@TBL Gelukkig maar! Hier nog geen last van, maar ben wat korter zwanger dan jij, dus misschien dat dat straks nog gaat komen.. weet ik in ieder geval wat het kan zijn! Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. al ben ik niet echt moe ofzo..(niet zo gek als ik vanmiddag bekant 2,5 uur geslapen heb..) maar wil wel beetje normale tijden aan houden. Trusten dames!
TBL, fijn te horen dat alles goed is. Wel vervelend dat het indalen zo'n zeer doet. Maggie. Die bekkenpijn ken ik idd, daarom heb ik mij toen ook ziek gemeld omdat ik echt niet meer kon. Vind het nog knap van je dat jij zo lang kan doorwerken met die klachten. Zo kreeg me net toch even een hartaanval. Werd ik net om 22.40 gebeld op mijn mobiel door de wijkagent met de vraag of ik Eli1984 ben........ Whatskebeurt?????? Ik heb niks gedaan........... Blijkt dat de dozen die we dinsdagavond bij grofhuisvuil hadden gezet ergens in de bosjes zijn gepleurd door "grappige" mensen en mijn naam en adres stond er nog leuk op..... Of we dat even wilde weghalen anders komt de milieu politie en krijgen we een boete. Stelletje lijers, kreeg me toch een rol beroerte........ Sweet dreams iedereen en hopen op een goede nacht voor allemaal
Goedemorgen dames, Ik ben weer pijn vrij dacht even dat ik dood ging gister. Zo nu en dan nog krampjes maar hoort erbij. Hoop dat ik vandaag nog beetje slapen kan. Ben helemaal dood op. Gelukkig gaat dochter logeren.
Eli, stikirritant en ronduit ongepast om zo laat te bellen!!! @TBL; fijn dat het beter gaat Ik dacht vannacht: kom, ik ga andersom liggen, knuffel wat met vriend, ga bijtijds naar bed, doe oordopjes in en dan kan ik 1 nacht ongestoord slapen. MAAR NEE HOOR, vriendje lag te draaien, te wiebelen, ging in/uit bed, GEBRUIKTE MIJN VOEDINGSKUSSEN ALS STOOTKUSSEN OM TEGEN AAN TE TRAPPEN, ging boven op mij liggen, vertelde mij dat hij keelpijn en pijn op zijn borst had, dat hij zich gespannen voelt voor als de baby komt, maakt hij de baby wakker met zijn stem, dattie morgen wel supermoe zal zijn, of ik hem door zijn haar wil kroelen etc. En ik wilde niets liever dan hem in elkaar slaan. Echt niets liever dan dat. Vervolgens toch maar weer in slaap gevallen en gebroken wakker geworden - wilt hij seks. Ja zeg, daaahaag :x Wat denk je zelf? "Ja maar, jij kunt straks nog slapen", ja dus? Moet ik daarom maar elke nacht gebrekkig slapen? GRRRRR.
Ken joycey. Hier nog zo een. Midden in de nacht maakt hij mij wakker. Hij: Ik kan niet slapen. Ik: nou en bedankt ik sliep eindelijk! Hij : oh, sorry. Is junior ook wakker nu. Ik: nee. Die slaapt ook eindelijk. Begint mijn buik te aaien. En de baby is wakker. Vervolgens valt hij in slaap en ik zit met een wakker baby in mijn buik te kijken.
Je zou ze dan toch gewoon echt willen vermoorden of niet dan? En dan komen ze de ochtend erna zo van: ik hou van je, kusjekusjekusje JA?! NOU IK OOK VAN JOU, MAAR VANDAAG WAT MINDER! "Wat nou? Ik kon gewoon niet slapen" Bleeegghhhh, ik ga terug naar bed, tot straks
Goeiemorgen! Hier net wakker, opzich wel goed geslapen, 2 keertjes plaspauze gehad, en vanmorgen om 7 uur vonden onze katten het een goed idee om druk te doen, de ene had z'n speelgoedmuis mee op bed genomen en zat daar druk mee te spelen, de andere vond mijn voeten onder de dekens zo interessant dat ik daar nu wat krauwen op heb zitten.. Waar ik vervolgens krijs: godver Fred Aiko flikker op!!! Mauw! Wegrennen terugkomen mauwmauwmauw blgggg gelukkig wel nog in slaap gevallen..
