Goeiemorgen deze vroege morgen Ik lees hier over mc chicken en mc flurry... Krijg gelijk zin in die lekkere mc flurry white almond (A) Wel beetje raar tijdstip daarvoor, maarja. McDonalds is toch nog niet open
Goodmorning! De mac is volgensmij open hoor bw. Hahaha. Je kunt er ook ontbijten. Maar weet niet of je de macflurry meekrijgt al. Hahahs
Goedemorgen dames. Mijn vent wordt ongeduldig. Hij zei gister de baby mag nu wel komen duurt me te lang hahahaha. HAAT aan de belastingdienst nog steeds geen bericht en heb me aangifte op 1 maart gedaan. Grrrrr
Ik heb ook nog totaal niks van de belastingdienst gehoord.. *wacht, wacht, wacht* pff, geduld hebben is moeilijk
De McDonald's is toch altijd al om zes uur open? Ik heb echt een verschrikkelijke nacht gehad dankzij de muggen op het horregaas. Nu hebben we een hor, maar zitten alle muggen dus op die hor te zoemen met zijn allen. Mijn hoofdkussen inclusief hoofd ligt op 40 centimeter afstand en ik werd om half 3 half psychotisch wakker doordat ik zelfs in mijn dromen achtervolgd werd door duizend muggen omdat ik het geluid gewoon niet uit kan staan. Ben op een gegeven moment mét oordopjes achterstevoren gaan liggen om nog wat slaap te krijgen. Sliep pas na half 4 en ben helemaal gesloopt. Als ik ergens niet tegen kan, is het tegen het geluid van zoemende muggen. Serieus; ik heb liever een fanfareband naast mijn bed; dan muggen tegen de hor. Op een dag kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden - wat een moordlust wekt het in mij op!
De belastingdienst stuurde mij ongeveer 2 weken geleden een brief dat zij mij NIHIL geld verschuldigd zijn. Beetje jammer weer Mijn inkomen is zoooo niet toereikend dat ze geen geld van mij durven te vragen - en andersom geld toestoppen; ho maar. Bastards
Ja ik krijg van hun rond de 900 dus daarom sta ik wel te springen. Grrrr hatelijk. Me dochter is ook volgende week jarig en ik heb een kado voor haar gezien van de 80a90 euro daar komen nog boodsvhappen bij en natuurlijk taart.
Ja, mja, de belastingdienst kennende zal het wel dik een half jaar duren of vinden ze wel een foutje waardoor het maar 200 euro is ofzo volgens hun logische beredenering. Ik zou er echt niet op rekenen dat je het op tijd binnen hebt. Tenminste, de teleurstelling is het volgens mij niet waard. Ga je zelf taart maken of bestel je er eentje? Ik wacht totdat de neef van VL geslaagd is voor zijn HBO, want ik heb beloofd zo'n marsepeinen taart te maken (of fondant ofzo). Ik heb zin om zo'n taart te maken en mijn 'skills' betreffende taart maken op te krikken. Het is een leuke hobby, maar vind het wel zonde als ik geen gelegenheid heb om ermee bezig te zijn.
