Nee hoor, als ze maar goede zorg leveren ben ik tevreden. Hoeven ze me niet om te kopen met kadootjes
Haha dat is zo ladies ik ga lekker met m'n mannetje bankhangen!! Alvast welterusten voor vanavond alvast!
Hihi nee hoor ben niet boos, heb kinderliedjes gehad.. En heb geleerd met alles blij te zijn wat je krijgt.. Al was een kadobon van 75 ook niet verkeerd geweest hoor hahaha Ik wil op vakantie!!!
Ja de goede zorg vind ik het belangrijkste! Fijne avond Nathalja! Zooo ik zit net ff voor de fun te kijken wat een reis kost naar Bora Bora aangezien we van de week Couples Retreat hebben gezien.. Kejonge wat een fucking mooie lokatie is dat zeg..! Ik zei: Serieus schat..hier gaan wij ECHT naar toe op huwelijksreis!!! Hij: geintje zeker? Ik zo : nee ik meen het iek swierrrrrrrrrrr..! Walla Biela! (op zijn turks of wat voor taal het ook mag wezen ) Mijn god wat mooi zeg jemiggggg..! Kost wel iets van 8000 nog wat voor met zijn 2en voor 14 dagen maargoed
En dan heb je ook de kleine nog die mee moet, maar ik wil dan wel mee als oppas. Geen probleem, hoef je alleen maar mijn reis verblijf te betalen. Verder hoeft het niet.
Nathalja, wat een luxe zo'n bon van je kraambureau en leuke wipper heb je gekocht Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fief. Ikke ook I love Bora Bora
Ja daahaaag.. meen je dat nou echt? Geloof dat dat net inclusief tickets was.. maar kan het ook mis hebben.. (bookings.com) zat ik op google
Nee, dat is alleen de kamer! Hahaha, wij wilden 2 jaar geleden naar de Malediven, niet zo duur, maar ook van die gigaprijzen! Niet normaal meer en volgens mij verveel ik me na 3 dagen helemaal rot omdat ik niets kan gaan doen.
Ik ben al blij door gewoon lekker thuis te blijven en dat er iemand mij NU een McFlurry komt brengen !!!
Neee ikke gaat toch een keer zo'n luxe reis maken OOIT... Ooitttttt.. oooooooooiiitttt.. Malediven lijkt me ook zo gaaf! Maar 14 dagen is wel erg lang idd, want volgens mij verveel je je helemaal lam want er is geen hol te beleven.. maar alleen al van die vliegreis moet je een week bijkomen