Oh ja, die knop was ik vergeten. Ik heb vandaag ook een roze hoes gekocht. Heb ik de blauwe als reserve. Ik dacht eerst dat ik overal voor mijn oude spullen zou gebruiken, maar vind het toch wel leuk om meisjes dingen te kopen. Mijn broertje krijgt ook een kindje (zijn vriendin dan), die weten nog niet wat het wordt, maar stiekem hoop ik n jongen, dan kan alles die kant op. Zou ik wel fijn vinden, ziet er allemaal nog perfect uit en geef t liever weg aan een bekende dan dat ik het weg doe aan de kringloop of via marktplaats.
Kleine knul is nu al zo'n heerlijk ventje, zo klein als hij is. En hij is echt zo sterk voor zo'n kleintje. Nu ongeveer zo'n 760 gram. Dus ze halen hun achterstand best snel in. Denk dat het ook niet lang gaat duren voordat hij een kilo weegt Goeie melk van mij dus
hihi jij hebt super melk!! fijn dat ook je kleine knul t goed doet joh.. best gek.. al paar kindjes die al een paar weken oud zijn..terwijl wij nog rondsjouwen en maar "mekkeren" hihi
oke nog even een vraagje, hoeveel pakjes hebben jullie in de vluchttas zitten?? zag dat baboes achter al had gezegd 3 te hebben maatje 50.. ik heb 1 pakje maat 50 en 1 pakje maat 56 erin zitten.. maar wat ik me af vraag he, stel ik moet idd 48 uur blijven na de bevalling ivm bloeddruk.. heb ik dan meer nodig?? hoevaak kleed je zon kleintje eigelijk om? bedoel.. als t vandaag een pakje aan heeft en t is nog schoon, doe je er dan 2 dagen mee of kleed je t elke dag anders aan??? ik doe zelf ook niet elke dag schone kleren aan, doe 2 dagen met een setje kleren zeg maar of t moet vies zijn..
Js goede vraag Marieke.. Volgens mij heb ik teveel oskjes en rompers @Bw gelukkig maar fijn om te horen! Kleintjes zijn echt bikkeltjes
sjonge.. praat ik over verse witte boterham met pindakaas .. krijg ik er spontaan me toch een zin in!!! dus dat ga ik maar even eten hahahaha
@kleertjes: ik heb 1 setje maat 50 in de vluchttas zitten.. Ze zou niet groter dan 6 pond worden dus daar vertrouw ik dan maar op.. Als ik in het zkh moet blijven kunnen we m'n ouders altijd bellen of ze nog wat kunnen ophalen bij ons als ze naar het zkh komen.. Van de kraamzorg kregen we een cadeaubon van 75 euro, dus zijn die net gaan spenderen in een mega dure babywinkel.. Hebben er een Chicco mia wipstoeltje van gekocht, is er een van 70 euro dat had ik er anders nooit voor gegeven
Zag t al staan op fb nathalja.. Leuk!! Maar idd.. Ik wil ook een kraamzorg die zulke dure bonnen geeft hahha. Ik kreeg een cd met kinderliedjes lol
haha Hier gaf het kraamcentrum die we gekozen hebben een cadeaubon van 75 euro voor de van Belle baby, die zit volgens mij alleen in Vlissingen. en na de geboorte kunnen we nog een rompertje met eigen tekst bestellen voor noppes.. dat is kraamcentrum DAT maar die werken alleen in zeeland, het uiterste zuiden van zuidholland en het uiterste westen van brabant (tot breda). En de provinciale kraamzorg een bon van 50 euro die bij diverse babywinkels in te leveren zou zijn.. Heb ik niet de kraamzorg gekozen aan de hand van het cadeautje hoor deze voelde gewoon heel goed aan Ohja en bij het info pakket zat een mutsje en een inimini t-shirtje met onze achternaam er op met een zuignapje, dus die hangt nu aan de deur van de babykamer
hahaha wij zeeuwen zijn allemaal zo gul En zeeuwen zijn heel erg zuinig dus ze weten dat je nooit zoveel geld zal uitgeven aan zulke dingen dus dan maar een goeie cadeaubon