nathalja; en heb je nog een massage gehad van je mannetje? truebabylove; fijn dat er niks ernstigs aan de hand was, je verschiet toch he. fiefer; ja confronterend zo een documentaire he pfff. die kruidvathoezen heb ik ook gezien. straks even kijken of ik die online kan bestellen. eli; lekker dat ze je daarvoor zo laat bellen. dat kan best een nachtje wachten toch?? joycey; fijn die mannen, wat kunnen ze soms toch zielig zijn. heyhallo; haha, zit jij met de wakkere baby snachts, en bedankt. heb vannacht goed geslapen. het is alleen rot weer buiten en zit alleen de hele dag met dochter, nog even bedenken wat we gaan doen. denk straks even naar t tuincentrum, vind ze altijd leuk. uk was vanochtend alweer druk aanwezig dus dat voelt alweer beter. volgens de meting zat hij nu rond de 1500 gram. dus al wat erbij komt is meegenomen nu. en natuurlijk dat de longetjes verder rijpen en de hersentjes. de rest was allemaal al af volgens de gyn.
Goeiemorgen. Ik lag ook lekker in bed na de laatste kolfbeurt voor de nacht (23:00) Maarja, toen kwam vriendlief de slaapkamer binnen(01:30)... Licht aan, en roept: slaapkop, Gaat in bed liggen en ik zeg: wat dan, gaat jouw wekker ook om half 3.. Hij: oowja sorry, je moet kolfen he, ga maar weer slapen dan, sorry dat ik je wakker heb gemaakt. Jaa, aan die sorry had ik dus niks meer, want gevolg was dus dat ik me verslapen heb voor die kolfbeurt en net pas wakker ben geworden
@senna: ja hij is zo lief voor mij! Wat ik me nog afvroeg, omdat je kindje achter ligt op de groei. Zijn de longetjes en hersens wel aan het termijn ontwikkeld? Of lopen die ook achter? Bedoel ik qua kunnen van longen en hersenen, grootte snap ik dat dat niet zo groot is als normaal met je termijn
bw; wat is dat toch met die mannen afgelopen nacht? ben blij dat die van mij me met rust heeft gelaten haha. nathalja; het hoofdje en de benen liepen de vorige keer wel op schema, deze keer hebben ze dat niet gemeten. ze zagen wel op de echo dat de kleine ademhalingsbewegingen aan het maken was en dat was heel goed. het gaat dus echt om de buik die achterloopt en dat houdt vaak in dat de baby iets te kort komt qua voedingsstoffen of stress heeft in de baarmoeder. hierdoor gaat hij a synchroom groeien en verdeelt alle energie over de hersens en de organen en niet meer aan het dikker en of groter worden. ben nu online aan t kijken voor maat 44 maar zie veel dure dingen. en bij de prenatal hadden ze in de winkel niet zoveel, straks maar even op webshop kijken.
Maat 44 is een lastige inderdaad.. Hopelijk blijft je kleine inderdaad nog wel een tijdje zitten zodat hij/zij nog kan aansterken en groeien voor zover mogelijk
Dag dames. Senna, sterkte. Om je gerust te stellen, mijn schoonzusje heeft nagenoeg hetzelfde gehad. De kleine groeide ook niet goed, ws vanwege te weinig voeding uit de placenta. Hij was bij geboorte 2225 gram en heeft maar een weekje in het ziekenhuis gelegen, niet eens in de couveuse. Als je hem nu ziet (12 weken) later heeft hij zijn achterstand ruimschoots ingehaald; Het is een lekker dikkertje nu. Bij de Babydump hebben ze ook wel wat in maatje 44, maar veel is er idd niet te krijgen.
Morgen.... @BW, dat is wel balen van je kolfbeurt die je nu dus gemist hebt, stonden je boobies zeker op springen? @mannen. Ja ze snappen het dus echt niet dat we niet snachts wakker gemaakt willen worden om niks.... @senna. Gelukkig was uk lekker bezig vanmorgen. En lijkt me lastig om maatje 44 te vinden, heb ze niet vaak voorbij zien komen. Hebben ze bij vd of hema geen maatje 44? Hier gelukkig wel een goeie nacht gehad na die hartaanval van dat telefoontje. We lagen net in bed dus vl moest eruit om dat karton wat her en der verspreid lag door de bosjes weer op te vissen en in de box te gooien.... Denk je goed bezig te zijn door het op grofvuil te gooien, alles netjes in 1 hele grote doos gedaan, gaan grappenmakers er een zooi van maken waardoor wij (als wij het nu niet opgeruimd hadden) een boete van milieupolitie zouden krijgen :x Ziet er trouwens treurig uit buiten. Goed weer om niks te doen vandaag