Manlief heeft hier geen vrij en ik vraag me af of hij het wel kan vinden in de winkel. Op de één of andere manier heb ik te weinig vertrouwen in de man op zich. Niet deze man, maar alle mannen. Ik durf hem ook niet alleen de boodschappen te laten doen voor een hele week. Controlefreak-achtig? Ik had een ex die dan bijvoorbeeld op het boodschappenlijstje zag staan: sperziebonen, en dan bij zichzelf dacht 'hee, ik heb geen zin in sperziebonen, ik neem hamburgers mee en een zak snickers'. Dat was zo'n mega-grrrrrrrrr-frustratie. Of gewoon geen aardappelen/vlees/groente meenemen maar pizza, want dat was lekkerder. Geen fruit maar smarties. Dat deed mijn ex zo onwijs vaak en snauwde dan dat als ik het allemaal beter had gekund, dat ik zelf maar moest gaan. Dus ik ben huiverig voor een man die boodschappen doet. We hebben 1x de proef op de som genomen en mijn huidige vriend een lijstje meegegeven om boodschappen te doen en hij nam iedere boodschap mee die nodig was! En ik weet nog hoe onwijs verbaasd ik was. Hij hersteld zorgvuldig en correct alle andere fouten van voorgaande vriendjes ! Nu kan hij het dus wel, maar ik weet dat VL hier het ook vervelend vind om het aan winkelpersoneel te vragen - en hij heeft volgens mij werkelijk geen idee wat Calendula is of ijzerpillen. Ik heb dan echt het horrorscenario van mijn ex in mijn hoofd en met een pakje schroeven thuis komt ofzo. Ik haal het dus liever zelf even van tevoren. Ik heb toch tijd zat nu.
ik stuur manlief regelmatig om vitamines voor de zwangerschap bijv.. Toen ik zo misselijk was aan het begin zei ik: ik moet creme hebben tegen striae.. Kwam hij met Kruidvat potje mama Creme terug tegen striae en dan zwangerpillen dus hij naar de kruidvat komt hij terug met kruidvat vitaal zwanger.. Dus ik vertrouw hem wel dat hij met het goede terug komt
Lief hoor ! Ik weet niet of de winkels open zijn tot zo laat (kruidvat etc.) want VL werkt tot half zes - en 2 dagen per week tot een uur of zeven. Dus dan zijn meestal enkel de supermarkten open. Mocht hij heel snel rijden kan hij eventueel racen vanaf het industrieterrein naar de winkel om nog net voor 18:00 een winkel binnen te vliegen, maar ik vind dat zelf niet zo'n prettig idee, dus als ik het van tevoren kan halen (of thuis laat bezorgen) - graag.
De supermarkten met servicebalies zijn hier vreemd genoeg dagelijks tot 22:00 open (zelfs op zondag) maar de kruidvat is toch dagelijks om 18:00 dicht. Donderdags is koopavond tot 21:00, mja, dan moet je maar net geluk hebben dat ik iets op donderdag nodig heb. Daar reken ik niet zo vaak op. De servicebalie van de supermarkt hebben vaak enkel het broodnodige zoals koortsthermometers, beperkte medicatie en weetikveel... Net dat ene wat niet in het supermarktschap ligt. Een beetje de vervanger tussen de kruidvat en de supermarkt.
stel kletsers!! heb niet alles bijgelezen maar las iets over perineummassage/toeschietreflex/aambeien haha. wij zwangeren hebben het maar zwaar. lig lekker op de bank te relaxen, net teen mom 2 gekeken. ben ik helemaal verslaafd aan. heb gelukkig nog wel boodschappen kunnen doen. straks even alvast de lasagna klaarmaken voor vanavond. heb ook bij de supermarkt zoogcompressen gevonden, wel dure maar goed had geen puf om naar de kruidvat te lopen. was het maar alvast morgen, heb om 2uur afspraak bij de gyn. zo... ga nog even mn oogjes dichtdoen en dan om 5uur mn dochter weer ophalen.
Kleine meid is vandaag gewogen op 1200 gram, en kleine knul op 733. Ze mag deze week nog naar de high care afdeling van martini, en anders begin volgende week, ligt eraan wanneer een plekje vrijkomt. En als kleine knul zo goed door blijft groeien mag hij ongeveer 2,5 week later z'n zusje gezelschap houden in het martini.
ben ik de enige die nog geen last heeft van lekkende boobs? heel af en toe heb ik wat wittige korstjes op de tepel maar nog geen vocht gezien bw wat een goed nieuws joh! wel balen dat ze dan gescheiden worden.. maar hopelijk groeit de kleine man snel door dat ie weer fijn bij zn zusje kan zijn. scheelt voor jullie ook heen en weer rijden
@BW; goed nieuws joh, maar het lijkt me voor jullie logistiek gezien wel een crime om heen en weer te blijven pendelen! @Marieke; ik heb helemaal niets. Geen vocht, geen korstjes, nakkes, nada. Ben allang blij dat ik van die lelijke blauwe aderen op mijn borsten zie - dat ik weet dat ze het straks gaan doen - maar anders zou ik een bordje met 'buiten werking' ophangen. Ik hoop dat mijn dames het straks niet laten afweten ofzo...
ik ook niet hoor. Heb ik bij ridder ook niet gehad. Heb zelfs die blauwe aders niet of nauwelijks. Maar bij ridder eerder overproductie als dat de boel niet op gang kwam. Dus geen zorgen Joyce t zegt niets.
Hier ook hoor, bij de eerst geen druppel gelekt van te voren en toen de baby er eenmaal was, genoeg melk om een weeshuis van te voeden. BW; ik had voedingsbh's van de kruidvat van dat merk waar ze ook onderbroeken enzo van hadden. Ik had 85E, ik weet niet of ze ook grotere hadden. Weet alleen niet of ze ze nog verkopen, want ik kon ze laatst niet vinden.
Hier enkel eens in de zoveel dagen, als er bijv een kat op mn boobie gaat staan, of als ik op een vreemde manier ga liggen.. Als er druk op komt te staan dus Niet spontaan gelukkig Wel blauwe aders, en zelf op mn rechter boobie een beetje striae, wat ik op mijn buik dan weer totaal niet heb Dat ze niet lekker zegt niks over het wel/niet kunnen geven van bv volgens mij bij de meeste dames komt de melkproductie pas echt op gang wanneer je kindje is geboren. @bw: wat een goed nieuws en wat groeien ze hard joh!!
BW. wat goed dat ze zo goed groeien @lekkende boobies. Hier ook nog geen last gehad gelukkig, ook geen rode/blauwe adertjes. Wel zijn mijn tepels van gewoon naar grote bruine schotels gegaan.
Man man wat kletsen jullie veel!!! Ik ben ff n dag niet helemaal aanwezig haha. Kijken of ik alles nog weet... @Lekkende boobies hier geen last van. . Wel soms 2 korrels die te tellen zijn en donkere ufo's... @BW wat doen ze t goed! Hoop dat dr broertje haar snel gezelschap mag houden! @Vitamines ook nooit van gehoord.. slik zelf al voor ik zwanger werd Gravitamon zit alles in @Joyce ehh wat zou ik moeten weten?? @petro nog wat... ik smeer ook niks maar zal t ff aan de vk vragen.. Verder weet ik niet meer wat er gezegd is. . Sorry! Owja met mn nieuwe foon is t veel fijner internetten !
Ik heb net mijn geboortekaartje binnen gekregen, de 2e proefdruk Foto's staan achter voor de nieuwsgierigen onder ons