Morning!! Hier net wakker gemaakt door de kat. .. Mac is idd open je kan er ontbijten maar vanaf hoe laat geen idee @Joycey balen van je muggen nacht. .. we leuk dat je weer n taart gaat maken! @Hier vriendlief gaat vanmiddag ff weg dus ga ik ff huishouden doen verder niks
Morning! @Fief, De burger was heeeerlijk @hier, blg.. heerlijk uitgesplapen, maar mn rug is killing me daardoor dus ook enorme hoofdpijn. en de harde buiken beginnen ook gezellig van begin af aan al.. @belastingdienst, ik heb er ook nog niks van gehoord.. Maar heb een vermoeden waardoor dat komt.. Het vriendje van mn zus werkt voor de belastingdienst en ze hebben nogal wat probleempjes, waardoor ze dus niet zo snel met de betalingen zijn. Geen excuus natuurlijk want wij willen gewoon onze centjes
Morning! @true. Tja mannen kunnen ongeduldig zijn. Hopelijk hoor je snel iets van de belastingdienst. Heb een paar weken geleden een brief gekregen. 0,- retour @joycey. Hopelijk kan je vandaag nog wat slaap pakken en lekker een eindvandeochten/middag dutje doen. @mac. pfff in de ochtend hoef ik daar toch echt even niet aan te denken. Misschien vanmiddag weer Ik was vroeg wakker voor mijn doen vandaag. 8u door het geboor, getik, geram ergens hier in de flat Aaaargggghhhhhh. Heb het vannacht ook nog half 2 zien worden. Was met vl aan het filosoferen over als de bevalling en alles gaat beginnen. Vind ik altijd van die heerlijke gesprekken in bed . Alleen wel sneu voor vl die moest om half 6 zijn bed weer uit .
Ja maar dan moeten ze wel de klanten netjes op de hoogte stellen van de situatie. .. Wij hebben t geld al ontvangen maar kregen net iets meer dus vermoeden da t niet klopt wel al over gebeld maar krijg je te horen dat je t apart moet houden bereik j5 lekker veel mee haha @Nathalja balen van je kwalen nooit leuk! Sterkte!
Ik heb nog 5 weken tot bevallen en wil nog wat dingetjes aanschaffen. Iedereen om mij heen heeft al wat gehoord en ik nog steeds niet. En ik weet zeker dat ik centjes krijg.
@belasting hier meoten we betalen maar daar zijn ze wel altijd snel mee natuurlijk... @mac en bedankt mensen nou heb trek in de mac... @ego zo ik ben al vanaf half 4 wakker zo fijn dus niet... ben er achtergekomen dat mensen echt denken dat je ff bevalt en de volgende dag gewoon weer alles kan.. en dat vrouwen zonder hormonen soms nog erger zijn dan met hormonen kortom heerlijke begin van de dag... vanavond gezellig met manlief shoppen voor het eerste pakkie van ons mannetje nu al zin in... en zaterdag naar de film met ze 2en i love it ff alone time met mijn mannetje
Ik heb gebeld en gaan er nu intensief achter aan. Wordt of vandaag of morgen gebeld of binnen 10 dagen een aanslag (positief)
TBL; Goed gedaan !!! Ik zit momenteel lekker te kletsen op FB met iemand en daarna ga ik naar de winkels. Lekker rustig aan en hoop dat ik vanmiddag nog een uurtje kan bijtanken. Ik ga zo het boodschappenlijstje afwerken.
@TBL Super! Soms moet je ff achter ze aan gaan (waar niet tegenwoordig..?? Pff..) maar dan hebben ze het hopelijk snel door.. @Joycey Ja je zit mij tips te geven over die rot printer
@marszie: sorry, ik begon over de mac En ik dacht ook 3 dagen na de keizersnede: ahh, ik sta wel ff op en ben zo weer aan de wandel. 5 dagen na de keizersnede wandelde ik door het ziekenhuis, en toen ik terug kwam op de afdeling kreeg ik op m'n flikker van de verpleegsters Dus je kan idd wel een dag na de bevalling weer opstaan en van alles doen (het kan), maar het MAG niet.
@bw ja ik ben ook echt van plan om lekker rustig aan te doen de kraamweek iedereen mag van mij lekker de boom in... daarna moet we zonder extra hulp doen want dan is er geen kraamverzorgster... hier heeft mijn kleine mannetje de hik arm ding hij vind dat nooit zo geweldig.. gaat dan echt mega schoppen en wild doen... bij mij zijn er veel meiden zwanger in de buurt en mijn facebook word ook overladen met cute fotos van de kleintjes die al geboren zijn... en dan denk ik echt ik wil oookkk maar mag nog niet haha