Bw wat leuk. Copani sterkte en succes wel ff schrikken indd. Zoontje ziek beterschap. Mijn kind neemt mij in de maling. Dan slaapt ze wel in haar bed en nu weer niet vermoeiend.
De krampen komen al lekker op gang, dus goede hoop dat morgenochtend idd mn vliezen kunnen worden gebroken...bloeddruk is gelukkig ook al weer wat gezakt... Wie weet ja, misschien wel de 1e aug baby! Van mij mag ze.... Ben nu over de eerste schrik heen, dus begin er langzaam aan te wennen dat de kleine er nu vrij snel kan zijn....
copani; succes meid! hoop morgen baby nieuws te lezen! en duik nu mn bed in.... ff bijslapen. sorry verwaarloos jullie allemaal.
Aaargghhh!!! Werd ik weeeer gebeld door die oma van M heeft hij nu opgenomen zit hij al een kwartier aan de telefoon.. Hij heeft gezegd dat ik al op bed lig.. Maar kreeg dus al wel mee dat ze zei weer over laatste loodjes dat t erbij hoort blabla.. En dat ze morgen rond 4 uur hier alsnog heen komt, is M er dan gelukkig maar daar heb ik dus echt geen zin in hoor
Copani succes!!! You can do it girl!! De 1e augustus baby!! Ow nathalja heb met je te doen!! Bw leuk idd en logisch dat je t artikel uit gast knippen en inplakken! Senna geeft niet hoor iedereen heeft xo zn dagen slasp lekker!
Nathalja wat een vervelend mens! ( sorry hoor). Snapt ze nou echt niet dat je niet op haar commentaar zit wachten. Als ze morgenmiddag komt ga dan op bed liggen of ga bij iemand op de koffie!
Een vriendin van mijn nicht ook. Hadden zelfs nooit nagedacht over een jongensnaam en alles roze. Wij hebben wel een jongensnaam achter de hand, mocht het gebeuren...
Whaha, Zie het al voor me Alles knalroze en overal de meisjesnaam erop gezet en alles bekend gemaakt aan vrienden en familie. En opeens de vraag: "Gefeliciteerd !! En hoe gaat uw zoon heten ?" WHAAAAT mijn zoon !!, dochter bedoeld u toch zeker ? "Nee mevrouw het is een jongetje". (Denk dat ik even een paar minuten zou moeten bijkomen)
wij hadden ook een jongensnaam achter de hand voor het geval dat. Maar dames waar blijven de beebs? tis inmiddels bijna 8 augustus? Poele poele poele kom maar lekker buiten spelen beebjes. Hier alles goed. Vandaag eerste dag zonder kraam. We zijn er even met zijn 4tjes op uit geweest. Nu gaat ze zo lekker onder de douche met papa en dan nog ff bij mama drinken en dan lekker op bed.
Omg, das echt mijn grootste nachtmerrie! Niet dat een jochie nou zo erg is, maar heb ook wel heel veel roze... Jemig Nathalja, want een irritant mens. Kan ze niet lekker achter de geraniums gaan zitten bridgen ofzo? Net vet goeie film gezien "Olympus has fallen". Me like Gerard butler!
Nou ja, wij zagen écht een grote piemel op de echo Zelfs als we het niet hadden willen weten; was het echt zo duidelijk zichtbaar. Telkens weer. En ik geloof niet dat schaamlippen zó opgezwollen kunnen zijn Maar andersom komt het eigenlijk vrijwel nooit voor. Jongetjes worden vrijwel nooit voor meisjes aangezien en meisjes soms wel voor jongetjes. Dat hoor je inderdaad wel eens vaker.
@Suprise: Fijn dat alles goed gaat met de borstvoeding. En was zeker wel ff heerlijk om met z'n 4en er even tussenuit te zijn geweest ? Hoe gaat het 's nachts ? Krijg je voldoende rust ?