een wee had. Dat is niet te vergelijken met oefenweeen
Ijzere lepeltjes slaan sneller tegen t gehemelte en krijg je niet meer los. Vandaar plastic lepeltjes
Ik had gister dus zwangerschapsgym en daar hadden ze het over dat je van tevoren crème kon kopen om het perineum soepel te houden (maar ben voor de 184e keer vergeten hoe dat heet, sorry, Nathalja kan het je vast vertellen) en vervolgens moest je calendula gebruiken voor na de zwangerschap. IJzerpillen nemen om aan te sterken in het kraambed. Maandverbandjes invriezen en deze met beschermende laag aanbrengen voor wanneer je overeind moest komen voor kraamvisite, zodat je niet teveel pijn had van onderen etc. Allemaal van dat soort handige tips... Ik ben alleen gezegend met een geheugen dat vergelijkbaar is met een vergiet Heb dus nu op een briefje staan: Voor mams: vraag-aan-nathalja/fief-wat-voor-olie-shizzle, calendula en ijzerpillen. Voor baby: vitamine k&d. Voor paps: melatonine.
Denk dat ik na de bevalling weer t drankje haal wat ik ook na de miskramen had.. Ben even de naam kwijt. Maar zit ook ijzer in en vitamines.. Je hebt ze ook in tablet vorm.. Kom er even niet op..
Calendula heb ik standaard in huis! Geweldig wonderspul! Wow au! Tering... Sorry even harde buik in combi met voorwee haha Ben vandaag ook steeds duizelig. Bij omdraaien enzo. En t is niet eens warm..
Ah.. Oorzaak bekend.. Bloeddruk is weer aan de hoge kant... Maar even paar keer aankijken.. Hihihi nathalja denk omdat jij veel weet oid