Thnx voor de tips!! Net ff n glas lauw water gedronken mira's tip ben benieuwd. . Net weer geprobeerd maar nee hoor.. kan persen wat ik wil. . Niks.. maar wil ook niet persen is ook niet de gewoonte. Dalijk pers ik dat kind in de wc lol
Jij wordt super gezond Fief met al die vruchtensappen! Bedacht me net dat t voordeel van later bevallen is dat ik langer verlof heb. Bij zl heb ik 18 weken gehad! Nu inmiddels al 16 weken + 2 dagen Veel plezier Joyce! Ben benieuwd hoe de coassistent is.
heyhallo; wat voor opleiding heb je gedaan dat je op pathologie werkt? bw; fijn dat ze het zo goed doen, hoop dat ze snel mee naar huis mogen. jouw meis en mijn knulletje schelen niet veel in gewicht, die hangt nu rond de 2900gram. geen bub bers? waar blijven die augustus kindjes toch? haha hoop dat ze snel komen. hier bagger nacht. voeding om 22.00 /01.00/04.00/07.30 dus weer weinig geslapen. moet om 12 uur bij de gyn zijn voor de nacontrole. even vragen over de wond. links boven is het gevoelloos en daaronder doet het de laatste dagen pijn.
@heyhallo en nathalja. Hopen dat het rommelen doorzet...... @13 aug. Daar teken ik eigenlijk wel voor, en mijn uitgerekende datum (dat gebeurt heel weinig en ik heb toch altijd al van die aparte dingen) en het is mijn geluksgetal. Ook heb ik al vanaf het begin af aan gezegd dat de kleine de 13e zou komen ook toen de precieze datum nog niet bekend was. @fief. 2 kiwi's op je nuchtere maag werkt ook laxerend. Moet je ze alleen wel in huis hebben. @maanstanden, laten we het in de gaten houden, dat zou ik wel te grappig vinden als het dus echt zo blijkt te zijn voor ons (behalve Nathalja die wordt natuurlijk eerder ingeleid) @mira. Ja dat van dat verlof bedacht ik me dus ook. Denk dat als ik over tijd ga doe het dan goed dat scheelt weer met eerder beginnen met werken
Ik ben oorspronkelijk een verpleegkundige maar heb me om laten scholen tot medisch secretaresse. Ik werk in nijmegen en daar doen een aantal secretaresses ook analisten werk. Een van de secretaresses ben ik. Ik neem doe meer met de weefsels dan met de computer
Tip Uitzetknop voor baby: stil op commando? | WIJ.nl Wie weet komt het nog van pas? @Senna: hoe gaat het met de hoeveelheid voedingen? Is dat al gestabiliseerd?
oh leuk hoor! ik wil jouw baan heyhallo! ik heb mlo gedaan,dus ook deel pathologie en medisch secretaresse heb ik oog gedaan in een avondstudie. werk nu alleen op een reisburo haha
Ik zal me ook nog eens melden. Lees wel mee, maar er gebeurd niks noemenswaardig om te posten. Maar nog steeds bib en vandaag precies 38 weken. Ik ben ook exact met volle maan uitgerekend op 21 aug. Nathalja, we zijn uiteindelijk niet in Vlissingen aangekomen vrijdag. Na Antwerpen was het alleen nog maar file. Uiteindelijk zijn we bij Kruiningen wat gaan eten en weer naar huis gegaan. We gingen de baas van mijn man die op fiets vakantie was wat verder brengen met dat weer. Dus missie was geslaagd. Alleen jammer dat we niet ff met de pootjes in de zee in konden.
Het gerommel is hier weer gestopt. Nu een drukke beeb in de buik. Hij lijkt maar niet te snappen dat uitrekken niet meer gaat. Heb hem al verteld dat als hij geboren wordt alle plaats van de wereld heeft om te rekken te te strekken.
Ik blijf rommelen, moest net weer spugen :S m'n bloeddruk was gister 115/70? Terwijl hij normaal 110/50 is.. Ik word hier ook niet meer met rust gelaten door de katten, heeft er weer 1 bedacht op schoot te komen liggen.. Echt schootkatten zijn het niet
Ik hoop dat ze het doen omdat ze aanvoelen dat er wat te gebeuren staat. Als ik ga staan en lopen dan komen de krampjes weer wat terug. Denk dat ik maar een blokje ga wandelen
Goedemorgen, Hier redelijk geslapen na eerst een tijd wakker gelegen te hebben. Fief waardeloos dat je niet naar de wc kunt. Wat rommelt het bij een hoop meiden. Het is te hopen dat het eens doorzet.
Thanks Ik heb ruzie met hem gemaakt en ben het ziekenhuis uitgegaan. Vanmiddag zal hij mij hoogstwaarschijnlijk terugbellen en aan mijn kop zeiken. Echter ben ik niet van plan om naar hem te luisteren. Schoft. Maar verder gaat alles goed met de baby en mij hoor!!! Niets aan de hand