Vitamine K en D had ik ook gelezen idd. Alleen nog even in huis halen. Dat smeersteltje voor je perineum is deze denk ik Perineum Massageolie - Weleda - Weleda En dat lijkt me wel een goed plan, weet niet of het helpt maar dat weet je nooit van tevoren. Whoeheoeeooeoee kinderwagen onderstel is binnen, net alles in elkaar gezet. Staat al een foto op fb, maar zal m zo ook even achter zetten...... Zo leuk......
kwartje valt.. denk dat je dit bedoeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/422867-vsm-caulophyllum-thalictroides-d6-voorwerk.html
Zie je wel !!!!!!!! Mijn geheugen is zo superslecht dat ik tegenwoordig enkel nog maar onthoud aan wie ik het moet vragen of waar ik het kan opzoeken wanneer ik het echt nodig heb. Sorry
Vaseline werkt ook wel denk ik.. Als ik nu last heb van mn aambei ( heul fijn, nooit gehad en nu!!!) dan smeer ik Er soms ook vaseline op en werkt ook goed..
Ik smeer ook vaseline, maar niet voor de uitgang van de baby ik heb de laatste tijd of hele droge harde ontlasting of juist dunne, igg word het van achter daar best schraal door dus dan maar vaseline smeren
Dat ben ik normaal gesproken ook altijd; maar toen werd ik zwanger. Ik doe al zo'n 33 weken mijn best om niet te laten merken dat werkelijk alles bij mij het ene oor in gaat, andere oor uitgaat. En wanneer ik niet per direct actie onderneem of dingen opschrijf, dat ik niks meer onder controle heb. Gister werd ik nog aangesproken door een meisje van zwangerschapsgym die op een vriendelijke niet-negatief-bedoelde manier tegen mij zei dat ik enkele weken geleden niet voorbereid genoeg was en dat ze het schandalig vond dat ik zo slecht geïnformeerd werd door het ziekenhuis en overal zelf achteraan moest gaan. En ik kan wel tegen de 'coach' zeggen: er zijn vandaag 2 personen niet aanwezig, zij hebben zich afgemeld via de e-mail. "Wie zijn dat dan?" Ohjeeeeee....
Nathalja daar bedoelde ik ook hahha Heb momenteel mn lies weer zo kapot.. Dus daar Smeer ik of calendulan op of sudocreme.. Tis allemaal wat haha
Ik heb ook alles van internet hoor XD ik wil graag alles van te voren geregeld hebben, en weten waar ik aan toe ben en dat heb ik allemaal in een schriftje geschreven, en die ligt bij de papieren van de vk en dan weet ik t even niet meer en dan zoek ik t op
Dat heb ik dus ook, enkel is mijn structuur van het opslaan van gegevens wat meer chaotisch ! Voorbereid ben ik wel. Maak mij maar midden in de nacht wakker voor het baby-protocol, verloopt vlekkeloos met álle benodigde informatie.
Perineum Massageolie - Weleda - Weleda dit is de creme die je bedoeld Joyce. Kraamverbandjes invriezen kan ik vond boterhamzakjes met rinse appelstroop fijner dat wordt een soort gel wat wel bewegelijk blijft wel koel wordt in de vriezer maar niet bevriest. Calendulan heb ik toen niet in huis gehad en ijzer tabletten ook niet maar goed ik voelde me lichamelijk ook gelijk weer goed bevallen blijft iets wat je niet op voorhand kan zeggen zo en zo gaat het en zo voel ik me nader hand. Ik laat het ook deze keer maar weer over me heen komen
Ik slik standaard al ijzer tabletten.. maar ik bekijk ook gewoon hoe ik me voel nadien.. kan manlief altijd nog naar de kruidvat sturen
@Suprise; ik bedoelde de link die Nathalja gaf over de VSM Caulophyllum thalictroides D6 (en ik ga het niet nog een keer typen !). Maar de Weleda-olie is misschien ook een optie - het ligt er een beetje aan welk van de twee het goedkoopst is, want ik vind het zonde om beiden aan te schaffen. Dat van de appelstroop wist ik dan weer niet Bedankt
@mira: Meen je niet Achja, was binnenkort toch van plan om toch maar te gaan kijken voor voedingbh's. Want die topjes gaan wel heel snel nu, vooral omdat ik er nog wel eens doorheen lek. Dan kijk ik gelijk of ze ook een hebben met voorsluiting, lijkt me wel handig. Voedingbh's in cup F zal wel een beetje lastig worden denk ik, ik zie wel.
Ik las het al idd had al een stuk getikt toen xxl aan de telefoon was dus was al weer een heel stuk van het klets kwijt hahahah. Ga morgen even vragen bij de vk wat zij van de caulophyllum thalictroides D6 vind. Die olie is om het pirineum soepel te maken dus dat stukje huid tussen de vagina en de anus. Het zou een totaal ruptuur voorkomen maar of dat zo is.......